Forma i typ
Artykuły
(8)
Książki
(4)
Publikacje naukowe
(3)
Publikacje fachowe
(2)
Dostępność
dostępne
(4)
Placówka
Wypożyczalnia
(4)
Autor
Rusarczyk Janusz
(2)
Borowska Alicja
(1)
Dąbrowska Alicja
(1)
Gerka Vladimír
(1)
Helm Judy Harris
(1)
Instytut Wydawniczy Erica
(1)
Jacewicz Agata
(1)
Justyńska Martyna
(1)
Kataryńczuk-Mania Lidia
(1)
Katz Lilian Gonshaw (1932- )
(1)
Magda-Adamowicz Marzenna
(1)
Majewska-Owczarek Anna
(1)
Mickiewicz-Janiszewska Agata
(1)
Niemiec Katarzyna
(1)
Nyczaj-Drąg Mirosława
(1)
Orłowska Agnieszka
(1)
Podhájecká Mária
(1)
Pulkowska Ewa
(1)
Płóciennik Elżbieta (pedagog)
(1)
Rok wydania
2020 - 2022
(1)
2010 - 2019
(9)
2000 - 2009
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(7)
Kraj wydania
Polska
(12)
Język
polski
(12)
Odbiorca
Przedszkola
(4)
Nauczanie początkowe
(1)
Nauczyciele
(1)
Temat
Wychowanie przedszkolne
(11)
Metody aktywizujące (pedagogika)
(7)
Nauczanie początkowe
(3)
Dziecko zdolne
(2)
Metoda projektów
(2)
Myślenie twórcze
(2)
Drama (pedagogika)
(1)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(1)
Gry edukacyjne
(1)
Kreatywność
(1)
Krytycyzm
(1)
Mapa poznawcza
(1)
Metoda KLANZY
(1)
Metoda Sherborne
(1)
Metody aktywizujące
(1)
Metody aktywizujące (pedagog.)
(1)
Mądrość
(1)
Nauczanie języków obcych
(1)
Nauczanie początkowe 2DBN
(1)
Nauczyciele nauczania początkowego
(1)
Nauczyciele przedszkoli
(1)
Samodzielność
(1)
Twórczość
(1)
Twórczość dzieci i młodzieży
(1)
Uczniowie klas początkowych
(1)
Wychowanie do wartości
(1)
Temat: czas
2001-
(5)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Stany Zjednoczone (USA)
(1)
Gatunek
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(3)
Artykuł problemowy
(2)
Artykuł z pracy zbiorowej
(2)
Artykuł z czasopisma fachowego
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(7)
Psychologia
(2)
12 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46567 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Data zmiany: 24.05.2021
Mali badacze : metoda projektu w edukacji elementarnej / Judy Harris Helm, Lilian G. Katz ; tłumaczenie Ewa Pulkowska. - Warszawa :Wydawnictwa CODN - Centralnego Ośrodka Doskonalenia Nauczycieli : Polska Fundacja Dzieci i Młodzieży , 2003. - 121, [1], 26 stron, [2] strony tablic kolorowych : ilustracje ; 30 cm.
Bibliografia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46306 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Data zmiany: 22.05.2021
Projekt "Sklep" / Alicja Dąbrowska, Agnieszka Orłowska // WYCHOWANIE W PRZEDSZKOLU. - 2013, nr 1, s. 32-34.
Streszczenie: Metoda projektów - zajęcia w grupie dzieci pięcioletnich. Etapy realizacji.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Data zmiany: 22.05.2021
Przykłady metod aktywizujących / Agata Jacewicz // WYCHOWANIE W PRZEDSZKOLU. - 2012, nr 2, s.24-28.
Streszczenie: Rodzaje metod aktywizujących (integracyjne, tworzenia i definiowania pojęć, hierarchizacji, twórczego rozwiązywania problemów, oparte na współpracy, ewaluacyjne) oraz ich funkcje w edukacji i rozwoju dziecka w wieku przedszkolnym.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Data zmiany: 08.05.2018
Omówiono: metodę storyline, metodę Weroniki Sherborne oraz metodę Batii Strauss.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Data zmiany: 06.12.2016
Książka
W koszyku
Data zmiany: 28.10.2016
Streszczenie: Spis treści: 1. Gra jako okno do poznawania dziecięego świata; 2. Gra edukacyjna; 3. Menedżment gier edukacyjnych; 4. Gra w kontekście procesu edukacyjnego; 5. Program edukacyjny "Dziecko i świat"; 6. Powiązanie diagnozy pedagogicznej z programem edukacyjnym i grą; 7. Rozwiązania praktyczne w zakresie rocznego programu edukacyjnego; 8. Propozycje gier edukacyjnych; 9. Unikalność gry w edukacji przedszkolnej; 10. Kompetencja nauczyciela w dziedzinie gier.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 43168 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Data zmiany: 28.10.2016
Bibliogr. s. 103
Streszczenie: Autorka wychodzi od zagadnień ogólnych dotyczących cech dziecka zdolnego i różnych typów talentu. Tłumaczy kim jest dziecko "zdolne' i "utalentowane". Opisuje kontakt dziecka zdolnego i rodziców. Określa potrzeby dziecka zdolnego. przedstawia metody i formy pracy z dzieckiem zdolnym. W części praktycznej opracowania autorka charakteryzuje sposoby stymulacji procesów poznawczych dziecka zdolnego, funkcjonowanie dziecka zdolnego w przedszkolu. Prezentuje zajęcia i zabawy rozwijające zdolności, podaje zestawy kontrolne do rozpoznawania określonych zdolności dziecka.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42016 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej