Forma i typ
Artykuły
(49)
Książki
(24)
Publikacje fachowe
(16)
Publikacje dydaktyczne
(9)
Publikacje naukowe
(6)
E-booki
(4)
IBUK Libra
(4)
Proza
(3)
Komiksy i książki obrazkowe
(2)
Poradniki i przewodniki
(2)
Druki ulotne
(1)
Dostępność
dostępne
(18)
wypożyczone
(5)
Placówka
Wypożyczalnia
(23)
Autor
Dymara Bronisława (1932-2013)
(2)
Górniewicz Józef
(2)
Jąder Mariola
(2)
Lazarus Arnold
(2)
zbiorowa Praca
(2)
Żak Piotr
(2)
Bajus Anna
(1)
Bednarska Małgorzata (1972- )
(1)
Brasse Rafał (1974- )
(1)
Bray Kevin
(1)
Bucholc Marta tł
(1)
Bukowiec Elżbieta
(1)
Chmielewska Iwona (1960- )
(1)
Cioch Agnieszka
(1)
Curley Peyton
(1)
De Bono Edward (1933-2021)
(1)
Drozdowicz Jarema
(1)
Dutkiewicz Barbara
(1)
Dziamska Dorota
(1)
Ferenz Krystyna (1946- )
(1)
Forecka-Waśko Katarzyna
(1)
Górniewicz Józef (1956- )
(1)
Hinz Magdalena
(1)
Hopkins Amanda (1962- )
(1)
Jakubowska Alina
(1)
Janion Maria (1926-2020)
(1)
Joachimowska Magdalena
(1)
John Katarzyna
(1)
Jędrzejewska-Wróbel Roksana (1969- )
(1)
Jędrzejewska-Wróbel Roksana (1969- ). Siedem szczęśliwych
(1)
Kielar-Turska Maria (1942- )
(1)
Kloskowska Adriana
(1)
Konecka Matylda
(1)
Koneczek Joanna
(1)
Korolik Arkadiusz
(1)
Kostecka Weronika
(1)
Kołodziejska Lidia
(1)
Lem Stanisław (1921-2006)
(1)
Lem Stanisław (1921-2006). Wielkość urojona
(1)
Lutomierski Marcin (1982- )
(1)
Markowska-Manista Urszula
(1)
Markowska-Manista Urszula (1979- )
(1)
Maruszewski Tomasz (1946- )
(1)
Mills C. Wright
(1)
Mindell Amy
(1)
Montessori Maria
(1)
Mucha Janusz red
(1)
Mućko Przemysław (psycholog)
(1)
Nowińska Anna przekł
(1)
Ocalewski Jarosław
(1)
Oklejak Marianna (1981- )
(1)
Olkusz Jolanta
(1)
Palusiński Robert
(1)
Parker Tyler
(1)
Pejkowska Agnieszka
(1)
Pietrzak-Płachta Iwona
(1)
Piątkowska Barbara
(1)
Piątkowski Tomasz (1969- )
(1)
Podpora Elżbieta
(1)
Pruś Małgorzata
(1)
Przylipiak Mirosław Przekł
(1)
Przylipiak Mirosław przekł
(1)
Pędzich Angelika
(1)
Rivero Miguel Angel Dominguez
(1)
Rozet Igor Moiseevic
(1)
Rusaczyk Janusz
(1)
Röschlau Jessika
(1)
Sartre Jean Paul
(1)
Seitz Rudolf (1934-2001)
(1)
Semenowicz Halina (1910-2004)
(1)
Stolarski Maciej
(1)
Urbanowicz Agnieszka (seksuolog)
(1)
Wentrych Agnieszka
(1)
Wilczyńska Agnieszka
(1)
Wojtaszczyk Olga
(1)
Woźniak Ewelina (filolog)
(1)
Zadorozhna Viktoriya
(1)
Zając Dorota
(1)
Zimbardo Philip G. (1933- )
(1)
Łukasiewicz-Wieleba Joanna
(1)
Śnieciński Józef Marek
(1)
Żak Wydawnictwo Edukacyjne
(1)
Żukowski Bartosz
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(22)
2010 - 2019
(39)
2000 - 2009
(7)
1990 - 1999
(4)
1980 - 1989
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(35)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(77)
Język
polski
(77)
Odbiorca
6-8 lat
(5)
Dzieci
(5)
Nauczyciele przedszkoli
(4)
Przedszkola
(4)
Szkoły podstawowe
(4)
0-5 lat
(3)
Klasa 3.
(3)
Klasa 4.
(3)
9-13 lat
(2)
Bibliotekarze
(2)
Nauczanie początkowe
(2)
Nauczyciele
(2)
Nauczyciele nauczania początkowego
(2)
Biblioterapeuci
(1)
Klasa 2.
(1)
Klasa 5.
(1)
Klasa 8.
(1)
Pedagodzy
(1)
Pedagodzy szkolni
(1)
Pracownicy socjalni
(1)
Rodzice
(1)
Terapeuci zajęciowi
(1)
Przynależność kulturowa
Literatura polska
(4)
Temat
Wyobraźnia
(65)
Myślenie twórcze
(9)
Kreatywność
(7)
Wychowanie przedszkolne
(7)
Dziecko
(6)
Projekt Bohaterskiej Wyobraźni
(5)
Twórczość
(5)
Wychowanie estetyczne
(5)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(4)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(3)
Marzenia
(3)
Metody nauczania
(3)
Tematy i motywy
(3)
Arteterapia
(2)
Biblioterapia
(2)
Czytelnictwo dzieci
(2)
Dzieci
(2)
Literatura dla dzieci
(2)
Literatura polska
(2)
Metody aktywizujące (pedagog.)
(2)
Poznanie
(2)
Psychoterapia
(2)
Sztuka
(2)
Twórczość dziecięca
(2)
Wychowanie plastyczne
(2)
Absolut
(1)
Antologie
(1)
Antropologia filozoficzna
(1)
Antropologia społeczna
(1)
Atrakcyjność interpersonalna
(1)
Autopsychoterapia
(1)
Bachelard, Gaston (1884-1962)
(1)
Bajki i baśnie
(1)
Balet
(1)
Bechlerowa, Helena (1908-1995)
(1)
Bibliotekarze
(1)
Biblioteki
(1)
Cele życiowe
(1)
Czytanie
(1)
Duchowość
(1)
Dziecko trzyletnie
(1)
Dziewczęta
(1)
Edukacja
(1)
Empatia
(1)
Estetyka
(1)
Ewaluacja
(1)
Fenomenologia
(1)
Figury geometryczne
(1)
Fikcja
(1)
Filozofia chrześcijańska
(1)
Filozofia francuska
(1)
Filozofia literatury
(1)
Filozofia nauki
(1)
Filozofia niemiecka
(1)
Intuicja
(1)
Jurgielewiczowa, Irena (1903-2003)
(1)
Język polski (przedmiot szkolny)
(1)
Komunikacja interpersonalna
(1)
Książki
(1)
Literatura
(1)
Literatura dziecięca
(1)
Literatura dziecięca polska
(1)
Marzenia senne
(1)
Miasta
(1)
Muzyka (przedmiot szkolny)
(1)
Myślenie
(1)
Myśli natrętne
(1)
Nauczanie
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Norwid, Cyprian Kamil (1821-1883)
(1)
Opieka społeczna
(1)
Pamięć
(1)
Pedagogika
(1)
Pedagogika muzyki
(1)
Personifikacja
(1)
Perspektywa czasowa (psychologia)
(1)
Poezja
(1)
Poezja dla dzieci
(1)
Postawy
(1)
Postać literacka
(1)
Poznanie zmysłowe
(1)
Praca socjalna
(1)
Prawda
(1)
Promocja czytelnictwa
(1)
Psychologia dziecka
(1)
Ravel, Maurice (1875-1937)
(1)
Recenzje
(1)
Rozwiązywanie problemów (psychologia)
(1)
Samorealizacja
(1)
Sens życia
(1)
Socjalizacja
(1)
Socjologia
(1)
Suita
(1)
Szczęście
(1)
Szkoły podstawowe
(1)
Sztuka (przedmiot szkolny)
(1)
Teatroterapia
(1)
Techniki samopomocy
(1)
Teoria literatury
(1)
Teresa Benedykta od Krzyża (święta ; 1891-1942)
(1)
Temat: dzieło
Do zeszłej...
(1)
Jak jeden malarz chciał namalować szczęśliwego motyla
(1)
Was ist der Mensch?
(1)
Zum Problem der Einfühlung
(1)
Temat: czas
2001-
(16)
1901-2000
(2)
1801-1900
(1)
Temat: miejsce
Nowy Dwór Mazowiecki (woj. mazowieckie)
(1)
Gatunek
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(16)
Artykuł z pracy zbiorowej
(8)
Scenariusz zajęć
(8)
Artykuł z czasopisma fachowego
(7)
Artykuł problemowy
(6)
Opowiadania i nowele
(4)
Artykuł z czasopisma bibliotekarskiego
(3)
Poradnik
(3)
Artykuł fachowy
(2)
Artykuł z czasopisma naukowego
(2)
Broszura
(2)
Książka obrazkowa
(2)
Ćwiczenia i zadania
(2)
Artykuł przeglądowy
(1)
Kamishibai
(1)
Książki
(1)
Literatura polska
(1)
Opracowanie
(1)
Poradniki dla nauczycieli
(1)
Publikacja bogato ilustrowana
(1)
Raport z badań
(1)
Scenariusze zajęć dla przedszkoli
(1)
Scenariusze zajęć do nauczania początkowego
(1)
Szkice literackie polskie
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(24)
Psychologia
(12)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(3)
Historia
(2)
Literaturoznawstwo
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Etnologia i antropologia kulturowa
(1)
Filozofia i etyka
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Prawo i wymiar sprawiedliwości
(1)
Religia i duchowość
(1)
Rozwój osobisty
(1)
77 wyników Filtruj
Druk ulotny
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 46111 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Data zmiany: 04.11.2023
Książka poświęcona jest teorii poznania Richarda Burthogge’a (1638-1705), siedemnastowiecznego filozofa angielskiego, autora m.in. dzieł: Organum Vetus & Novum (1678) oraz An Essay upon Reason, and the Nature of Spirits (1694). Choć epistemologiczne idee Burthogge’a nie wywarły znaczącego wpływu na współczesną mu filozofię, a w konsekwencji nie stały się dotychczas przedmiotem głębszych analiz, w jego pismach odnaleźć można nader oryginalną koncepcję konstruktywistycznego idealizmu, która – oceniana z szerszej perspektywy historycznej – w kluczowych punktach okazuje się antycypować niemal o wiek późniejszą filozofię Kanta. Najistotniejszym elementem tego stanowiska jest odrzucenie możliwości bezpośredniego (intelektualnego bądź zmysłowego) poznania przedmiotów zewnętrznych na rzecz teorii modi concipiendi, zgodnie z którą konceptualizacja rzeczywistości pozaumysłowej dokonuje się zawsze w formie i z użyciem środków określonych przez strukturalne oraz funkcjonalne własności ludzkich zdolności poznawczych. W ten sposób, dowodząc, iż świat zewnętrzny dostępny jest umysłowi ludzkiemu jedynie poprzez „fenomeny”, które sam współtworzy, Burthogge wyraźnie antycypuje Kantowskie twierdzenie o niepoznawalności rzeczywistości samej w sobie. Co najmniej od lat dwudziestych XX w. wyraża się potrzebę głębszej analizy pism wiecznie „zapomnianych” myślicieli XVII i XVIII wieku. Niniejsza monografia wychodzi naprzeciw tym oczekiwaniom. Choć jej bezpośrednim celem jest poszerzenie wiedzy o wczesnonowożytnej filozofii brytyjskiej, przywrócenie pamięci o doktrynie idealistycznej, o niemal stulecie wyprzedzającej koncepcję Kanta, w przyszłości powinno umożliwić także sformułowanie nowych konkluzji na temat wewnętrznej logiki i immanentnej dynamiki ewolucji całej myśli postkartezjańskiej.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
E-book
W koszyku
Data zmiany: 03.11.2023
Temat: Wiersz ; Historia ; Tłumaczenie ; Duch ; Kinematografia ; Świadectwa ; Lingwistyka ; Polska ; Zygmunt Krasiński ; Listy ; Obraz ; Zmysły ; Literatura polska ; Flambeau (le) ; „Odrodzenie” ; Młoda Polska ; Saturn ; Wielka Emigracja ; Polish culture after 1945 ; Poezja ; Kultura polska po 1945 ; Karol Kuryluk ; Literatura francuska w polskiej prasie ; Backvis Claude ; Literatura ; Grégoire Henri ; Iwaszkiewicz Jarosław ; Bóg ; Klupta Zenitta ; Lednicki Wacław ; Pen Club ; Transfer kulturowy ; Vivier Robert ; Karol Edmund Chojecki ; Romantyzm ; Comédie-Française ; Dramaturgia francuska ; Tadeusz Żeleński (Boy) ; Klechdy polskie ; Baśń o Rycerzu Pańskim ; Antropologia wyobraźni twórczej ; Stosunki kulturalne polsko-francuskie ; Związki osobiste ; Francuzi ; Czarne słońce ; Romantyzm polski ; Romantyzm francuski ; Théophile Gautier ; Gérard de Nerval ; Maurice Maeterlinck ; Literatura belgijska ; Sanok ; Epigon ; Konwencja ; Journal des poètes (le) ; Skrzypek Opętany ; Bolesław Leśmian ; Jerzy Borejsza ; Piękno ; Ciało ; Obrazy ; Komizm ; Marian Pankowski ; Rzeczywistość ; Historyzm ; Skamander ; Eros ; Kobieta ; Teatr XX wieku ; Recepcja ; Odéon ; Paryż ; Krytyka teatralna ; Melancholia ; Proza historyczna ; Matka ; Dwudziestolecie międzywojenne ; XX wiek ; Gilbert Durand ; Adam Mickiewicz ; Francja ; Przekłady ; Juliusz Słowacki ; Napoleon Bonaparte ; Farsa ; Dedykacje ; Polacy ; George Sand ; Bruksela ; XIX wiek ; Język francuski ; Belgia
Pierwszy rocznik „Prac Polonistycznych ukazał się w Łodzi w 1937 roku, z inicjatywy wybitnych humanistów związanych z Wolną Wszechnicą (ze Stefanią Skwarczyńską na czele). Pismo na trwałe związało się z Łodzią i regionem, ale od początku było periodykiem o charakterze ogólnopolskim. Po wojnie, nie przestając pełnić funkcji forum środowiska macierzystego, zyskiwało z każdym wydanym tomem coraz większy zasięg oddziaływania i coraz mocniejszą pozycję ogólnopolską. Przyjęto i konsekwentnie realizowano zasadę, aby publikować w kolejnych rocznikach artykuły literaturoznawców z rozmaitych ośrodków i środowisk, oraz aby byli to najlepsi specjaliści w zakresie danej problematyki. W ciągu ponad siedemdziesięciu lat istnienia „Prace Polonistyczne” zyskały uznanie i wysoką rangę ze względu na to, że każdy rocznik w zgodnej opinii badaczy wydatnie wzbogacał wiedzę o rodzimej literaturze. Rozprawy opublikowane w „Pracach Polonistycznych” weszły w dziesiątkach pozycji do podstawowej bibliografii każdej epoki literackiej i każdej dziedziny literaturoznawstwa. Od blisko dwudziestu lat redakcja „Prac Polonistycznych” (najpierw pod kierunkiem Krystyny Poklewskiej, a od ponad dekady — Wiesława Pusza) nadaje tomom charakter monograficzny. Ukazały się roczniki poświęcone dorobkowi autorskiemu: Z. Herberta, J. Słowackiego, J. Tuwima, wydano tomy tematyczne: Przypomnienia i promocje; U zbiegów stuleci; Zaskoczenia; „Jakaż to nuża wisi nade mną”, czyli w okowach ciała i duszy; Romantycy — fantastyka — podróż; Tobie — teraz. W kręgu literackich ofiarowań; Z powodu okoliczności, pod wpływem chwili; Pory dnia, pory roku; Potomność i potomkowie. Zapisać się w pamięci, zapisać się w nazwisku; Jak literat z literatem. Słowem i czynem, na tak i na nie; Z warsztatów badaczy literatury oświecenia. Aktualia. W ostatnich latach pismo wzbogaciło się o nowe działy; do „Rozpraw i artykułów” doszły „Edycje”, „Na marginesach lektur” i „Przekłady”.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
E-book
W koszyku
Data zmiany: 03.11.2023
Pierwszy rocznik „Prac Polonistycznych ukazał się w Łodzi w 1937 roku, z inicjatywy wybitnych humanistów związanych z Wolną Wszechnicą (ze Stefanią Skwarczyńską na czele). Pismo na trwałe związało się z Łodzią i regionem, ale od początku było periodykiem o charakterze ogólnopolskim. Po wojnie, nie przestając pełnić funkcji forum środowiska macierzystego, zyskiwało z każdym wydanym tomem coraz większy zasięg oddziaływania i coraz mocniejszą pozycję ogólnopolską. Przyjęto i konsekwentnie realizowano zasadę, aby publikować w kolejnych rocznikach artykuły literaturoznawców z rozmaitych ośrodków i środowisk, oraz aby byli to najlepsi specjaliści w zakresie danej problematyki. W ciągu ponad siedemdziesięciu lat istnienia „Prace Polonistyczne” zyskały uznanie i wysoką rangę ze względu na to, że każdy rocznik w zgodnej opinii badaczy wydatnie wzbogacał wiedzę o rodzimej literaturze. Rozprawy opublikowane w „Pracach Polonistycznych” weszły w dziesiątkach pozycji do podstawowej bibliografii każdej epoki literackiej i każdej dziedziny literaturoznawstwa.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 47827 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Data zmiany: 24.10.2023
Woda żywa : baśń o twórczości / Roksana Jędrzejewska-Wróbel ; ilustracje Marianna Oklejak. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Wydawnictwo Bajka, 2022. - [36] stron : ilustracje ; 24 cm.
(Siedem szczęśliwych : baśnie nie dość znane / Roksana Jędrzejewska-Wróbel ; 4)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47825 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 47793 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Data zmiany: 18.10.2023
Ponad 100 lat temu Maria Montessori stworzyła system edukacji, który rzucił zupełnie nowe światło na pedagogikę, akcentując pracę „dla dziecka” i odkrywając jego naturalny, kierowany wewnętrznymi siłami rozwój. W myśl tej metody dla prawidłowych postępów dziecka należy stworzyć mu przestrzeń pozwalającą na spontaniczność i twórczość oraz umożliwić wszechstronny rozwój psychofizyczny, kulturalny i społeczny. Koncepcja Marii Montessori przyczyniła się do zmiany tego, w jaki sposób pojmujemy dzieciństwo, jaką rolę z społeczeństwie przypisujemy dzieciom i jaką odpowiedzialność za ich kształtowanie – rodzicom. Edukacja i potencjał człowieka to pierwsza w języku polskim publikacja Marii Montessori, której założeniem jest „pomóc nauczycielom zrozumieć potrzeby dziecka po ukończeniu szóstego roku życia”. Skąd i do czego rodzi się sześciolatek? Jakimi narzędziami się posługuje? Jaki teraz jest jego umysł? Autorka uchyla nam rąbka tajemnicy o starszym dziecku, jego całkiem przyziemnych potrzebach i bezkresnych niczym wszechświat możliwościach. Sekret dobrego nauczania polega na tym, żeby uznać inteligencję dziecka za żyzne pole, gdzie można zasiać ziarna, które wyrosną w żarze rozpalonej wyobraźni. Zatem nie dążymy jedynie do tego, żeby dziecko coś zrozumiało, ani tym bardziej nie chcemy go zmuszać, żeby nauczyło się czegoś na pamięć; nasz cel to poruszyć jego wyobraźnię i zarazić je do głębi entuzjazmem. Nie chcemy mieć uczniów pełnych samozadowolenia, tylko chętnych do nauki; próbujemy zasiać w dziecku życie zamiast teorii, żeby pomóc mu w rozwoju psychicznym, emocjonalnym, a także fizycznym, a zatem musimy przedstawiać ważne i wzniosłe idee ludzkiemu umysłowi, który wydaje nam się nieustannie gotowy na ich przyjęcie, gdyż domaga się ich coraz więcej. Z tekstu Dziecko nie jest już tylko odbiorcą, który bezkrytycznie chłonie wrażenia, lecz chce samo je rozumieć, nie zadowala się przyjmowaniem do wiadomości czystych faktów. W miarę jak rozwija się w nim aktywność moralna, chce odwoływać się do własnej oceny sytuacji, która często będzie zupełnie inna od oceny jego nauczycieli. Nie ma nic trudniejszego niż uczenie wartości moralnych dziecka w tym wieku; ma błyskawiczną ripostę na wszystko, co mówimy, gdyż stało się buntownikiem. Matkom często jest przykro, ponieważ ich dzieci, które wcześniej okazywały im tylko miłość i oddanie, teraz stały się impertynenckie i nieprzyjemnie apodyktyczne. Dokonała się w nich przemiana wewnętrzna, ale natura postępuje całkowicie logicznie, wzbudzając teraz w dziecku nie tylko głód wiedzy i zrozumienia, lecz także żądanie niezależności mentalnej, pragnienie odróżniania dobra od zła własnymi siłami oraz niechęć do ograniczeń narzucanych przez arbitralny autorytet. W obszarze moralności dziecko potrzebuje teraz własnego wewnętrznego światła. Z tekstu
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Artykuł
W koszyku
Data zmiany: 22.09.2023
Czy warto zachęcać dzieci do fantazjowania? / Małgorzata Pruś. W: Bliżej Przedszkola. 2023, nr 9, s. 10-13. - 2023.
Bibliografia na stronie 13.
Książka
W koszyku
Data zmiany: 08.09.2023
Książka do teatrzyku Kamishibai. Dwustronnie zadrukowane karty narracyjne. Stanowi całość z drewnianą skrzynią (butai) przypominającą teatr marionetek.
Miejsce wydania za: www.alebajki.pl.
"Międzynarodowy Dzień Kropki" (dzień kreatywnej zabawy) może wzbogacić zajęcia z dziećmi nie tylko 15 września, kiedy obchodzone jest to święto, ale w ciągu całego roku.
Wiek od lat 3.
Nasze opowiadanie "Dzień Kropki" przybliża historię pewnej dziewczynki - Ewy, która odkryła w sobie talent i ogromny twórczy zapał. A wszystko dzięki wyjątkowej lekcji w szkole, kiedy obchodzony był Międzynarodowy Dzień Kropki. Cieszące się stale rosnącą popularnością i zainteresowaniem święto, inspirowane książką Petera Reynolds'a "Kropka", wyzwoliło wielki entuzjazm Ewy.Dziewczynka przekonała się, że potrafi, tak jak bohaterka opowiadania, tworzyć piękne i bardzo osobiste prace plastyczne. Wystarczy tylko odważyć się i postawić przysłowiową kropkę. To co wydarzy się później, będzie już dziełem nieskrępowanej wyobraźni i inwencji.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47654 (1 egz.)
Artykuł
W koszyku
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. 47550 (1 egz.)
Artykuł
W koszyku
Artykuł
W koszyku
Data zmiany: 18.10.2022
Teatroterapia jako metoda socjalizacji i ekspresji twórczej / Ewelina Woźniak-Czech. W: Edukacja Wczesnoszkolna. 2022/2023, nr 1, s. 71-85. - 2022.
Bibliografia na stronach 84-85.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej