Forma i typ
Książki
(6)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(6)
Placówka
Wypożyczalnia
(6)
Autor
Gawecka Małgorzata
(2)
Rybicka Magdalena
(2)
Schopler Eric (1927-2006)
(2)
Azrin Nathan H (1930- )
(1)
Besalel Victoria A
(1)
Bogdanowicz Marta (1943- )
(1)
Hall Marylin L
(1)
Hall R. Vance (1928- )
(1)
Kubińska Aleksandra
(1)
Lansing Margaret
(1)
Mil Sławomir
(1)
Reichler Robert Jay (1937- )
(1)
Schopler Eric
(1)
Striefel Sebastian (1941- )
(1)
Troszczyńska Beata
(1)
Zienkiewicz Agata
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(3)
1990 - 1999
(3)
Okres powstania dzieła
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
Kraj wydania
Polska
(6)
Język
polski
(6)
Odbiorca
Nauczyciele
(1)
Rodzice
(1)
Temat
Psychoterapia
(3)
Wychowanie
(3)
Autyzm
(2)
Dziecko autystyczne
(2)
Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną
(2)
Gry i zabawy
(2)
Poradniki
(2)
Terapia zajęciowa
(2)
Chorzy w rodzinie
(1)
Dziecko niepełnosprawne umysłowo
(1)
Metody nauczania
(1)
Testy psychologiczne
(1)
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
(1)
Wychowanie w rodzinie
(1)
Gatunek
Podręcznik
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(2)
Medycyna i zdrowie
(2)
6 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Data zmiany: 29.11.2021
(Zindywidualizowana Ocena i Terapia Dzieci Autystycznych oraz Dzieci z Zaburzeniami Rozwoju ; t. 2)
Bibliografia na stronach 207-209.
Tłumaczenie amerykańskiego opracowania adresowanego do rodziców i nauczycieli dzieci dotkniętych autyzmem. Zgodnie z tym programem każde dziecko ma mieć indywidualnie dobrane ćwiczenia, aby umożliwić mu uczęszczanie w USA do szkoły. Podano więc: na jakie zachowania należy zwrócić uwagę dokonując oceny dziecka autystycznego, kryteria doboru celów programu i zmian zachowania dziecka, propozycje ćwiczeń do wykonywania z dzieckiem (w domu lub w specjalistycznym ośrodku) wspomagających jego rozwój indywidualny i społeczny. Do ćwiczeń używa się prostych i dostępnych pomocy. Ilustrację metody stanowi opis indywidualnego przypadku Tomka, a poszczególnych ćwiczeń - także opisy przypadków innych dzieci.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33964, 33627 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Data zmiany: 01.04.2021
(Zindywidualizowana ocena i terapia dzieci autystycznych oraz dzieci z zaburzeniami rozwoju. 3 t. 3)
Bibliogr. s. 12, 273-277. - Indeksy.
Streszczenie: Tłumaczenie amerykańskiego opracowania adresowanego do rodziców i nauczycieli dzieci dotkniętych autyzmem. Przedstawiono 296 ćwiczeń w dziesięciu dziedzinach np. motoryka, koordynacja wzrokowo-ruchowa, działania poznawcze, samodzielność, uspołecznienie. Są to ćwiczenia dla dzieci w wieku 0-6 lat lub na tym poziomie rozwoju. Dorosły musi odpowiednio dobrać ćwiczenia do specyficznych potrzeb dziecka. Każde ćwiczenie opisano wg struktury: nazwa ćwiczenia i wiek dziecka, cel, zadanie, pomoce, procedura, niektóre uzupełniono rys. W ostatniej grupie "Zachowanie" podano przykł. zaburzonych zachowań dzieci w starszym wieku pozostających na poziomie wcześniejszych okresów rozwoju wraz ze sposobem interwencji. Ćwiczenia mogą być wykorzystywane przez rodziców małych, zdrowych dzieci.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33230 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Data zmiany: 28.10.2016
Streszczenie: Poprawiony Profil Psychoedukacyjny (PEP-R) jest środkiem służącym do oceny możliwości dziecka z zaburzeniami rozwoju - głównie z autyzmem. PEP-R został stworzony w ramach programu Terapii i Edukacji Dzieci Autystycznych i Dzieci z Zaburzeniami Komunikacji (TEACCH) w Instytucie Psychiatrii Akademii Medycznej Uniwersytetu Północnej Karoliny w Chapel Hill w USA pod kier. prof. E. Schoplera. PEP-R to narzędzie diagnozy, którym mogą posługiwać się profesjonaliści i rodzice dziecka przygotowując indywidualny program nauczania dziecka. Test dot. poziomu rozwoju psychoruchowego (Skala Rozwoju) i zachowania dziecka (Skala Zachowań). Przeznaczony jest przede wszystkim dla dzieci funkcjonujących na poziomie przedszkolnym lub niższym, a więc w wieku od 6 miesięcy do 7 lat.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 35017, 34223 (2 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Data zmiany: 28.10.2016
(Jak kierować zachowaniem)
Bibliografia s. 57-58
Streszczenie: Pierwsze wydanie serii "Jak kierować ..." wydano na potrzebę pomocy dydaktycznych, które mogłyby zostać wykorzystane przez nauczycieli i terapeutów. Książki te napisane prostym językiem, krok po kroku dostarczają instrukcji opisujących procedury.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 36984 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Data zmiany: 28.10.2016
(Jak kierować zachowaniem)
Bibliografia s.39
Streszczenie: Pierwsze wydanie serii "Jak kierować ..." wydano na potrzebę pomocy dydaktycznych, które mogłyby zostać wykorzystane przez nauczycieli i terapeutów. Książki te napisane prostym językiem, krok po kroku dostarczają instrukcji opisujących procedury.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 36985 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
Data zmiany: 28.10.2016
(Jak kierować zachowaniem)
Bibliografia s.71-75
Streszczenie: Pierwsze wydanie serii "Jak kierować ..." wydano na potrzebę pomocy dydaktycznych, które mogłyby zostać wykorzystane przez nauczycieli i terapeutów. Książki te napisane prostym językiem, krok po kroku dostarczają instrukcji opisujących procedury.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 36986 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej