Forma i typ
Książki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Autor
Kujawa Ewa
(1)
Kurzyna Maria
(1)
Rok wydania
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(1)
Język
polski
(1)
Odbiorca
Nauczyciele
(1)
Pedagodzy
(1)
Psycholodzy
(1)
Temat
Dysleksja i dysgrafia
(1)
Język polski
(1)
Metody nauczania
(1)
Nauka czytania
(1)
Nauka pisania
(1)
Niepowodzenia szkolne
(1)
Temat: czas
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Gatunek
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(1)
Językoznawstwo
(1)
1 wynik Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronie [280].
Proponowany sposób reedukacji polega na praktycznym poznawaniu przez dzieci różnorodnych wyrazów uporządkowanych w 18 zestawach ćwiczeń, które podano (wraz ze wskazówkami dla reedukatora) w cz. 2. W cz. 1 omówiono metodę przeznaczoną do stosowania w pracy z dziećmi, które w ogóle nie czytają lub które opanowały technikę czytania i pisania na niezadowalającym poziomie. Metoda opiera się na analizie sylabowo-głoskowej wyrazów w powiązaniu z ich budową literową. Uczeń poznaje wyrazy stopniowo wg trudności. Czytanie i pisanie ćwiczone są jednocześnie na tym samym materiale słownym przy jednoczesnym uaktywnieniu trzech analizatorów. Metoda oprac. na podst. dośw. w Sanatorium Neuropsychiatrii Dziecięcej w Józefowie k. Otwocka może być przydatna dla reedukatorów, nauczycieli, rodziców i psychologów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 33342, 33198, 33197, 33012 (4 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej