Forma i typ
Artykuły
(9)
Książki
(3)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(3)
Placówka
Wypożyczalnia
(3)
Autor
Awaramiuk Elżbieta
(1)
Baran Grzegorz
(1)
Bogdanowicz Marta (1943- )
(1)
Borkowska Aneta (psycholog)
(1)
Budzik Małgorzata
(1)
Czabaj Renata
(1)
Domoradzki Stanisław
(1)
Giermakowska Alicja
(1)
Gruszczyk-Kolczyńska Edyta (1940- )
(1)
Głodkowska Joanna
(1)
Jakubczyk Patrycja
(1)
Jurek Anna (filolog)
(1)
Jurewicz Monika (pedagog)
(1)
Konarzewski Krzysztof (1948- )
(1)
Koźmińska Irena (1952- )
(1)
Krasowicz Grażyna
(1)
Kupisiewicz Małgorzata
(1)
Próchniak Paweł
(1)
Rożyńska Małgorzata (1964- )
(1)
Rypel Agnieszka
(1)
Stańczyk Małgorzata Rozmówca (pedagogika)
(1)
Wojdyła Emilia
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(12)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(12)
Język
polski
(11)
Odbiorca
Nauczyciele
(1)
Nauczyciele języka polskiego
(1)
Szkoły ponadgimnazjalne
(1)
Temat
Czytanie
(10)
Pisanie
(5)
Język polski
(4)
Efektywność nauczania
(3)
Nauczanie początkowe
(2)
Niepowodzenia szkolne
(2)
Czytanie ze zrozumieniem
(1)
Diagnoza pedagogiczna
(1)
Dojrzałość szkolna
(1)
Dziecko z trudnościami w uczeniu się
(1)
Gry edukacyjne
(1)
Język polski (przedmiot szkolny)
(1)
Matematyka (przedmiot szkolny)
(1)
Metody nauczania
(1)
Myślenie twórcze
(1)
Nauka czytania
(1)
Nauka pisania
(1)
Pomoc psychologiczno-pedagogiczna
(1)
Rodzina
(1)
Specjalne potrzeby edukacyjne
(1)
Uczniowie klas początkowych
(1)
Uczniowie szkół podstawowych
(1)
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
(1)
Wsparcie edukacyjne
(1)
Ćwiczenia i zadania do nauczania początkowego
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
Gatunek
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(1)
Literatura
(1)
Opracowanie
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
12 wyników Filtruj
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Streszczenie: Invented spelling to pismo małych dzieci (w wieku 3–7 lat), niepoddanych jeszcze zinstytucjonalizowanej nauce czytania i pisania lub znajdujących się na jej początku, których pisanie jest bardziej spontaniczne niż wyuczone. Artykuł stanowi przegląd badań nad przyswajaniem umiejętności pisania w różnych systemach językowych przez dzieci w wieku przedszkolnym, który w Polsce określany jest również jako „przedpiśmienny”.
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42542 (1 egz.)
Brak okładki
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Figura sensu (tezy) / Paweł Próchniak // POLONISTYKA. - 2013, nr 6, s. 4-6.
Streszczenie: Praca z tekstem, wnikliwe czytanie
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach [204]-212.
Rozważania nad współczesną rodziną i jej wpływem na rozwój umiejętności czytania ze zrozumieniem przez uczniów. W książce omówiono czynniki wpływające na osiągnięcia szkolne uczniów (uwarunkowania ekonomiczne, kulturowe, społeczne). Przedstawiono poglądy na istotę czytania ze zrozumieniem oraz wyniki dotychczasowych badań nad problemem, a także podano ich metodologiczne założenia. Sformułowano problemy, hipotezy badawcze, zmienne (płeć, wiek, pochodzenie społeczne, miejsce zamieszkania) i ich wskaźniki. Scharakteryzowano badane środowisko (szkoła, rodzina) z podziałem na wieś, małe i wielkie miasto. Zaprezentowano wyniki badań związków pomiędzy czynnikami zewnętrznymi rozpatrywanymi w aspekcie społeczno-kulturowym i ekonomicznym, a poziomem alfabetyzacji uczniowi ze względu na pochodzenie, środowisko, płeć, wykształcenie rodziców, status społeczny.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42525 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej