Forma i typ
Książki
(4)
Publikacje fachowe
(4)
Publikacje naukowe
(3)
Artykuły
(2)
Publikacje dydaktyczne
(2)
E-booki
(1)
IBUK Libra
(1)
Dostępność
dostępne
(4)
Placówka
Wypożyczalnia
(4)
Autor
Chobot-Kłodzińska Marzanna
(1)
Ciężka Beata
(1)
Grocholiński Piotr
(1)
Guerci Eric
(1)
Just Monika
(1)
Kalbarczyk Adam (1957- )
(1)
Kołodziejczak Małgorzata (organizacja i zarządzanie)
(1)
Kubala-Kulpińska Aleksandra
(1)
Michalska-Dominiak Beata
(1)
Michalska-Żyła Agnieszka
(1)
Okraj Zofia
(1)
Rybińska Agnieszka
(1)
Varadinov Maria José
(1)
Vignoli Matteo
(1)
Świętoniowska Joanna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(5)
2010 - 2019
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(6)
Kraj wydania
Polska
(7)
Język
polski
(6)
angielski
(1)
Odbiorca
Nauczyciele
(2)
Nauczyciele szkół podstawowych
(1)
Szkoły podstawowe
(1)
Temat
Design thinking
(6)
Kreatywność
(3)
Metody nauczania
(3)
Myślenie twórcze
(2)
Coaching
(1)
Eksperymenty
(1)
Ewaluacja
(1)
Grywalizacja
(1)
Krytycyzm
(1)
Kształcenie
(1)
Projektowanie
(1)
Przyroda (przedmiot szkolny)
(1)
Uczniowie
(1)
Zajęcia terenowe
(1)
Zarządzanie projektami
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Podręcznik
(2)
Artykuł problemowy
(1)
Artykuł z czasopisma fachowego
(1)
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(1)
Artykuł z pracy zbiorowej
(1)
Opracowanie
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(6)
Zarządzanie i marketing
(2)
Psychologia
(1)
7 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46139 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Design thinking : inspiracje dla dydaktyki / Zofia Okraj. - Wydanie pierwsze. - Warszawa : Difin, 2020. - 249, [1] strona : ilustracje ; 24 cm.
Bibliografia, netografia na stronach 241-249.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47606 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46220 (1 egz.)
E-book
W koszyku
This book provides university administrators, professors, and career specialists with a comprehensive introduction to the BE(A)ST (BE Aware Student) approach. The BE(A)ST approach aims at enhancing students’ awareness of personalized career development, fostering a connection between their professional identity, beliefs, and actions to support career awareness. With the BE(A)ST approach, we provide a solution to improve the alignment between the career and the life of our students. The Personalized Career Development (PCD) course based on the BE(A)ST approach and described in this book is the result of three research programs focused on the development of the method and on its adaptation, scientific validation, and dissemination. This book is a must-read for anyone who is serious about career planning, life design or teaching about these ideas. It includes an extremely well researched and authoritative review of all the major books, methods and tools available and advances the state-of-the-art. With suggested improvements and refinements. It also packages these tools into several different university-level workshop and course formats and provides the authors' experiences with delivering these programs to students across different disciplines, cultures and countries. (Steven A. Gedeon, BSc, MSc, MBA, Peng, PE, PhD, Associate Professor, Entrepreneurship and Strategy Department Ted Rogers School of Management, Toronto Metropolitan University (formerly Ryerson University), Canada) The publication is licensed under the Creative Commons Attribution-Share Alike 3.0 Poland license (CC BY 3.0 PL) (full license available at: http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/pl/legalcode). ****** Książka – przeznaczona dla kadry zarządzającej wyższych uczelni, nauczycieli akademickich i doradców zawodowych z uczelnianych biur karier – zawiera kompleksowe wprowadzenie do metodyki BE(A)ST (BE Aware Student). Metodyka ta ma na celu podniesienie świadomości studentów w zakresie spersonalizowanego rozwoju kariery oraz wzmocnienie związku między ich profilem zawodowym, własnymi przekonaniami a podejmowanymi działaniami wspierającymi świadomy wybór ścieżki rozwoju zawodowej. BE(A)ST jest zatem rozwiązaniem umożliwiającym dopasowanie kariery i życia osobistego studentów. Kurs Spersonalizowanego Rozwoju Kariery (Personalized Career Development – PCD) oparty na metodyce BE(A)ST i opisany w prezentowanej książce to wynik trzech programów badawczych skupionych na rozwoju metody oraz na jej adaptacji, naukowej walidacji i upowszechnieniu. Publikacja na licencji Creative Commons Uznanie autorstwa 3.0 PL (CC BY 3.0 PL) (pełna treść wzorca dostępna pod adresem: http://creativecommons.org/licenses/by/3.0/pl/legalcode).
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej