Forma i typ
Artykuły
(16)
Publikacje naukowe
(16)
Książki
(12)
Publikacje fachowe
(8)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
dostępne
(11)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(12)
Autor
Bogdanowicz Marta (1943- )
(3)
Krasowicz-Kupis Grażyna
(3)
Mickiewicz Janina
(3)
Jeżewska-Krasnodębska Ewa
(2)
Kalka Dorota
(2)
Angielczyk Magdalena
(1)
Borkowska Aneta (psycholog)
(1)
Bryś Beata
(1)
Cieszyńska-Rożek Jagoda (1955- )
(1)
Domagała Aneta
(1)
Gruszczyńska Katarzyna (psycholog)
(1)
Jarosz Ewa
(1)
Jastrzębska-Krajewska Zuzanna
(1)
Jatkowska Joanna
(1)
Jędrzejowska Ewa (1985- )
(1)
Kaliszewska Agnieszka
(1)
Kijowska Iwona Maria
(1)
Korendo Marta
(1)
Krzykowski Grzegorz
(1)
Krzykowski Grzegorz (1981- )
(1)
Lorenc Joanna (nauczyciel)
(1)
Machnio Dominika
(1)
Mirecka Urszula
(1)
Odowska-Szlachcic Bożenna
(1)
Poczęsna Kamila
(1)
Płonka Anna (logopeda)
(1)
Reid Gavin (1950- )
(1)
Rocławska-Daniluk Małgorzata
(1)
Seidler Peter
(1)
Sochacka Krystyna
(1)
Sorokosz Irena
(1)
Wosik-Kawala Danuta
(1)
Wysocka Ewa (pedagog)
(1)
Zubrzycka-Maciąg Teresa
(1)
Žovinec Erik
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(14)
2000 - 2009
(8)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(20)
1901-2000
(2)
1989-2000
(2)
Kraj wydania
Polska
(28)
Język
polski
(28)
Odbiorca
Pedagodzy
(5)
Psycholodzy
(4)
Logopedzi
(3)
Nauczyciele
(2)
Rodzice
(2)
Terapeuci
(2)
Arteterapeuci
(1)
Biblioterapeuci
(1)
Filolodzy
(1)
Lekarze
(1)
Muzykoterapeuci
(1)
Pedagodzy specjalni
(1)
Studenci
(1)
Terapeuci pedagogiczni
(1)
Temat
Dysleksja i dysgrafia
(25)
Diagnoza pedagogiczna
(16)
Diagnoza logopedyczna
(7)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(7)
Czytanie
(5)
Terapia logopedyczna
(5)
Diagnoza psychologiczna
(4)
Dziecko z trudnościami w uczeniu się
(4)
Pisanie
(4)
Dziecko ryzyka dysleksji
(3)
Dziecko z zaburzeniami mowy
(3)
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
(3)
Choroby ludzi
(2)
Czytanie ze zrozumieniem
(2)
Diagnoza
(2)
Dojrzałość szkolna
(2)
Dzieci
(2)
Dziecko z dysleksją
(2)
Uczniowie o specjalnych potrzebach edukacyjnych
(2)
Wsparcie edukacyjne
(2)
Zaburzenia mowy
(2)
Zajęcia korekcyjno-wyrównawcze
(2)
Arteterapia
(1)
Badania naukowe
(1)
Biblioterapia
(1)
Bogdanowicz, Marta (1943- )
(1)
Błędy wychowawcze
(1)
Chorzy z chorobą Alzheimera
(1)
Diagnostyka medyczna
(1)
Diagnoza dysleksji
(1)
Dorośli
(1)
Dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu (ASD)
(1)
Dziecko maltretowane
(1)
Dziecko trudne
(1)
Dziecko w wieku wczesnoszkolnym
(1)
Dziecko z ADHD
(1)
Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną
(1)
Dziecko zdolne
(1)
Edukacja włączająca
(1)
Giełkot
(1)
Głusi
(1)
Integracja sensoryczna
(1)
Kompetencje komunikacyjne
(1)
Komunikacja werbalna
(1)
Krasowicz-Kupis, Grażyna. (red.). Diagnoza dysleksji
(1)
Logopedia
(1)
Metoda Dobrego Startu
(1)
Metodologia
(1)
Muzykoterapia
(1)
Młodzież
(1)
Neuropsychologia
(1)
Niepowodzenia szkolne
(1)
Osobowość
(1)
Pamięć
(1)
Pedagogika specjalna
(1)
Pomoc psychologiczno-pedagogiczna
(1)
Ryzyko dysleksji
(1)
Skala Ryzyka Dysleksji
(1)
Specjalne potrzeby edukacyjne
(1)
Szkolnictwo
(1)
Szkoły średnie
(1)
Słuch fonematyczny
(1)
Teatroterapia
(1)
Terapia zajęciowa
(1)
Testy logopedyczne
(1)
Uczniowie
(1)
Uczniowie klas początkowych
(1)
Wychowanie w rodzinie
(1)
Wzrok
(1)
Zaburzenia ze spektrum autyzmu (ASD)
(1)
Zespół AD/HD
(1)
Temat: czas
2001-
(12)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Słowacja
(1)
Gatunek
Artykuł z pracy zbiorowej
(12)
Artykuł problemowy
(10)
Praca zbiorowa
(3)
Monografia
(2)
Opracowanie
(2)
Podręcznik
(2)
Publikacje
(2)
Artykuł z czasopisma poradnikowego
(1)
Artykuł z czasopisma psychologicznego
(1)
Księga pamiątkowa
(1)
Podręczniki akademickie
(1)
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(23)
Psychologia
(10)
Medycyna i zdrowie
(4)
Językoznawstwo
(1)
Nauka i badania
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
28 wyników Filtruj
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Zawiera rec. książki: Diagnoza dysleksji. Najważniejsze problemy / Grażyna Krasowicz-Kupis (red.). - Gdańsk, 2009.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Znaczenie diagnozy / Bożenna Odowska-Szlachcic // ŻYCIE SZKOŁY. - 2007, nr 7, s.44-49.
Streszczenie: Dyslekcja rozwojowa dzieli się na dyslekcję typu wzrokowego, słuchowego i postać mieszaną: wzrokowo-słuchową. Symptomy poszczególnych rodzajów dyslekcji. Znaczenie rehabilitacji ortoptycznej.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46623 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45882 (1 egz.)
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Książka
W koszyku
Ryzyko dysleksji : problem i diagnozowanie / Marta Bogdanowicz ; [współautorzy Dorota Kalka, Grzegorz Krzykowski]. - Wydanie II. - Gdańsk : "Harmonia", 2003. - 143 strony, [1] karta tablic złożonych luzem : faksymilie, wykresy ; 24 cm.
Bibliografia na stronach 137-143.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37981 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Rozdziały lub artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami. Dostępne pod tytułem pracy zbiorowej.
Bibliografia przy pracach.
Streszcz. ang. przy pracach.

W publikacji zawarto artykuły:
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41023 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40897, 39855 (2 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 130-[131].
Opracowanie zawiera poglądowe ujęcie i interpretację zjawiska specyficznych trudności w czytaniu i pisaniu; stanowi wypracowany w Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Toruniu, model postępowania diagnostycznego i metod diagnostycznych w badaniu pedagogicznym uczniów w starszym wieku szkolnym z podejrzeniem zaburzeń funkcji percepcyjno-motorycznych rzutujących na sprawność pisania i czytania. Książka zawiera też szereg wskazówek i porad dla nauczycieli (np. ocenianie pisemnych prac z dysortografią).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 34518 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 130-[131].
Opracowanie zawiera poglądowe ujęcie i interpretację zjawiska specyficznych trudności w czytaniu i pisaniu; stanowi wypracowany w Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Toruniu, model postępowania diagnostycznego i metod diagnostycznych w badaniu pedagogicznym uczniów w starszym wieku szkolnym z podejrzeniem zaburzeń funkcji percepcyjno-motorycznych rzutujących na sprawność pisania i czytania. Książka zawiera też szereg wskazówek i porad dla nauczycieli (np. ocenianie pisemnych prac z dysortografią)
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 35591 (1 egz.)
Artykuł
W koszyku
Artykuł
W koszyku
Artykuł
W koszyku
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej