Form of Work
Artykuły
(12)
E-booki
(1)
IBUK Libra
(1)
Author
Baran Grzegorz
(1)
Kulesza Ewa Maria
(1)
Wrońska Jadwiga
(1)
Wysocka Ewa
(1)
Year
2010 - 2019
(12)
2000 - 2009
(1)
Country
Poland
(13)
Language
Polish
(13)
Subject
Hospitacja diagnozująca
(6)
Diagnozowanie
(3)
Narkomania
(3)
Czytanie ze zrozumieniem
(1)
Dziecko chore
(1)
Dziecko niepełnosprawne
(1)
Dziecko niepełnosprawne umysłowo
(1)
Język angielski
(1)
Język polski
(1)
Mierzenie jakości pracy szkoły
(1)
Nauczanie
(1)
Psychofizyczny rozwój dziecka
(1)
Scenariusz lekcji
(1)
13 results Filter
No cover
Article
In basket
No cover
Article
In basket
No cover
No cover
Article
In basket
Skuteczne metody diagnostyczne / Anna Ciupa // SERWIS INFORMACYJNY NARKOMANIA. - 2006, nr 1, s.15-17.
No cover
Article
In basket
Czy na pewno zaburzenie? / Jadwiga Wrońska // PSYCHOLOGIA W SZKOLE. - 2011, nr 4, s.132-141.
Streszczenie: Czym jest zaburzenie i jak je zdiagnozować.
No cover
Article
In basket
No cover
Article
In basket
No cover
Article
In basket
Diagnozujemy czytanie ze zrozumienien, ucząc literatury / Grzegorz Baran // JĘZYK POLSKI W LICEUM. - 2014/2015, nr 3, s. 58-88.
Streszczenie: Artykuł zawiera ankiety dla uczniów klas I liceów i techników i zasadniczych szkół zawodowych dotyczącą poziomu odbioru tekstu literackiego na przykładzie utworu "Głos rozsądku 7" Andrzeja Sapkowskiego ze zbioru "Ostatnie życzenie"
No cover
Article
In basket
Streszczenie: Prezentacja wyników badań zdolności poznawczych dzieci z umiarkowaną niepełnosprawnością intelektualną i dzieci o normatywnym rozwoju w wieku od 3 do 5 lat.
E-book
In basket
Książka prezentuje główne stanowiska teoretyczne i problemy praktyczne w postępowaniu diagnostycznym. Formułuje podstawowe założenia metodologiczne procesu diagnozowania w resocjalizacji, wraz z opisem modeli diagnozowania, specyficznych trudności, dylematów i zasad diagnozowania w przypadku tzw. "zjawisk trudnych". Przedstawia podstawowy warsztat diagnostyczny pedagogiki resocjalizacyjnej z określeniem metod, technik i narzędzi diagnostycznych oraz zasad ich stosowania. Podręcznik przeznaczony jest dla wykładowców i studentów kierunków pedagogicznych, głównie resocjalizacji, a także psychologii oraz innych dyscyplin pokrewnych. Niezbędny dla pedagogów i psychologów zajmujących się zawodowo diagnozą psychopedagogiczną i resocjalizacyjną. Dzieło [...] ogarnia stan wiedzy o diagnozie i diagnozowaniu w resocjalizacji. Wydaje się ono być znaczącym wkładem w rozwój polskiej diagnostyki resocjalizacyjnej, w jej usystematyzowanie, ujednolicenie teoretyczne i metodyczne. A zatem ma także wybitne walory dydaktyczne i może z pożytkiem służyć wszystkim zainteresowanym problematyką opieki, wychowania, terapii, pomocy społecznej i resocjalizacji aktualnej i potencjalnej. (Z recenzji prof. Lesława Pytki)
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
This item is available online. Expand information to see details.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again