Forma i typ
Artykuły
(6)
Publikacje naukowe
(1)
Autor
Bernacka Ryszarda Ewa
(1)
Kleniewska Irena
(1)
Moleda Joanna
(1)
Wachowska Halina
(1)
Zając Dorota
(1)
Żuber-Zielewicz Małgorzata
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(6)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(6)
Język
polski
(6)
Temat
Indywidualny tok nauki
(6)
Dziecko zdolne
(3)
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
(2)
Adaptacja społeczna
(1)
Dziecko trudne
(1)
Edukacja włączająca
(1)
Integracja społeczna
(1)
Języki
(1)
Młodzież niedostosowana społecznie
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Niedostosowanie społeczne
(1)
Niepowodzenia szkolne
(1)
Oświata
(1)
Pedagogika specjalna
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
1901-2000
(1)
1945-1989
(1)
1989-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Artykuł problemowy
(1)
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(1)
Artykuł z pracy zbiorowej
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(2)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
6 wyników Filtruj
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Streszczenie: Zmiany w rozporządzeniu MENiS z 2008 r. dające dyrektorom szkół możliwość wydawania decyzji o objęciu ucznia indywidualnym tokim nauczania bez udziału poradni psychologiczno-pedagogicznej (w określonych przypadkach).
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Szybciej, więcej i twórczo... / Ryszarda Ewa Bernacka // PSYCHOLOGIA W SZKOLE. - 2009, nr 4, s.113-122.
Streszczenie: Indywidualny tok i program nauczania uczniów zdolnych i uzdolnionych.
Brak okładki
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Uczeń szczególnie uzdolniony w szkole / Małgorzata Żuber-Zielewicz // NIEZBĘDNIK DYREKTORA : dodatek do miesięcznika "Dyrektor Szkoły" nr 5/2009 "Przeciw wykluczeniu". - 2009, nr 5, s.18-21.
Streszczenie: Indywidualny program lub tok nauki. Ocenianie, klasyfikowanie, promowanie uczniów. Realizacja obowiązku szkolnego/obowiązku nauki poza szkołą. Konkursy, turnieje, olimpiady. Stypendia i ich przyznawanie. Pomoc psychologiczno-pedagogiczna.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej