Forma i typ
Książki
(3)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
dostępne
(3)
Placówka
Wypożyczalnia
(3)
Autor
Ayres Linda R
(1)
Janowski Maciej
(1)
Micińska Magdalena
(1)
Paris Scott G
(1)
Taraszkiewicz Małgorzata
(1)
Rok wydania
2000 - 2009
(1)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(3)
Język
polski
(3)
Odbiorca
Nauczyciele
(1)
Temat
Kształcenie
(2)
Dyrektor
(1)
Klasa szkolna
(1)
Kompetencje dydaktyczne
(1)
Kształcenie nauczycieli
(1)
Metody nauczania
(1)
Nadzór pedagogiczny
(1)
Nauczanie
(1)
Nauczyciele
(1)
Oceny szkolne
(1)
Psychologia uczenia się
(1)
Samodoskonalenie
(1)
Samokształcenie
(1)
Szkolnictwo
(1)
Uczenie się
(1)
Współdziałanie
(1)
Wychowanie
(1)
Gatunek
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(1)
3 wyniki Filtruj
Brak okładki
Książka
W koszyku
Opracowanie dotyczy nowego rozporządzenia w sprawie szczegółowych zasad stosowania nadzoru pedagogicznego, obowiązującego od 01.01.2004 r.
Streszczenie: Książka zawiera wskazówki stosowania zmodyfikowanego nadzoru pedagogicznego dot. : standardów edukacyjnych, poziomów sprawowania nadzoru pedagogicznego, koncepcji pracy szkoły, zarządzania i organizacji, wychowania i opieki oraz procesu kształcenia. W zakończeniu książki zamieszczono propozycje rocznych raportów dot. osiągnięć i probleów uczniów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 38400 (1 egz.)
Książka
W koszyku
(Literatura Pedagogiczna)
Streszczenie: Refleksyjny uczeń i refleksyjny nauczyciel to osoby, które uczą się przede wszystkim dzięki analizie i ocenie własnego postępowania. Nauczyciel wciąż tworzy warsztat pracy - poprzez krytyczne spojrzenie na własną praktykę modyfikuje metody kształcenia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 35003 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 177-178.
Zbiór refleksji poparty doświadczeniami autorki zebranymi podczas współpracy z programem Tempus-ADEPT i z pobytów zagranicznych - nad możliwościami zmiany tradycyjnej roli nauczyciela. Ujęła je autorka w części zatytułowane: Uczenie się (co to jest sytuacja edukacyjna): Uczysz tak, jak myślisz, że należy uczyć; Przygotowując się do lekcji; Materiały i metody (tu o metodach: burzy mózgów, aktywności kreatywnej, symulacji, kart dydaktycznych, odgrywania ról, dramy, wizualizacji); Zanim ocenisz (ocena ucznia jako wynik sprawności nauczyciela, ocena w kreowaniu procesu uczenia się uczniów); Współpraca z rodzicami (prawa rodziców do informacji: dokąd nauczyciel prowadzi dziecko).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 34646 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej