Forma i typ
Artykuły
(10)
Publikacje naukowe
(3)
Książki
(2)
E-booki
(1)
IBUK Libra
(1)
Dostępność
dostępne
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(2)
Autor
Janus-Sitarz Anna
(2)
Adrjan Beata
(1)
Gumowska Paulina
(1)
Gumuła Teresa
(1)
Kaleta Włodzimierz
(1)
Kapek Katarzyna
(1)
Kordziński Jarosław
(1)
Koterwas Agnieszka
(1)
Lewicka Maria
(1)
Satel Anna
(1)
Stepaniuk Joanna
(1)
Szlosek Franciszek (1943- )
(1)
Łyszczarz Michał
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(9)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(13)
Język
polski
(13)
Temat
Nauczyciele
(8)
Szkolnictwo
(6)
Język polski
(2)
Nauczyciele języka polskiego
(2)
Niepełnosprawni
(2)
Organizacja ucząca się
(2)
Czas pracy
(1)
Doskonalenie zawodowe
(1)
Historia wychowania
(1)
Historycy
(1)
Komunikacja internetowa
(1)
Krasucki, Józef
(1)
Literatura
(1)
Nauczanie
(1)
Nauczanie na odległość
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Nauczyciele nauczania początkowego
(1)
Organizacja oświaty
(1)
Organizacja pracy
(1)
Ośrodek Rozwoju Edukacji (Warszawa)
(1)
Pomoc psychologiczno-pedagogiczna
(1)
Prawo oświatowe
(1)
Reforma szkolnictwa
(1)
Rodzice
(1)
Uczeni
(1)
Uczniowie klas początkowych
(1)
Zarządzanie zmianą
(1)
Temat: czas
2001-
(3)
1901-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Gatunek
Artykuł problemowy
(2)
Artykuł z pracy zbiorowej
(2)
Artykuł z czasopisma bibliotekarskiego
(1)
Artykuł z czasopisma fachowego
(1)
Artykuł z czasopisma naukowego
(1)
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(1)
Biografia
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(3)
Historia
(1)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
13 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Szkolne spotkania z literaturą / red. Anna Janus-Sitarz. - Kraków : Towarzystwo Autorów i Wydawców Prac Naukowych Universitas, cop. 2007. - 250, [1] s., [10] s. tabl. : il. kolor. ; 21 cm.
(Edukacja Nauczycielska Polonisty)
Bibliogr. przy pracach
Streszczenie: Publikacja zawiera zagadnienia dotyczące pracy z lekturą szkolną. Autorzy przedstawiają znaczenie kanonu literackiego i modele (tradycyjny, pragmatyczny, zabawowy, personalistyczny) pracy z nim, lektury intertekstualne (dialogi międzytekstowe, powiązanie literatury z malarstwem, film jako interpretant), język literatury (kształcenie językowe, język ulicy w nowej literaturze, literacki kicz), powiązanie multimediów z literaturą (polonista i uczeń w sieci, polonista wobec hipertekstów literackich, mityzacja rzeczywistości).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42223 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41410 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Numer specjalny Mobbing (bullying) z perspektywy teoretycznej i empirycznej [Special issue: Mobbing (bullying) from the theoretical and empirical perspective] Redaktor numeru [Issue editor]: Małgorzata Gamian-Wilk W numerze [Contents] Małgorzata Gamian-Wilk: Wstęp do numeru tematycznego Psychologii Społecznej Mobbing (bullying) z perspektywy teoretycznej i empirycznej [Preface to the special issue „Mobbing (bullying) from the theoretical and empirical perspective”], s. 242–243; Małgorzata Gamian-Wilk, Lidia Grzesiuk: Mobbing w miejscu pracy. Przegląd wyników badań związanych z przejawami mobbingu, genezą i konsekwencjami [Mobbing in the workplace: Review of studies on mobbing manifestations, origin and consequences], doi 10.7366/1896180020163801, s. 244–254; Maciej Macko: Epidemiologia zjawisk typu mobbing/bullying. Podstawowe problemy pomiaru i komunikowania wyników [Prevalence of rates of mobbing/bullying in Poland. Fundamental issues in measurement and dissemination of findings], 10.7366/1896180020163802, s. 255–266; Brita Bjørkel: Whistleblowing: Antecedents and consequences, 10.7366/1896180020163803, s. 267–283; Elżbieta Turska, Irena Pilch: Makiawelizm i kultura organizacji jako predyktory mobbingu w miejscu pracy [Machiavellianism and organizational culture predict workplace mobbing], 10.7366/1896180020163804, s. 284–296; Elżbieta Strutyńska: Nauczyciel w roli ofiary? O uwarunkowaniach mobbingu w środowisku szkolnym [Teacher as a victim? On the determinants of mobbing in school settings], 10.7366/1896180020163805, s. 297–309. Inne artykuły [Other articles] Dorota Kanafa-Chmielewska: Zaangażowanie społeczne z perspektywy psychologicznej [Psychological perspective on social involvement], 10.7366/1896180020163806, s. 310–320; Marcin Moroń: Rozumienie emocji a agresywność i wrogość. Mediacyjna rola empatii, aleksytymii i makiawelizmu [Emotion understanding, aggressiveness and hostility. Mediatory role of empathy, alexithymia and Machiavellianism], 10.7366/1896180020163807, s. 321–338. Metody [Methods] Małgorzata Chrupała-Pniak, Damian Grabowski: Skala motywacji zewnętrznej i wewnętrznej do pracy (WEIMS-PL). Wstępna charakterystyka psychometryczna polskiej wersji kwestionariusza Work Extrinsic and Inrinsic Motivation Scale [Work Extrinsic and Intrinsic Motivation Scale (WEIMS-PL). Psychometric description of the Polish version], 10.7366/1896180020163808, s. 339–355; Magdalena Żemojtel-Piotrowska, Jarosław Piotrowski, Tomasz Baran: Roszczeniowość psychologiczna i metoda jej pomiaru – polska adaptacja [Polish adaptation of Psychological Entitlement Scale (PES)], 10.7366/1896180020163809, s. 356–367. '
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej