Forma i typ
Artykuły
(5)
Publikacje naukowe
(3)
Autor
Szurowska Beata (1973- )
(2)
Boguszewska Anna (pedagog)
(1)
Sosnowska-Bielicz Ewa
(1)
Szafrańska-Gajdzica Anna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(5)
Język
polski
(5)
Temat
Nauczyciele nauczania początkowego
(5)
Pedagogika
(2)
Praktyki studenckie
(2)
Wybór zawodu
(2)
Kształcenie nauczycieli
(1)
Marek, Elżbieta
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Studenci
(1)
Szkolenie
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat: dzieło
Przygotowanie do zawodu nauczyciela edukacji wczesnoszkolnej w Polsce
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
1901-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(2)
Gatunek
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(2)
Raport z badań
(2)
Artykuł problemowy
(1)
Artykuł z czasopisma naukowego
(1)
Artykuł z pracy zbiorowej
(1)
Recenzja naukowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(3)
Praca, kariera, pieniądze
(1)
5 wyników Filtruj
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Streszczenie: Celem ogólnym projektu jest rozwiązanie problemu praktycznego kształcenia nauczycieli, skupienie na nim uwagi zarówno ich samych jak i metodyków, dydaktyków i studentów poprzez: lepsze przygotowanie studentów do kształcenia praktycznego, lepsze przygotowanie nauczycieli – metodyków i praktyków do korzystania z wiedzy akademickiej. Nawiązanie bliskiej współpracy szkoły wyższej z placówkami praktycznego kształcenia - wykorzystanie doświadczeń z projektu dla utworzenia zespołu placówek ćwiczeniowych Akademii Pedagogiki Specjalnej. Końcowym efektem projektu będzie powstanie międzywydziałowej jednostki uczelnianej organizującej praktyki – Uczelnianego Biura Praktyk oraz opracowanie ogólnopolskiego innowacyjnego modelu praktyk pedagogicznych: „Dobre praktyki - dobrzy nauczyciele - skuteczna szkoła”.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Streszczenie: Celem ogólnym projektu jest rozwiązanie problemu praktycznego kształcenia nauczycieli, skupienie na nim uwagi zarówno ich samych jak i metodyków, dydaktyków i studentów poprzez: lepsze przygotowanie studentów do kształcenia praktycznego, lepsze przygotowanie nauczycieli – metodyków i praktyków do korzystania z wiedzy akademickiej. Nawiązanie bliskiej współpracy szkoły wyższej z placówkami praktycznego kształcenia - wykorzystanie doświadczeń z projektu dla utworzenia zespołu placówek ćwiczeniowych Akademii Pedagogiki Specjalnej. Końcowym efektem projektu będzie powstanie międzywydziałowej jednostki uczelnianej organizującej praktyki – Uczelnianego Biura Praktyk oraz opracowanie ogólnopolskiego innowacyjnego modelu praktyk pedagogicznych: „Dobre praktyki - dobrzy nauczyciele - skuteczna szkoła”.
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Tytuł nadany przez katalogującego.
Zawiera recenzję książki: Przygotowanie do zawodu nauczyciela edukacji wczesnoszkolnej w Polsce / Elżbieta Marek. - Piotrków Trybunalski, 2015.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej