Forma i typ
Artykuły
(7)
Publikacje naukowe
(3)
E-booki
(2)
IBUK Libra
(2)
Publikacje fachowe
(2)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Autor
Adamczewski Jakub
(1)
Chruszczewski Michał Hubert
(1)
Finkielsztein Mariusz
(1)
Kloskowska Adriana
(1)
Nymś-Górna Agnieszka
(1)
Pawlak Mirosław
(1)
Ploch Leszek
(1)
Sosnowska Dorota
(1)
Stępień Kamila Olga
(1)
Wentrych Agnieszka
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(5)
Kraj wydania
Polska
(8)
Język
polski
(8)
Odbiorca
Nauczyciele
(2)
Klasa 6.
(1)
Nauczyciele przedszkoli
(1)
Szkoły podstawowe
(1)
Temat
Nuda
(7)
Wychowanie przedszkolne
(2)
"Navigo” Autorska Szkoła Podstawowa (Poznań)
(1)
Czas wolny od pracy ucznia
(1)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(1)
Dziecko z niepełnosprawnością
(1)
Godzina wychowawcza
(1)
Kreatywność
(1)
Metody nauczania
(1)
Motywacja uczenia się
(1)
Nauczyciele
(1)
Nauczyciele akademiccy
(1)
Praca
(1)
Pracownicy naukowi
(1)
Satysfakcja (psychologia)
(1)
Szkolnictwo
(1)
Uczniowie
(1)
Uczniowie o specjalnych potrzebach edukacyjnych
(1)
Wychowanie w rodzinie
(1)
Temat: czas
2001-
(5)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Poznań (woj. wielkopolskie)
(1)
Gatunek
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(6)
Artykuł z czasopisma naukowego
(3)
Raport z badań
(2)
Artykuł problemowy
(1)
Artykuł z czasopisma fachowego
(1)
Artykuł z czasopisma filologicznego
(1)
Scenariusz zajęć
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(6)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Psychologia
(1)
9 wyników Filtruj
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Nuda jest potrzebna! / Kamila Olga Stępień // WYCHOWANIE W PRZEDSZKOLU. - 2017, nr 2, s. 50-52.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Artykuł
W koszyku
E-book
W koszyku
Żyjemy w czasie pandemii nudy. Nie sposób jej lekceważyć. Autor podejmuje ambitną próbę względnie kompletnego ujęcia tematyki nudy i podatności na nudę oraz nudzenia się. Pisze o nudzie w perspektywie psychologii i filozofii, ale także pedagogiki, socjologii, teologii i psychiatrii. Przedstawia definicje, teorie i typologie nudy, omawia sposoby pomiaru stanu nudy (nudzenia się) i nudy jako cechy (podatności na nudę) oraz opisuje częstość jej występowania. Rozważa negatywne konsekwencje przewlekłej (chronicznej) nudy, ale też pozytywne skutki nudy przelotnej (sytuacyjnej). Prezentuje także wyniki własnych badań nad nudą w ujęciu psychologicznym i socjodemograficznym oraz swoje refleksje teoretyczne dotyczące wewnętrznej struktury pojęcia nudy. A broad approach to the subject of boredom, susceptibility to boredom and the state of being bored from a psychological, philosophical, pedagogic, sociological, theological and psychiatric perspective. The author shows terms, theories and the typologies of boredom, discusses the methods of measuring the state of being bored, examines boredom as a quality and describes its frequency. He reflects on the negative consequences of chronic boredom as well as the beneficial ones of situational boredom. He presents the results of his own research on boredom in Poland in the psychological and sociodemographic aspect and ponders on the theories about the internal structure of the notion of boredom.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
E-book
W koszyku
Celem i misją czasopisma Konińskie Studia Językowe jest stworzenie platformy do dyskusji na temat osiągnięć oraz wyzwań stojących przed naukowcami zajmującymi się językami w ujęciu stosowanym. Adresatem czasopisma są zarówno doświadczeni, jak i początkujący badacze języków, językoznawcy stosowani, dydaktycy, tłumacze, kulturoznawcy i wszyscy ci, którzy traktują język jako podstawowy przedmiot swoich badań. Motywem przewodnim i osią spajającą pracę redakcji jest refleksja nad językiem. W tej szerokiej formule mieści się zarówno podejście ściśle językoznawcze, jak również pedagogiczne czy kulturowe. Mamy nadzieję, że tak zarysowana wizja czasopisma pozwoli nam wypełnić znaczącą lukę na polskim rynku czasopism naukowym. Przyjmując jednoznacznie językoznawczy punkt odniesienia, zakładamy jednocześnie, że szeroki wachlarz odniesień do badań językowych, od praktyki edukacyjno-translatorskiej po kulturowo uwarunkowane użycie języka w mediach, jest niezbędny dla całościowego podejścia do badań językowych.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej