Forma i typ
Artykuły
(20)
Autor
Jastrzębska Lidia
(3)
Kuźma Józef (1935- )
(2)
Raczyńska Anna
(2)
Rose Colin (1940- )
(2)
Czerwonka Dorota
(1)
Elsner Danuta
(1)
Elsner Danuta Rozmówca
(1)
Falkiewicz-Szult Małgorzata
(1)
Granoszewska-Babiańska Dorota
(1)
Herczyński Jan (1954- )
(1)
Kopaczewska Domicela (1958- )
(1)
Kordziński Jarosław
(1)
Ostaszewska Ewelina
(1)
Rabenda Aleksandra
(1)
Sawiński Julian Piotr (1951- )
(1)
Sikora Alicja
(1)
Sobotka Aneta
(1)
Steuer Sabina
(1)
Sławiński Stanisław
(1)
Uryga Danuta
(1)
Woźnicki Jerzy
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(20)
Kraj wydania
Polska
(20)
Język
polski
(20)
Temat
Oświata
(20)
Nauczyciele
(4)
Internet
(2)
Komputery
(2)
Multimedia
(2)
Obowiązek szkolny
(2)
Pomoce dydaktyczne
(2)
Szkolnictwo zawodowe
(2)
Wywiady
(2)
Dyrektorzy szkół
(1)
Dziecko zdolne
(1)
Fundusze strukturalne UE
(1)
Gimnazja
(1)
Handke, Mirosław (1946
(1)
Matura (2005- )
(1)
Nauczyciele nauczania początkowego
(1)
Optymizm
(1)
Programy nauczania
(1)
Szkolnictwo
(1)
Szkolnictwo ponadgimnazjalne
(1)
Szkolnictwo wyższe
(1)
Uczniowie
(1)
Temat: czas
2001-0
(2)
20 wyników Filtruj
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Odwracanie reformy / Lidia Jastrzębska // NOWA SZKOŁA. - 2015, nr 10, s. 3-10.
Brak okładki
Brak okładki
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Brak okładki
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Ku przyszłej szkole skoncentrowanej na uczniach / Józef Kuźma // EDUKACJA I DIALOG. - 2013, nr 9/10, s. 74-81.
Streszczenie: Potrzeba tworzenia szkoły w coraz większym stopniu skoncentrowanej na dzieciachi młodzieży [„school pupils approach”] jest oczywista konsekwencją zmian cywilizacyjnych, naukowych, technicznych, zwłaszcza przyśpieszonego rozwoju nauk humanistycznych (pedagogiki, psychologii neurodydaktyki) oraz technologii multimedialnych. (http://www.eid.edu.pl/archiwum/2013,418)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej