Forma i typ
Artykuły
(13)
E-booki
(2)
IBUK Libra
(2)
Książki
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Autor
Bielecka Małgorzata
(1)
Ciżkowicz Barbara
(1)
Fota Marlena
(1)
Strzemieczny Jacek
(1)
Stróżyński Klemens
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(14)
2000 - 2009
(1)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(16)
Język
polski
(16)
Odbiorca
Dyrektorzy szkół
(1)
Temat
Ocenianie
(13)
Ocena szkolna
(4)
Język polski
(3)
Ocenianie kształtujące
(1)
Ocenianie wzmacniające
(1)
Oceny szkolne
(1)
Projekt
(1)
Wewnątrzszkolny system oceniania (WSO)
(1)
Gatunek
Poradnik
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(1)
16 wyników Filtruj
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Komu potrzebne jest ocenianie w szkole? / Dorota Klus-Stańska // EDUKACJA I DIALOG. - 2006, nr 5, s.11-14.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Modele oceniania ucznia / Krzysztof Zajdel // DYREKTOR SZKOŁY. - 2008, nr 4, s.31-33.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Ocenianie kształtuje ofertę edukacyjną / Joanna Kozłowska // EDUKACJA I DIALOG. - 2006, nr 5, s.15-20.
Brak okładki
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Książka
W koszyku
(Przewodnik Dyrektora)
Praca przedstawia: wewnątrzszkolny system oceniania, strategie oceniania, kryteria ocen z zachowania, przykładowy dokument oceniania wewnątrzszkolnego. Książka zawiera również wybór przepisów prawnych w sprawie zasad oceniania, klasyfikowania i promowania uczniów oraz przeprowadzania egzaminów i sprawdzianów w szkołach publicznych.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 36027 (1 egz.)
E-book
W koszyku
W wielu krajach ocenianie kształtujące uważane jest za jeden z najbardziej obiecujących kierunków zmiany nauczania. Jest to rodzaj oceniania szkolnego, którego głównym celem jest pomoc uczniowi w uczeniu się. Liczne badania i poważne raporty pokazują, że ocenianie kształtujące jest bardzo skutecznym sposobem podnoszenia osiągnięć uczniów. Inną przyczyną zainteresowania tym sposobem oceniania jest to, że ocenianie kształtujące przygotowuje uczniów do uczenia się przez całe życie. Badania wykazują również, że ocenianie kształtujące jest pomocne w zakresie wyrównywania szans edukacyjnych. Aby uczniowie byli przygotowani do uczenia się po zakończeniu formalnej edukacji, potrzebują umiejętności aktywnego budowania własnej wiedzy i zrozumienia zjawisk, a nie tylko biernego przyswajania podawanych im informacji.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
E-book
W koszyku
Ogólnopolski kwartalnik ukazujący się od 1956 roku. Prezentowane są w nim artykuły teoretyczne z zakresu szeroko pojętej pedagogiki oraz omówienia wyników badań, obejmujących funkcjonowanie jednostki w społeczeństwie. Publikowane materiały dotyczą różnych subdyscyplin pedagogiki, m.in. pedeutologii, andragogiki, historii wychowania, pedagogiki społecznej, dydaktyki, psychologii edukacji, filozofii edukacji, a także wychowania estetycznego. Autorami tekstów pisanych w języku polskim lub angielskim są wybitni polscy i zagraniczni specjaliści.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej