Form of Work
Artykuły
(7)
E-booki
(3)
IBUK Libra
(3)
Publikacje naukowe
(3)
Książki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Publikacje popularnonaukowe
(1)
Status
available
(1)
Branch
Wypożyczalnia
(1)
Author
Bielecka Małgorzata
(1)
Ciżkowicz Barbara
(1)
Duraj Dominika
(1)
Kapuścińska-Kozakiewicz Justyna
(1)
Kopaczyńska Iwona
(1)
Kubiczek Bożena
(1)
Mrózek Łukasz
(1)
Paśko Jan Rajmund
(1)
Ćwikła Edyta
(1)
Year
2020 - 2022
(2)
2010 - 2019
(8)
2000 - 2009
(1)
Time Period of Creation
2001-
(6)
Country
Poland
(11)
Language
Polish
(11)
Audience Group
Nauczyciele
(1)
Subject
Ocenianie kształtujące
(6)
Uczniowie
(5)
Motywacja uczenia się
(3)
Uczenie się
(3)
Nauczanie początkowe
(2)
Nauczyciele
(2)
Ocenianie
(2)
Uczeń
(2)
Dziecko w wieku wczesnoszkolnym
(1)
Edukacyjna wartość dodana (EWD)
(1)
Interakcja wychowawcza
(1)
Nauczyciele nauczania początkowego
(1)
Ocena szkolna
(1)
Ocenianie zewnętrzne
(1)
Oceny szkolne
(1)
Osiągnięcia szkolne
(1)
Pedagogika wczesnoszkolna
(1)
Refleksyjność
(1)
Uczniowie klas początkowych
(1)
Umiejętności ucznia
(1)
Subject: time
2001-
(4)
Subject: place
Polska
(3)
Genre/Form
Artykuł problemowy
(4)
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(3)
Artykuł z pracy zbiorowej
(2)
Artykuł z czasopisma naukowego
(1)
Poradnik
(1)
Domain
Edukacja i pedagogika
(6)
Psychologia
(1)
11 results Filter
No cover
Book
In basket
Bibliografia, netografia, wykaz aktów prawnych na stronach 116-120.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 45550 (1 egz.)
E-book
In basket
W wielu krajach ocenianie kształtujące uważane jest za jeden z najbardziej obiecujących kierunków zmiany nauczania. Jest to rodzaj oceniania szkolnego, którego głównym celem jest pomoc uczniowi w uczeniu się. Liczne badania i poważne raporty pokazują, że ocenianie kształtujące jest bardzo skutecznym sposobem podnoszenia osiągnięć uczniów. Inną przyczyną zainteresowania tym sposobem oceniania jest to, że ocenianie kształtujące przygotowuje uczniów do uczenia się przez całe życie. Badania wykazują również, że ocenianie kształtujące jest pomocne w zakresie wyrównywania szans edukacyjnych. Aby uczniowie byli przygotowani do uczenia się po zakończeniu formalnej edukacji, potrzebują umiejętności aktywnego budowania własnej wiedzy i zrozumienia zjawisk, a nie tylko biernego przyswajania podawanych im informacji.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
This item is available online. Expand information to see details.
E-book
In basket
Problem relacji ucznia z nauczycielem i zależności odwrotnej jest tematem aktualnym od początków istnienia "stanowiska" nauczyciela. Pojawiał się on już w starożytności i ulegał zmianom wraz z rozwojem cywilizacji i coraz większymi prawami jednostki do posiadania własnych poglądów, które można było swobodnie przedstawiać. Problem relacji uczeń - nauczyciel jest wielopłaszczyznowy i do tej pory nie posiada uniwersalnych rozwiązań. Inne są relacje w kontekście uczeń - nauczyciel przedmiotu, a inne na zajęciach pozalekcyjnych. Problem dodatkowo komplikuje fakt, że wprawdzie mówi się o relacji ucznia i nauczyciela, lecz nie podkreśla się przy tym, iż relacja ta może być inna, gdy miejsce jednego ucznia zajmie inny. Relacja pomiędzy grupą uczniów, jaką jest klasa, a nauczycielem zależna jest od osobowości nauczyciela. Wystarczy, że zmieni się nauczyciel, a dotychczasowe relacje ulegają zmianie.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
This item is available online. Expand information to see details.
E-book
In basket
Ogólnopolski kwartalnik ukazujący się od 1956 roku. Prezentowane są w nim artykuły teoretyczne z zakresu szeroko pojętej pedagogiki oraz omówienia wyników badań, obejmujących funkcjonowanie jednostki w społeczeństwie. Publikowane materiały dotyczą różnych subdyscyplin pedagogiki, m.in. pedeutologii, andragogiki, historii wychowania, pedagogiki społecznej, dydaktyki, psychologii edukacji, filozofii edukacji, a także wychowania estetycznego. Autorami tekstów pisanych w języku polskim lub angielskim są wybitni polscy i zagraniczni specjaliści.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
This item is available online. Expand information to see details.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again