Forma i typ
Artykuły
(4)
Publikacje fachowe
(3)
E-booki
(2)
IBUK Libra
(2)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Autor
Boczek Marzena
(1)
Hamanowicz Anna
(1)
Hamilton Craig
(1)
Jabłkowska Joanna
(1)
Kielich Monika
(1)
Kowalska Jolanta Elżbieta
(1)
Płuciennik Jarosław
(1)
Turska Patrycja
(1)
Warchoł Krzysztof
(1)
Wróblewski Michał
(1)
Zuchora Krzysztof (1940- )
(1)
Śliz Agnieszka
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(1)
2000 - 2009
(1)
1990 - 1999
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
1901-2000
(1)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(5)
Język
polski
(5)
Odbiorca
Klasa 1.
(2)
Klasa 2.
(2)
Klasa 3.
(2)
Nauczyciele nauczania początkowego
(2)
Szkoły podstawowe
(1)
Temat
Fair play
(4)
Sportowcy
(3)
Andersen, Hans Christian (1805-1875)
(1)
Brzydkie kaczątko (postać fikcyjna)
(1)
Empatia
(1)
Igrzyska olimpijskie
(1)
Metody aktywizujące (pedagogika)
(1)
Metody nauczania
(1)
Odbiór dzieła literackiego
(1)
Promocja czytelnictwa
(1)
Ruch olimpijski
(1)
Uczucia
(1)
Wychowanie fizyczne (przedmiot szkolny)
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Gatunek
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(3)
Scenariusz zajęć do nauczania początkowego
(2)
Artykuł z czasopisma bibliotekarskiego
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(4)
Bibliotekarstwo, archiwistyka, muzealnictwo
(1)
Kultura fizyczna i sport
(1)
Kultura i sztuka
(1)
6 wyników Filtruj
Artykuł
W koszyku
Olimpijskie piękno / Krzysztof Zuchora. W: Plastyka i Wychowanie. 1996, nr 4, s. 4-11. - 1996.
Fragment książki "Dalekie i bliskie krajobrazy sportu".
Artykuł
W koszyku
E-book
W koszyku
Oddając do rąk Czytelnika publikację Znaczenie edukacyjne projektu „Jestem fair” opartego na idei neoolimpizmu, wyrażam nadzieję, że jej lektura wyzwoli chęć poszukiwania nowych metod kształtujących wszechstronnie osobowość młodego człowieka, które można wykorzystać w pracy pedagogicznej w różnych środowiskach wychowawczych. W monografii, poza opisem pewnego wycinka rzeczywistości społecznej, jakim było wprowadzenie do szkół przed EURO 2012 projektu edukacyjnego Jestem fair, podjęto próbę – na podstawie przedstawionych wyników badań – odniesienia się do oczekiwań pedagogicznych i wskazania na skuteczność podjętych działań. Zawarte w książce wnioski i wskazówki mogą przyczynić się nie tylko do usprawnienia sposobu pracy na specyficznym obszarze oddziaływań wychowawczych, jakim jest praca z młodzieżą (szczególnie w okresie dorastania), ale także można je wykorzystać jako sugestie przy projektowaniu programów edukacyjnych przez różne podmioty (w tym nauczycieli wychowania fizycznego i trenerów sportowych). Aby jednakże zmiany te były skuteczne, więcej uwagi należy poświęcić wartościom o charakterze uniwersalnym, które są zrozumiale i cenione przez młodzież z różnych środowisk (w tym przez kibiców). Takimi mogą się stać wartości wyniesione ze sportu, z główną zasadą olimpizmu – fair play.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
E-book
W koszyku
Zagadnienia Rodzajów Literackich To wielojęzyczne czasopismo zostało powołane przez założycieli przede wszystkim dla prezentacji problematyki genologicznej w ujęciach badaczy z Polski i z całego świata. Redakcja podjęła też publikację, w każdym zeszycie, materiałów do przyszłego słownika rodzajów literackich. Oprócz tego ukazywały się tu również artykuły komparatystyczne i teoretycznoliterackie. Obecnie redaktorzy zachowując dotychczasowy profil pisma, otwierają szerzej łamy dla wszelkiego typu studiów literaturoznawczych bez względu na tematykę i założenia metodologiczne. Pojawiać się będą w "Zagadnieniach Rodzajów Literackich" także teksty o tematach kulturoznawczych, które będą penetrować bliższe i dalsze konteksty literatury. "ZRL" to jedyne w Polsce czasopismo wielojęzyczne, w którym kształtuje się międzynarodowa współpraca literaturoznawców Wschodu i Zachodu. Na jego wzór powstał swego czasu w USA genologiczny periodyk „Genre” (o czym anonsowali w artykule wstępnym z pierwszego tomu jego redaktorzy).
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej