Forma i typ
Artykuły
(5)
Publikacje fachowe
(2)
Autor
Żak Piotr
(2)
Korolik Arkadiusz
(1)
Markowska-Manista Urszula
(1)
Markowska-Manista Urszula (1979- )
(1)
Stolarski Maciej
(1)
Wilczyńska Agnieszka
(1)
Zimbardo Philip G. (1933- )
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(5)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(5)
Język
polski
(5)
Temat
Projekt Bohaterskiej Wyobraźni
(5)
Nauczanie
(1)
Perspektywa czasowa (psychologia)
(1)
Postawy
(1)
Wiedza
(1)
Zachowanie prospołeczne
(1)
Zimbardo, Philip G. (1933- )
(1)
Zmiana społeczna
(1)
Temat: czas
2001-
(2)
Gatunek
Artykuł z pracy zbiorowej
(2)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(1)
Psychologia
(1)
5 wyników Filtruj
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Przeciw codziennemu złu / Arkadiusz Korolik // PSYCHOLOGIA W SZKOLE. - 2014, nr 3, s. 31-36.
Streszczenie: Nieprzemyślane oceny, automatyczne reakcje, lęk przed ośmieszeniem, niechęć do wychodzenia przed szereg – wszystko to przeszkadza nam być codziennymi bohaterami. A przecież możemy uwolnić się z pozornie zaklętego kręgu automatyzmów i nawyków. (http://www.psychologiawszkole.pl)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Streszczenie: W programie HIP uczeń zdobywa dostatecznie dużą wiedzę, aby samemu kogoś czegoś nauczyć. Ta wiedza ma wystarczający potencjał, by sprawić, że stanie się on społecznym rewolucjonistą – przekonują Agnieszka Wilczyńska i Urszula Markowska-Manista. (http://www.psychologiawszkole.pl)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Wiedza dla wspólnego dobra / Philip G. Zimbardo, Piotr Żak // PSYCHOLOGIA W SZKOLE. - 2013, nr 5, s. 5-10.
Streszczenie: Jednym z ważniejszych zadań naszego projektu jest pokazanie, że wiedza nie tylko czyni mądrzejszym. Uczymy młodych ludzi, jak wykorzystywać ją dla dobra swojego i innych – prof. Philip Zimbardo opowiada o Heroic Imagination Project, niezwykłym programie edukacyjnym.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej