Forma i typ
Książki
(7)
Publikacje fachowe
(5)
Publikacje naukowe
(4)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Artykuły
(2)
Dostępność
dostępne
(7)
Placówka
Wypożyczalnia
(7)
Autor
Bogdanowicz Marta (1943- )
(4)
Kwaśny Wojciech
(2)
Myszkowski Leon (1919-2010)
(2)
Stenderski Włodzimierz
(2)
Cieszyńska-Rożek Jagoda (1955- )
(1)
Jędrzejowska Ewa (1985- )
(1)
Kalka Dorota
(1)
Kijowska Iwona Maria
(1)
Kijowska-Lasek Joanna
(1)
Korendo Marta
(1)
Krzykowski Grzegorz
(1)
Piątkowski Ryszard
(1)
Rudzińska-Rogoża Aneta
(1)
Zwolińska Ewa A
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(3)
1990 - 1999
(2)
1980 - 1989
(2)
Okres powstania dzieła
1901-2000
(4)
2001-
(3)
1945-1989
(2)
1989-2000
(2)
Kraj wydania
Polska
(9)
Język
polski
(9)
Odbiorca
Nauczyciele przedszkoli
(4)
Terapeuci pedagogiczni
(4)
Nauczyciele nauczania początkowego
(3)
Logopedzi
(1)
Pedagodzy specjalni
(1)
Psycholodzy
(1)
Rodzice
(1)
Studenci
(1)
Terapeuci
(1)
Temat
Dziecko ryzyka dysleksji
(9)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(5)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(5)
Dysleksja i dysgrafia
(4)
Wychowanie przedszkolne
(4)
Zajęcia korekcyjno-wyrównawcze
(4)
Metoda Dobrego Startu
(3)
Nauczanie początkowe
(3)
Uczniowie klas początkowych
(3)
Diagnoza
(2)
Ryzyko dysleksji
(2)
Diagnoza logopedyczna
(1)
Dogoterapia
(1)
Dojrzałość szkolna
(1)
Dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu (ASD)
(1)
Dziecko z zaburzeniami mowy
(1)
Muzykoterapia
(1)
Niepowodzenia szkolne
(1)
Pomoc psychologiczno-pedagogiczna
(1)
Skala Ryzyka Dysleksji
(1)
Sprawność motoryczna
(1)
Uczniowie o specjalnych potrzebach edukacyjnych
(1)
Zaburzenia ze spektrum autyzmu (ASD)
(1)
Temat: czas
1901-2000
(4)
1945-1989
(4)
1989-2000
(2)
2001-
(2)
Temat: miejsce
Polska
(5)
Bydgoszcz (woj. kujawsko-pomorskie)
(1)
Gatunek
Poradnik
(4)
Raport z badań
(4)
Artykuł z pracy zbiorowej
(2)
Ćwiczenia i zadania
(2)
Artykuł problemowy
(1)
Opracowanie
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(9)
Psychologia
(2)
Medycyna i zdrowie
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
9 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46623 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 43762 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46457 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Metoda Dobrego Startu / Marta Bogdanowicz ; [fotografie Ryszard Piątkowski / WSiP]. - Wydanie trzecie zmienione. - Warszawa : Wydawnictwa Szkolne i Pedagogiczne Spółka Akcyjna, 1999. - 96, [1] strona, [16] stron tablic : fotografie, ilustracje, wykresy ; 20x22 cm.
Bibliografia na stronach 83-85, wykaz śpiewników na stronach 96-[97].
Metoda Dobrego Startu (MDS) służy do wspierania rozwoju psychomotorycznego dziecka, rehabilitacji psychomotorycznej i edukacji z zastosowaniem polisensorycznego uczenia się. W niniejszym podręczniku stosowania Metody zaprezentowano jej zastosowanie do pracy z dziećmi 6-7-letnimi z grup ryzyka dysleksji. Przedstawiono: główne założenia MDS, metodę Le Bon Depart i jej modyfikacje, strukturę zajęć prowadzonych MDS, porównanie MDS z metodą ruchu rozwijającego, wskazówki do zajęć MDS, wyniki badań efektywności MDS w pracy z dziećmi dyslektycznymi oraz z dziećmi autystycznymi, badań wpływu MDS na dojrzałość szkolną, na integrację percepcyjno-motoryczną. Zamieszczono przykładowy scenariusz zajęć w klasie 0 (z materiałami pomocniczymi).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 35991 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 111-116.
Streszczenie w języku angielskim.
Praca będąca efektem eksperymentalnych badań własnych nad skutecznością oddziaływań wyrównawczych prowadzonych z muzyką i bez muzyki przeprowadzonych w l. 1985-86. Przedmiotem badań były dzieci sześcioletnie z bydgoskich przedszkoli wykazujące fragmentaryczne deficyty rozwojowe. W rozdz. 1. stanowiącym podstawę teoretyczną zarysowano perspektywy nauczania dzieci z trudnościami w nauce, omówiono warunki efektywnego oddziaływania korekcyjno-wyrównawczego i znaczenie terapeutyczne muzyki.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 34672 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 27457 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 31037 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej