Forma i typ
Artykuły
(5)
Publikacje naukowe
(3)
Publikacje fachowe
(2)
E-booki
(1)
IBUK Libra
(1)
Książki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Autor
Bielska Ewa
(1)
Czudek-Ślęczka Sonia
(1)
Kita Sylwia (1979- )
(1)
Ludorowska Agnieszka
(1)
Paczkowska Agnieszka
(1)
Paczkowska Agnieszka (1980- )
(1)
Syrek Ewa
(1)
Śliwerski Bogusław (1954- )
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(3)
2010 - 2019
(4)
Okres powstania dzieła
2001-
(6)
Kraj wydania
Polska
(7)
Język
polski
(7)
Odbiorca
Nauczyciele
(1)
Pedagodzy
(1)
Temat
Tanatopedagogika
(6)
Dzieci
(5)
Żałoba
(4)
Śmierć
(3)
Młodzież
(2)
Pomoc psychologiczna
(2)
Wsparcie społeczne
(2)
Śmierć bliskiej osoby
(2)
Paczkowska, Agnieszka (1980- )
(1)
Pedagogika rodziny
(1)
Poradnictwo rodzinne
(1)
Praca socjalna
(1)
Rozmowa
(1)
Wychowanie
(1)
Temat: dzieło
Dziecko i nastolatek w żałobie
(1)
Temat: czas
2001-
(4)
1901-2000
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(3)
Artykuł problemowy
(2)
Artykuł z pracy zbiorowej
(2)
Poradnik
(1)
Raport z badań
(1)
Recenzja
(1)
Scenariusz zajęć
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(6)
Psychologia
(2)
Historia
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
7 wyników Filtruj
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Artykuł
W koszyku
Jak rozmawiać z dziećmi o śmierci bliskich osób? / Agnieszka Ludorowska. W: Głos Pedagogiczny. 2023, nr 138, s. 36-39. - 2023.
Bibliografia na stronie 39.
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46200 (1 egz.)
Artykuł
W koszyku
E-book
W koszyku
Część monograficzna tomu 2/2017 „Chowanny” pod redakcją Ewy Bielskiej została zatytułowana Zagadnienie oporu w perspektywie interdyscyplinarnej – między emanacją a stagnacją. Jej celem jest utworzenie interdyscyplinarnego forum wymiany refleksji dotyczącej kategorii oporu. Efektem współpracy z licznym gronem badaczy tejże problematyki reprezentujących dyscypliny takie, jak psychologia, socjologia, pedagogika, jest możliwość zaprezentowania zróżnicowanych kontekstów ulokowania refleksji nad oporem we współczesnych naukach społecznych. Egzemplifikacje dotyczą tutaj refleksji w studiach z zakresu psychologii klinicznej, psychoterapii, teorii i praktyki profesji pomocowych, studiów z zakresu resocjalizacji i szeroko rozumianej teorii i praktyki związanej z treatment (czy też differentia treatment). Podjęte rozważania problematyki oporu odnoszą się także do socjologicznego ujęcia praktyk kulturowych o charakterze kontestacji, oporu wobec zmiany w przestrzeni edukacyjnej oraz oporu wobec normatywnych matryc kulturowych. Część tekstów rozporoszonych tomu tematycznie odnosi się m.in. do takich zagadnień, jak stosunek studentów pedagogiki do wybranych instytucji kontroli społecznej, satysfakcja młodzieży akademickiej ze sposobu funkcjonowania jej rodziny pochodzenia, medialne wzory kultury zdrowotnej, aktywność fizyczna, percepcja lęku przed śmiercią, zdrowotne i społeczne zagrożenia wynikające z uzależnień od czynności, pojęcie uzależnienia w środowisku lokalnym, peryferie społeczne jako przestrzeń profilaktyki zachowań ryzykownych, kulturowe źródła dydaktyki szkolnej, osobisty w perspektywie modelu elastyczności psychologicznej.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej