Forma i typ
Książki
(7)
Publikacje naukowe
(7)
Artykuły
(5)
Publikacje fachowe
(5)
Publikacje dydaktyczne
(3)
E-booki
(2)
IBUK Libra
(2)
Dostępność
dostępne
(7)
Placówka
Wypożyczalnia
(7)
Autor
Ordetx Kristina
(2)
Pałynyczko-Ćwiklińska Agnieszka
(2)
Pisula Ewa (1964- )
(2)
Balcerek Arleta
(1)
Błaszczak Amanda
(1)
Ignaczewska Beata
(1)
Kossewska Joanna (1963- )
(1)
Lewicka Maria
(1)
Moreno Susan J
(1)
Narkun Zuzanna
(1)
Olszewska Barbara (pedagog)
(1)
Smogorzewska Joanna
(1)
Winczura Barbara (1969- )
(1)
Wydra Magdalena
(1)
zbiorowa Praca
(1)
Ścibor Magdalena
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(6)
2010 - 2019
(5)
2000 - 2009
(3)
Okres powstania dzieła
2001-
(11)
1989-2000
(1)
Kraj wydania
Polska
(14)
Język
polski
(14)
Odbiorca
Nauczyciele
(2)
Terapeuci zajęciowi
(2)
Logopedzi
(1)
Pedagodzy szkolni
(1)
Psycholodzy
(1)
Szkoły wyższe
(1)
Temat
Teoria umysłu
(12)
Dziecko autystyczne
(5)
Kompetencje społeczne
(4)
Autyzm
(3)
Badania longitudinalne
(3)
Chorzy w rodzinie
(3)
Dziecko z niepełnosprawnością
(3)
Kształcenie
(3)
Uczniowie
(3)
Dziecko z zaburzeniami ze spektrum autyzmu (ASD)
(2)
Nauczanie
(2)
Raport z badań
(2)
Rodzina
(2)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(2)
Smogorzewska, Joanna
(2)
Diagnoza neuropsychologiczna
(1)
Diagnoza pedagogiczna
(1)
Diagnoza psychologiczna
(1)
Dzieci z zaburzeniami ze spektrum autyzmu (ASD)
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Leczenie
(1)
Młodzież z niepełnosprawnością
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Przemoc w rodzinie
(1)
Psychoterapia
(1)
Rozwój emocjonalny
(1)
Terapia zabawą
(1)
Uczniowie klas początkowych
(1)
Uczniowie szkół podstawowych
(1)
Uczniowie szkół specjalnych
(1)
Zaburzenia ze spektrum autyzmu (ASD)
(1)
Zespół Retta
(1)
Temat: dzieło
Środowisko szkolne a rozwój teorii umysłu u dzieci w młodszym wieku szkolnym
(2)
Temat: czas
2001-
(6)
Temat: miejsce
Polska
(3)
Gatunek
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(5)
Scenariusz zajęć
(3)
Artykuł z czasopisma naukowego
(2)
Opracowanie
(2)
Poradnik
(2)
Raport z badań
(2)
Recenzja naukowa
(2)
Artykuł z czasopisma poradnikowego
(1)
Case study (studium przypadku)
(1)
Podręcznik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(8)
Psychologia
(4)
Medycyna i zdrowie
(3)
Socjologia i społeczeństwo
(2)
Rodzina, relacje międzyludzkie
(1)
14 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Autyzm / Ewa Pisula. - Sopot : Gdańskie Wydawnictwo Psychologiczne, 2012. - 183 stron ; 24 cm.
(Cognitive Neuroscience : od badań mózgu do praktyki psychologicznej)
Bibliografia strony 139-170. Indeksy.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42564 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46620 (1 egz.)
Artykuł
W koszyku
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46619 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40900 (1 egz.)
Artykuł
W koszyku
Tytuł nadany przez katalogującego.
Zawiera recenzję książki: Środowisko szkolne a rozwój teorii umysłu u dzieci w młodszym wieku szkolnym : badanie podłużne uczniów z niepełnosprawnością i bez niepełnosprawności / Joanna Smogorzewska. - Warszawa, 2019.
Artykuł
W koszyku
[Środowisko szkolne a rozwój teorii umysłu u dzieci w młodszym wieku szkolnym - recenzja] / Amanda Błaszczak. W: Problemy Opiekuńczo-Wychowawcze. R. 63, nr 4 (2023), s. 62-65. - 2023.
Tytuł nadany przez katalogującego.
Zawiera recenzję książki: Środowisko szkolne a rozwój teorii umysłu u dzieci w młodszym wieku szkolnym : badanie podłużne uczniów z niepełnosprawnością i bez niepełnosprawności / Joanna Smogorzewska. - Warszawa, 2019.
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 47577 (1 egz.)
Książka
W koszyku
Autyzm u dzieci / Ewa Pisula. - Warszawa : Wydawnictwo Naukowe PWN, 2000. - 156, [4] strony : tablice ; 21 cm.
Bibliografia strony 139-[153].
Książka poświęcona została problemom rozpoznawania autyzmu, klasyfikacji, psychologicznej oceny rozwoju dziecka z autyzmem. Omówiono w niej różne typologie osób autystycznych, a także zagadnienia związane z etiologią i epidemiologią. Autorka dokonuje przeglądu najważniejszych koncepcji autyzmu przedstawiając różnorodność poglądów na temat jego diagnozy, genezy i dynamiki przebiegu. Podaje bardzo bogatą i najnowszą bibliografię z tej dziedziny. Na końcu pracy znajdują się konkretne wskazówki dla psychologów, a także dla rodziców.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 36107 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42001 (1 egz.)
E-book
W koszyku
Spis treści [Contents] Dorota Rutkowska, Krzysztof Przybyszewski: Efekt sformułowania (framing effect): zaangażowanie poznawczego wysiłku a wpływ kontekstualnych informacji o zysku lub stracie na podejmowanie decyzji [Framing effect: Cognitive effort and influence of contextual cues about gains and losses on decision making], doi: 10.7366/1896180020153401, s. 248–265; Oleg Gorbaniuk, Ewelina Włodarska: Markery Wielkiej Szóstki polskiego leksykonu osobowości w badaniach samoopisowych, [Adjective markers of Polish indigenous lexical personality factors: A self-rating study], doi: 10.7366/1896180020153402, s. 266–282; Tomasz Besta, Maria Kaźmierczak, Magdalena Błażek: Przynależność grupowa i poczucie osobistego sprawstwa: rola fuzji tożsamości i klarowności Ja, [Group adherence and personal agency: The role of identity fusion and self-concept clarity], doi: 10.7366/1896180020153403, s. 283–295; Andrzej Nowak, Karolina Ziembowicz, Agata Zabłocka-Bursa, Wiesław Bartkowski: Wpływ społeczny z perspektywy obiektu wpływu: teoria i modele symulacyjne [Social influence from the ‘object of impact’ perspective: Theory and a simulation model], doi: 10.7366/1896180020153404, s. 296–309; Anna Filip, Marta Białecka-Pikul: Rozumienie autoprezentacji przez dzieci: rola teorii umysłu i trafności wiedzy matek o myśleniu ich dzieci, [Understanding self-presentation by children: The role of theory of mind and accuracy of mothers’ knowledge about their children’s thinking], doi: 10.7366/1896180020153405, s. 310–323; Elżbieta Stojanowska: Wpływ rodzaju wzbudzonego Ja na efektywność autopromocji i ingracjacji osób o różnej płci psychologicznej [Influence of self – construal priming on effectiveness of self: Promotion and ingratiation in people differing in psychological gender], doi: 10.7366/1896180020153406, s. 324–334; Anita Zbieg, Aleksandra Słowińska, Błażej Żak: Siła relacji interpersonalnej: wstępna weryfikacja koncepcji i metody pomiarowej [Strength of interpersonal relationships: Initial test of the theory and method], doi: 10.7366/1896180020153407, s. 335–351.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
E-book
W koszyku
Zagadnienia Rodzajów Literackich To wielojęzyczne czasopismo zostało powołane przez założycieli przede wszystkim dla prezentacji problematyki genologicznej w ujęciach badaczy z Polski i z całego świata. Redakcja podjęła też publikację, w każdym zeszycie, materiałów do przyszłego słownika rodzajów literackich. Oprócz tego ukazywały się tu również artykuły komparatystyczne i teoretycznoliterackie. Obecnie redaktorzy zachowując dotychczasowy profil pisma, otwierają szerzej łamy dla wszelkiego typu studiów literaturoznawczych bez względu na tematykę i założenia metodologiczne. Pojawiać się będą w "Zagadnieniach Rodzajów Literackich" także teksty o tematach kulturoznawczych, które będą penetrować bliższe i dalsze konteksty literatury. "ZRL" to jedyne w Polsce czasopismo wielojęzyczne, w którym kształtuje się międzynarodowa współpraca literaturoznawców Wschodu i Zachodu. Na jego wzór powstał swego czasu w USA genologiczny periodyk „Genre” (o czym anonsowali w artykule wstępnym z pierwszego tomu jego redaktorzy).
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej