Form of Work
Artykuły
(28)
Publikacje naukowe
(21)
Książki
(7)
E-booki
(2)
IBUK Libra
(2)
Status
available
(7)
Branch
Wypożyczalnia
(7)
Author
Dubas Elżbieta
(2)
Filipiak Ewa
(2)
Huget Patrycja
(2)
Abramowicz Joanna
(1)
Araszkiewicz Aleksandra (1985- )
(1)
Boryczko Marcin
(1)
Bougsiaa Hussein
(1)
Buła Anna
(1)
Cackowska Małgorzata
(1)
Czerwiec Karolina
(1)
Dłużniewska Agnieszka (pedagog)
(1)
Filipiak Ewa Maria
(1)
Gnitecki Janusz (1945-2008)
(1)
Głoskowska-Sołdatow Małgorzata
(1)
Hawrot Anna
(1)
Jaroszewski Marcin
(1)
Jasińska-Maciążek Aleksandra
(1)
Klapa Julia
(1)
Kopciewicz Lucyna (1972- )
(1)
Kowal Stanisław
(1)
Kuchrczyk Izabella
(1)
Kupisiewicz Małgorzata
(1)
Marchlik Paulina
(1)
Marzec-Stawiarska Małgorzata
(1)
Mydłowska Beata
(1)
Niklewicz Beata
(1)
Nowicki Tomasz (1982- )
(1)
Ogrodnik Joanna (pedagog)
(1)
Papuda-Dolińska Beata
(1)
Pawlak Mirosław
(1)
Plebański Stanisław
(1)
Potyrała Katarzyna
(1)
Rybicka Kornelia
(1)
Sarzyńska-Mazurek Ewa
(1)
Solarczyk-Ambrozik Ewa
(1)
Stelmaszczyk Joanna
(1)
Słowik Aneta
(1)
Słupska Kamila
(1)
Trusz Sławomir
(1)
Wollman Lidia
(1)
Wąsiński Arkadiusz
(1)
Zielińska Maja (pedagogika)
(1)
Zwiernik Jolanta
(1)
Year
2020 - 2022
(6)
2010 - 2019
(29)
1990 - 1999
(2)
Time Period of Creation
2001-
(21)
1989-2000
(1)
Country
Poland
(37)
Language
Polish
(37)
Audience Group
Nauczyciele
(1)
Subject
Uczenie się
(24)
Motywacja uczenia się
(10)
Uczniowie
(5)
Szkolnictwo wyższe
(4)
Dzieci
(3)
Kompetencje kluczowe
(3)
Przydatność zawodowa
(3)
Studenci
(3)
Szkolnictwo
(3)
Uczniowie gimnazjów
(3)
Uczniowie klas początkowych
(3)
Badania naukowe
(2)
Dysleksja i dysgrafia
(2)
Filologia polska
(2)
Język polski
(2)
Języki
(2)
Korepetycje
(2)
Myślenie
(2)
Młodzież
(2)
Nauczanie
(2)
Nauczyciele języka polskiego
(2)
Organizacja ucząca się
(2)
Otwartość poznawcza
(2)
Praca socjalna
(2)
Samowychowanie
(2)
Szkoły wyższe
(2)
Uczniowie szkół podstawowych
(2)
Wychowanie do wartości
(2)
Aspiracje edukacyjne
(1)
Badania jakościowe
(1)
Badania przesiewowe
(1)
Bydgoszcz (woj. kujawsko-pomorskie)
(1)
Claxton, Guy
(1)
Czas
(1)
Czytelnictwo młodzieżowe
(1)
Diagnoza pedagogiczna
(1)
Diagnoza psychologiczna
(1)
Dostęp do oświaty
(1)
Dziecko niedowidzące
(1)
Dziecko niesłyszące
(1)
Dziecko niewidome
(1)
Dziecko z trudnościami w uczeniu się
(1)
Edukacja ekologiczna
(1)
Edukacja kulturalna
(1)
Edukacja medialna
(1)
Edukacja włączająca
(1)
Efekty uczenia się
(1)
Gimnazja
(1)
Globalizacja
(1)
Goddard, Sally
(1)
Instytut Psychologii Neurofizjologicznej INPP
(1)
Intersekcjonalność
(1)
Kompetencje kulturowe
(1)
Kreatywność
(1)
Krytycyzm
(1)
Kształcenie
(1)
Kształcenie integracyjne
(1)
Kształcenie ustawiczne
(1)
Kultura audiowizualna
(1)
Licea
(1)
Lokalne grupy działania (LGD)
(1)
Lęk
(1)
Matematyka
(1)
Maturzyści
(1)
Mazowieckie, województwo (od 1999)
(1)
Metody nauczania
(1)
Myślenie twórcze
(1)
Młodzież szkolna
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Nauczyciele
(1)
Niepowodzenia szkolne
(1)
Odruchy pierwotne
(1)
Osiągnięcia szkolne
(1)
Oświata dorosłych
(1)
Pamięć
(1)
Pedagogika
(1)
Pisanie
(1)
Poczucie koherencji
(1)
Poczucie własnej wartości
(1)
Podręczniki
(1)
Pomoce dydaktyczne
(1)
Postawy
(1)
Poznanie
(1)
Poznanie integralne
(1)
Psychologia rozwojowa
(1)
Rola społeczna
(1)
Rozumienie
(1)
Rozumowanie (log.)
(1)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(1)
Samorealizacja
(1)
Smartfon
(1)
Socjalizacja
(1)
Społeczeństwo informacyjne
(1)
Społeczności lokalne
(1)
Stereotyp (psychol., socjol.)
(1)
Szkolenie zawodowe
(1)
Szkoła
(1)
Szkoły specjalne
(1)
Tablet
(1)
Technologie mobilne
(1)
Subject: time
2001-
(21)
1989-2000
(2)
1945-1989
(1)
Subject: place
Polska
(7)
Ostrołęka (woj. mazowieckie)
(1)
Siedlce (woj. mazowieckie)
(1)
Warszawa (woj. mazowieckie)
(1)
Wielka Brytania
(1)
Województwo małopolskie (1999- )
(1)
Województwo wielkopolskie (1999- )
(1)
Województwo śląskie (1999- )
(1)
Łódź (woj. łódzkie)
(1)
Genre/Form
Raport z badań
(12)
Artykuł problemowy
(9)
Artykuł z czasopisma naukowego
(9)
Artykuł z pracy zbiorowej
(7)
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(6)
Artykuł z czasopisma socjologicznego
(3)
Opracowanie
(2)
Praca zbiorowa
(2)
Podręcznik
(1)
Programy nauczania początkowego
(1)
Domain
Edukacja i pedagogika
(16)
Nauka i badania
(7)
Socjologia i społeczeństwo
(7)
Psychologia
(4)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
37 results Filter
No cover
Article
In basket
Streszczenie: Rezultaty wyników badań nad motywacjami i strategami uczenia się. Badaniami objęto 516 uczniów bydgoskich szkół podstawowych i gimnazjów.
No cover
Article
In basket
No cover
Article
In basket
No cover
Article
In basket
No cover
Article
In basket
No cover
Article
In basket
No cover
Article
In basket
Referat wygłoszony podczas XXI Krajowej Konferencji Diagnostyki Edukacyjnej w Bydgoszczy (17-19.09.2015 r.).
Book
In basket
(Psychologia i Pedagogika / Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, ISSN 0083-4254 ; nr 209)
Bibliografia przy pracach.
Streszczenie w języku angielskim.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 46528 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
Bibliogr. s. 145-[147].
Streszczenie: Na podstawie eksperymentów diagnostycznych: dziecięcego liczenia i rozumowania operacyjnego w zakresie potrzebnym do opanowania pojęcia liczby autorka przeprowadza badania dzieci głuchych i niedosłyszących rozpoczynających naukę w klasie I. Określa poziom intelektualnych kompetencji do uczenia się matematyki w szkole. Omawia działania stymulujące ich rozwój w zależności od możliwości poznawczych, wykonawczych i komunikacyjnych. Podaje metody i scenariusze badań.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 34687 (1 egz.)
Book
In basket
Bibliografia na stronach 253-256.
Streszczenie w języku angielskim.
Założenia przedstawionej tu koncepcji koncentrują się wokół rozwoju umysłowego powyżej górnych możliwości ucznia. Realizacja ich wiąże się z opracowaniem programów kształcenia stymulujących i wspierających rozwój wzwyż. Przedstawione tu supernauczanie, to nauczanie oparte na zintegrowanych zadaniach szkolnych realizowanych w warunkach synchronizacji funkcji fal mózgowych, relaksacji, wizualizacji, afirmacji oraz tworzenia skorelowanych struktur poznawczych. W pracy ukazano model edukacyjny uwzględniający wymienione czynniki procesu dydaktycznego, sposób projektowania dla niego programów nauczania oraz wyniki badań własnych, analizujące możliwości odejścia od nauczania tradycyjnego.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 36148, 35375, 35054 (3 egz.)
Article
In basket
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again