Forma i typ
Artykuły
(24)
Publikacje fachowe
(12)
Publikacje dydaktyczne
(3)
Książki
(1)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Autor
Niemiec Katarzyna
(11)
Niedźwiedzka Monika
(2)
Gajek Elżbieta
(1)
Langhoff Darius
(1)
Pauszek Małgorzata
(1)
Sowa-Bacia Katarzyna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(10)
2010 - 2019
(14)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(16)
Kraj wydania
Polska
(25)
Język
polski
(25)
Odbiorca
Nauczyciele przedszkoli
(11)
Przedszkola
(7)
Nauczyciele języka angielskiego
(2)
Nauczyciele
(1)
Temat
Wychowanie przedszkolne
(25)
Nauczanie języków obcych
(16)
Język angielski
(5)
Język angielski (przedmiot szkolny)
(4)
Języki obce
(2)
Cukrzyca
(1)
Dziecko przewlekle chore
(1)
Edukacja językowa
(1)
Gry edukacyjne
(1)
Gry i zabawy
(1)
Język niemiecki
(1)
Literatura dla dzieci
(1)
Metody aktywizujące (pedagogika)
(1)
Metody nauczania
(1)
Morza
(1)
Narracja
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Pamięć
(1)
Ubiór
(1)
Wiosna
(1)
Wszechświat
(1)
Temat: czas
2001-
(11)
Gatunek
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(14)
Artykuł z czasopisma fachowego
(12)
Monografia
(1)
Scenariusz zajęć
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(16)
Językoznawstwo
(2)
25 wyników Filtruj
Brak okładki
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Rola pamięci u dziecka uczącego się języka obcego / Darius Langhoff // JĘZYKI OBCE W SZKOLE. - 2010, nr 3, s.9-14.
Streszczenie: Rola pamięci krótkotrwałej w procesie nauki języka obcego u dziecka w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym.
Brak okładki
Brak okładki
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Czy języki są podobne? / Elżbieta Gajek. W: Wychowanie w Przedszkolu. 2005, nr 3, s. 37-39. - 2005.
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46694 (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej