Form of Work
E-booki
(14)
IBUK Libra
(14)
Książki
(5)
Publikacje naukowe
(3)
Status
available
(4)
unavailable
(1)
Branch
Wypożyczalnia
(5)
Author
Oleśniewicz Piotr
(4)
Szeligiewicz-Urban Danuta
(3)
Ćwiertniak Bolesław M
(3)
Denek Kazimierz
(2)
Kamińska Aleksandra
(2)
Kamińska-Małek Aleksandra
(2)
Matusek Beata
(2)
(oprac.) Agata Piątkowska
(1)
(oprac.) Anna Dudek
(1)
(oprac.) Dariusz Dziuba
(1)
(oprac.) Joanna Gęborek
(1)
Bykowski Igor
(1)
Czarnecki Kazimierz (1933- )
(1)
Czarnecki Kazimierz M
(1)
Denek Kazimierz (1932-2016)
(1)
Hetmańczyk Hewilia
(1)
Kalisz Anna (prawnik)
(1)
Kamińska Aleksandra (pedagog)
(1)
Kopsztejn Maria
(1)
Krzywoń Danuta
(1)
Morańska Danuta
(1)
Nitecki Stanisław
(1)
Olszewski Jacek
(1)
Zienkiewicz Adam
(1)
Year
2020 - 2022
(6)
2010 - 2019
(13)
Time Period of Creation
2001-
(3)
Country
Poland
(19)
Language
Polish
(19)
Subject
Czas wolny od pracy
(1)
Czytelnictwo dzieci
(1)
Dziecko
(1)
Edukacja zdrowotna
(1)
Komunikacja społeczna
(1)
Konflikt psychiczny
(1)
Literatura dla dzieci
(1)
Mediacja (socjologia)
(1)
Nauczanie
(1)
Negocjacje
(1)
Opieka społeczna
(1)
Pedagogika medialna
(1)
Psychologia rozwojowa
(1)
Rodzice
(1)
Tabu
(1)
Uczniowie
(1)
Subject: time
1601-1700
(1)
1701-1800
(1)
1801-1900
(1)
1901-2000
(1)
2001-
(1)
Subject: place
Polska
(1)
Genre/Form
Opracowanie
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Domain
Edukacja i pedagogika
(2)
Literaturoznawstwo
(1)
Psychologia
(1)
19 results Filter
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 46147 (1 egz.)
Book
In basket
Tytuł wydania pierwszego: "Psychologia rozwojowa, osobowości i zachowania człowieka dla studentów pedagogiki wyższych szkół zawodowych ".
Bibliografia strony 289-299.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 45724 (1 egz.)
Book
In basket
(Edukacja Jutra.)
Na grzb. oznaczono jako: XXI/6.
Bibliogr. przy rozdz.
Streszcz. ang. Spis treści również ang., niem., ros.

W publikacji zawarto artykuły:
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 44687 (1 egz.)
Book
In basket
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
All copies are currently on loan: sygn. 44716 (1 egz.)
Book
In basket
Rozdziały lub artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami. Dostępne pod tytułem pracy zbiorowej.
Bibliografie, netografie przy pracach.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 46808 (1 egz.)
E-book
In basket
Prezentowana publikacja wychodzi naprzeciw potrzebom nauczycieli i terapeutów, którzy poszukują nowych, interesujących rozwiązań metodycznych w swojej pracy. Ma na celu zainteresować profesjonalistów pracujących z dziećmi wykorzystaniem inspirujących i skutecznych działań terapeutyczno-edukacyjnych. Przedstawione w przewodniku zestawy ćwiczeń przeznaczone są zarówno dla doświadczonych nauczycieli, którzy oczekują nowych pomysłów w pracy z dziećmi z zaburzeniami w spektrum autyzmu, jak również dla młodych pedagogów oczekujących konkretnych przykładów i rozwiązań przydatnych podczas zajęć przedszkolnych i szkolnych. Prezentowane scenariusze mogą zainspirować nauczycieli i terapeutów do dalszych poszukiwań twórczych rozwiązań
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
This item is available online. Expand information to see details.
E-book
In basket
Różnice indywidualne występujące u ludzi dorosłych są widoczne i znaczące w naszym życiu, a szczególnie takie, które są już rozwinięte i utrwalone w ukształtowanym organizmie. Od najdawniejszych lat próbowano poznawać indywidualne różnice cech przy pomocy obserwacji zachowania, eksperymentów, analizy dzieł twórczych osób znaczących w życiu społecznych oraz osób defektywnych i przestępczych. Badania cech systemu nerwowego, temperamentu, ogólnej sprawności umysłowej, zdolności specjalnych, zdolności do skutecznego uczenia się w szkole i na studiach są wciąż aktualne i potrzebne ze względu na rosnące zapotrzebowanie na ludzi zdolnych, mądrych i twórczych. Przykładowo można tu wymienić bardzo wnikliwe badania temperamentu, prowadzone od wielu lat przez prof. Jana Strelaua.(...)Praca przeznaczana jest dla studentów wszystkich kierunków studiów i nauczycieli, a szczególnie studentów psychologii, pedagogiki, socjologii, oraz nauczycieli akademickich i szkół średnich nieposiadających głębszego przygotowania psychologicznego i pedagogicznego do pracy z młodzieżą i studentami.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
This item is available online. Expand information to see details.
E-book
In basket
„Monografia […] zawiera opracowania autorstwa naukowców reprezentujących kilkanaście wyższych uczelni i kilka ośrodków akademickich Polski południowej. […] Zamieszczone w tym tomie artykuły dotykają wielu bardzo istotnych dla samorządu terytorialnego zagadnień.” Fragm. recenzji prof. dr. hab. Mirosława Steca, Uniwersytet Jagielloński „Na pozytywną ocenę naukowo-merytoryczną zasługują przyjęte przez Autorów rozległe, ale wyraźnie określone pole analizy naukowej prowadzonej przy zastosowaniu dojrzałego warsztatu badawczego. Przyjęta przez Autorów treść i konstrukcja artykułów świadczy o rozległej wiedzy i znajomości warstwy prawno-normatywnej, instytucjonalnej i funkcjonalnej w kontekście przemian ustrojowo-politycznych. […] Monografia pod redakcją B.M. Ćwiertniaka stanowi oryginalne osiągnięcie poznawcze…” Fragm. recenzji dr hab. Lidii Zacharko, Uniwersytet Śląski
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
This item is available online. Expand information to see details.
E-book
In basket
Temat: Podatek od spadków i darowizn ; Ustrój samorządu terytorialnego ; Zadania i kompetencje samorządu terytorialnego ; Nabywanie prawa własności nieruchomości przez samorząd terytorialny ; Zasoby Skarbu Państwa ; Pojęcie mienia komunalnego ; Zasady i tryb komunalizacji mienia ; Zasady planowanie przestrzennego ; Zasady gospodarowanie przestrzennego ; Zasada władztwa planistycznego ; Granice prawa własności ; Władztwo planistyczne gminy ; Kompetencje w zakresie podatków majątkowych dotyczących nieruchomości ; Kompetencje w zakresie podatku od środków transportowych ; Podatek od czynności cywilnoprawnych ; Karta podatkowa ; Przedsiębiorczość komunalna ; Prawne aspekty przedsiębiorczości ; Podstawy prawne działalności gospodarczej samorządu terytorialnego ; Szkoły publiczne prowadzone przez spółki komunalne ; Płatności w przedszkolach samorządowych ; Obrót bezgotówkowy w przedszkolach ; Wsparcie rodzin przez administrację publiczną ; Zielone zamówienia publiczne ; Finansowanie terapii zajęciowej przez samorząd terytorialny ; Koordynacja systemów zabezpieczenia społecznego ; Regulacje prawne w zakresie koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego ; Organy administracji publicznej w zakresie ochrony zwierząt ; Kompetencje administracji publicznej w zakresie ochrony zwierząt ; Zielone zamówienia publiczne a krajowe przepisy prawa ; Ustawowe formy ochrony zabytków ; Ochrona zabytków w świetle Konstytucji ; Pojęcie zabytku ; Samorząd w systemie prawnej ochrony zabytków ; Ograniczanie spożycia napojów alkoholowych przez radę gminy ; Punkty sprzedaży napojów alkoholowych ; Zezwolenia na sprzedaż napojów alkoholowych ; Opłaty za korzystanie z zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych ; Gminne i miejskie systemy monitoringu ; Monitoring wizyjny ; System pieczy zastępczej ; Nadzór nad samorządem gminnym ; Rozstrzygnięcie nadzorcze ; Charakter prawny rozstrzygnięcia nadzorczego ; Regulacja monitoringu wizyjnego
„Nie tylko w Polsce, ale we wszystkich postkomunistycznych krajach Europy Środkowej ostatnie 25 lat było okresem głębokich przemian politycznych, ekonomicznych i społecznych”. […] fundamentalna rola spoczęła na ustawodawcy w momencie kreowania każdego ze stopni samorządu terytorialnego. To od sformułowania odpowiednich przepisów ustaw ustrojowych zależało, jakie miejsce zajmie dany samorząd w strukturze ustrojowej państwa, a przede wszystkim jaka będzie jego »misja«, czyli do czego zostanie on powołany i za co będzie odpowiedzialny”. Z tekstu prof. dr. hab. M. Mączyńskiego „Zamiast wprowadzenia: Ustrój a zadania i kompetencje samorządu terytorialnego”. Tom niniejszy jest opracowaniem zbiorowym, ale nie wspólnym. Autorzy przedstawiają w nim własne analizy i oceny instytucji prawa samorządowego oraz wnioski, np. wnioski de lege ferenda. Wiodącą osią ich rozważań w ramach prezentowanego obecnie tomu są zadania i kompetencje organów samorządu terytorialnego w różnych, przewidzianych przez ustawodawstwo, sferach. Z „Przedmowy…” prof. WSH dr. B.M. Ćwiertniaka
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
This item is available online. Expand information to see details.
E-book
In basket
Temat: Czas pracy pracowników samorządowych ; Atypowe formy zatrudnienia pracowników ; Telepraca w samorządzie terytorialnym ; Sekretarz jednostki samorządu terytorialnego ; Kompetencje sekretarza ; Nabór na stanowisko sekretarza ; Radca prawny jako pracownik samorządowy ; Czas pracy radcy prawnego ; Mobbing w administracji samorządowej ; Przyczyny mobbingu w administracji samorządowej ; Praktyki antymobbingowe w administracji samorządowej ; Urzędnicy samorządowi jako pracownicy samorządowi ; Stosunek pracy urzędników samorządowych ; Przeniesienie pracownika samorządowego ; Skutki prawne przeniesienia ; Rozwiązanie stosunku pracy z urzędnikiem samorządowym ; Ustawa o pracownikach samorządowych ; Ocena okresowa pracowników samorządowych ; Praca radnego ; Zatrudnienie skazanych przez samorząd terytorialny ; Zasada odpłatności pracy skazanych ; Zbiorowe prawo pracy dotyczące pracowników samorządowych ; Wolność zrzeszania się w samorządzie terytorialnym ; Prawo do rokowań zbiorowych ; Spory zbiorowe w samorządzie terytorialnym ; Związki zawodowe na przykładzie samorządowego prawa pracy ; Kodeks cywilny w zbiorowym prawie pracy ; Kodeks cywilny w samorządowym prawie pracy ; Telepraca ; Zatrudnienie w samorządzie terytorialnym ; Status prawny pracownika samorządowego ; Pracodawca samorządowy ; Procedura naboru pracowników samorządowych ; Stanowiska w administracji samorządowej ; Obowiązki pracowników samorządowych ; Prawa pracowników samorządowych ; Wymogi podmiotowe zatrudnienia w samorządzie terytorialnym ; Postępowanie konkursowe na samorządowe stanowiska urzędnicze ; Wynagrodzenia pracowników samorządowych
„Prezentowana książka nie stanowi systematycznego wykładu instytucji samorządowego prawa pracy, lecz zbiór opracowań podejmujących szczególnie ważkie i aktualne problemy z tym zatrudnieniem związane”. prof. dr Bolesław M. Ćwiertniak – „O problemach... (Zamiast wprowadzenia)” „[...] podejmowana problematyka należy do aktualnych spraw z zakresu samorządowego prawa zatrudnienia – takich zatem, które są przedmiotem obowiązującej regulacji i które wywołują liczne spory i dyskusje doktrynalne, także w kontekście europejskim i międzynarodowym. Zarazem Autorzy klarownie formułują pytania badawcze i podejmują śmiałe próby zdefiniowania problematycznych kwestii, przedstawienia dorobku doktryny i orzecznictwa oraz ustosunkowania się do przytoczonych opinii i poglądów. Zaprezentowane teksty w większości ocenić należy wysoko [...]”. Z recenzji dr. hab. prof. UŁ Mirosława Włodarczyka „Tekst porusza bardzo interesujące teoretycznie, ale zarazem bardzo ważne dla organizacji życia społecznego zagadnienia”. Z recenzji prof. zw. dr. hab. Arkadiusza Sobczyka (UJ)
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
This item is available online. Expand information to see details.
E-book
In basket
We współczesnym świecie obserwujemy fakt zacierania się różnic pomiędzy czasem wolnym a czasem, w którym człowiek spełnia swoje powinności. Stąd pojawia się trudność metodologiczna kategoryzacji, definicji i przed¬miotu badań związanych z praktyczną analizą czasu wolnego1. Czas pracy i wypoczynku staje się coraz bardziej płynny, a naukowcy traktują dzisiejsze społeczeństwo jako społeczeństwo wiedzy i informacji lub jako społeczeństwo czasu wolnego. (…) Wielkiego znaczenia nabiera wychowanie ludzi, szczególnie dzieci i młodzieży, do racjonalnego wykorzystania czasu wolnego i uświadomienie sobie jego roli w życiu człowieka. Konsumpcyjne podejście do czasu wolnego wymusza konieczność podejmowania dodatkowej pracy w celu podniesienia standardu tego czasu, a którego w efekcie jest coraz mniej. Powstają specjalistyczne instytucje, które zajmują się organizacją czasu wolnego i wyznaczają wzorce jego spędzania. Powstające zjawisko ekonomii dobrobytu, związane z miejscem pracy i miejscem czasu wolnego, w efekcie prowadzi do zubożenia form jego spędzania. W ujęciu pedagogicznym proces percepcji czasu wolnego nazywa się wychowaniem do czasu wolnego. Percepcja czasu wolnego zmienia się wraz z emocjami człowieka, jego sposobem od¬czuwania radości, wolności, piękna czy szczęścia. Zmiany pozytywne w psychice człowieka, przeżycia wolnoczasowe wywołane podjętą aktywnością w czasie wolnym mogą być związane ze specyfiką tej aktywności (mogą być związane z praktykami religijnymi, wolontariatem, życiem rodzinnym czy społecznym, działalnością sportową, społeczną, hobbystyczną) i zapewnia¬ją regularne długoczasowe zadowolenie z życia. Analiza czasu wolnego to pytanie o sposób jego przeżywania: podmiotowo czy jako przedmiot jego „spędzania”; czy spędzanie czasu po pracy (a także w pracy) zastąpimy jego „przeżywaniem”? (…) Przemiany ustrojowe w Polsce po 1989 roku wywołały zmiany wzorców wolnoczasowych Polaków, przybliżając je do wzorców wysokorozwiniętych krajów Europy i świata. Cechą współczesnego życia człowieka jest ograniczenie jego aktywności ruchowej, co niesie za sobą wiele niepożądanych konsekwencji zdrowotnych i społecznych. Współczesna teoria efektywnego wypoczynku po pracy zakłada potrzebę wszechstronnej działalności ruchowej człowieka, który, mając więcej czasu wolnego, będzie pro¬wadził aktywny styl życia. Elastyczny czas pracy umożliwi podejmowanie zróżnicowanych form urlopu, a także wybór atrakcyjnego, zdrowego i aktywnego trybu życia. Wzorce zachowań wolnoczasowych będą kształtowane spontanicznie (indywidualnie), ale także w sposób konsumpcyjny. Aktywność rekreacyjna i turystyczna będzie traktowana jako sposób na życie, samorealizację i rozwój duchowy. Halina Guła-Kubiszewska (frag. Wstępu )
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
This item is available online. Expand information to see details.
E-book
In basket
(…) Nowe technologie powoli zmieniają oblicze edukacji. Wszelkie zmiany w tym obszarze dotyczą przede wszystkim zmiany myślenia o szkole, a to proces bardzo trudny, związany z przemodelowaniem własnej mentalności w kierunku akceptacji zmian. Jak na razie są to zmiany oddolne, tzn. promowane przez ciągle jeszcze zbyt małą, ale – na szczęście – rosnącą grupę nauczycieli najsilniej zaangażowanych, aktywnych, dla których wykonywanie swojego zawodu jest misją, wyzwaniem i pasją. Wykorzystywanie narzędzi nowych technologii w kształceniu to zagadnienie złożone, wielowymiarowe i – ze względu na niezwykłą dynamikę –trudne do jednoznacznego opisu. Edukacja stanowi szczególnie istotny komponent i warunek rozwoju gospodarczego kraju, zatem problematyka ta ma duże znaczenie praktyczne. Konieczne jest uwzględnianie zarówno korzyści płynących z nasycania edukacji narzędziami technologii informacyjnej, jak też związanych z tym procesem licznych zagrożeń. Każda bowiem technologia – przywołując słowa Neila Postmana z jego znakomitej książki „Technopol. Triumf techniki nad kulturą” – jest zarazem ciężarem i błogosławieństwem, nie albo – albo, lecz tym i tym jednocześnie. Trzeba też edukację postrzegać dziś znacznie szerzej niż dotąd, gdyż nowe technologie rozszerzyły pojęcie szkoły. Dzięki mobilnym narzędziom mamy obecnie możliwość uczenia się wszędzie i o każdej porze, a przestrzeń edukacyjna stopniowo staje się harmonijnym połączeniem trzech elementów: przestrzeni tradycyjnej (tradycyjne mury szkoły wraz z infra-strukturą), przestrzeni społecznej (centra nauki, kultury, parki krajobrazowe) oraz przestrzeni wirtualnej. Wspólną troską wszystkich edukatorów powinno być poszukiwanie dróg racjonalnej integracji wymienionych tu komponentów, by z sukcesem realizować proces kształcenia, którego zadania lapidarnie i jakże pięknie przedstawił siedemnastowieczny hiszpański jezuita Baltazar Gracjan – „kształcić umysł i polerować obyczaje”. Janusz Morbitzer (frag. Wstępu )
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
This item is available online. Expand information to see details.
E-book
In basket
(...)By móc zrealizować zadania wynikające ze zmienności i nietrwałości współczesnej kultury, trzeba rozpocząć od namysłu nad edukacją – już tą dotyczącą dzieci najmłodszych. W trakcie studiów pedagogicznych wiele czasu poświęca się na zaznajomienie studentów ze specyfiką okresu dzieciństwa. Charakterystyczne dla niego są szerokie możliwości wszechstronnego rozwoju (m.in. w aspekcie fizycznym, intelektualnym,emocjonalnym), którego prawidłowe stymulowanie zaważy na przyszłej realizacji indywidualnego potencjału, tkwiącego w każdym dziecku. Jednak należy zadać sobie retoryczne pytania: Czy zawsze rozwój ten jest w pełni realizowany? Czy w wielu przypadkach dzieci pochodzących z tzw. patologicznych środowisk jest on realizowany w ogóle? Czy też wreszcie jest on odpowiednio indywidualizowany,z uwzględnieniem specjalnych potrzeb edukacyjnych (w tym rozwojowych) coraz większej grupy uczniów? Myślimy, że każdy pedagog i każda osoba zainteresowana indywidualnym rozwojem człowieka potrafi odpowiedzieć na te pytania.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
This item is available online. Expand information to see details.
E-book
In basket
W kontekście sensu życia traktowanego jako problem edukacji szczególnej, istotne wydaje się przede wszystkim stanowisko studentów kierunków pedagogicznych. Być może należy oddać głos tym, którzy swoją zawodową przyszłość chcą związać z pracą w zawodzie nauczyciela, wychowawcy czy też w innych zawodachzwiązanych z pedagogiką jako kierunkiem kształcenia. Na tej kanwie powstała niniejsza praca, której celem jest poznanie poziomu poczucia sensu życia studentów pedagogiki – przyszłych pedagogów. W niniejszej pracy analizuję zatem,jakie czynniki wpływają pozytywnie, a jakie negatywnie na to poczucie, co wyróżnia studentów o niskim poczuciu sensu życia oraz jakie miejsce w kształtowaniu poczucia sensu życia przyszłych, a w wielu przypadkach obecnych już pedagogów zajmuje praca zawodowa.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
This item is available online. Expand information to see details.
E-book
In basket
Książka „Kraina Kreatywności – warsztat twórczego pedagoga w pracy z dziećmi”, stanowiąca kontynuację publikacji „Kraina Kreatywności – sposoby przeciwdziałania rutynie w pracy z dziećmi poprzez ekspresję twórczą i artystyczną”, odpowiada na potrzeby osób na co dzień zajmujących się odkrywaniem artystycznych zamiłowań swoich wychowanków. Rozwijanie twórczości od najmłodszych lat jest podstawą do ukształtowania w dziecku twórczego stylu życia.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
This item is available online. Expand information to see details.
E-book
In basket
Oferowana Czytelnikowi książka składa się z siedmiu rozdziałów przedstawiających wiodącą problematykę jakości życia z różnych perspektyw: dobre życie dobrych ludzi, konstrukt teoretyczny jakości życia, jakość życia w zdrowiu i chorobie, jakość życia w aspekcie przemian rozwojowych związanych ze starzeniem się, jakość życia z perspektywy społecznej, sens życia i jego jakość oraz prawo w odniesieniu do jakości życia.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
This item is available online. Expand information to see details.
E-book
In basket
Celem badań opisywanych w niniejszej monografii uczyniono analizę związków zachodzących pomiędzy korzystaniem z nowoczesnych technologii informacyjnych a zagrożeniami płynącymi z mass mediów z perspektywy nauczyciela, rodzica i dziecka. W niniejszym opracowaniu poruszamy kwestię kompetencji informatycznych i społeczno-wychowawczych nauczyciela i rodzica w odniesieniu do wykorzystywania nowoczesnych narzędzi technologicznych, monitorowania kontaktu z cyberświatem, w tym gier komputerowych oraz poziomu dostępności cyberprzestrzeni dla młodego użytkownika – ucznia. Spośród wielu metod badawczych w wybranych i omawianych w niniejszym opracowaniu pracach dotyczących kwestii cyberprzestrzeni, podstawową metodą badawczą była metoda sondażu diagnostycznego.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
This item is available online. Expand information to see details.
E-book
In basket
Tematyka poruszona w niniejszej publikacji nie jest w wystarczającym stopniu nagłośniona, a przecież wiedza na temat zagrożeń i sposobów reagowania w przypadku pojawienia się symptomów niebezpieczeństwa czy uzależnienia jest niezmiernie potrzebna. W niniejszej publikacji pragnę Państwu przybliżyć problemy związane z uzależnieniami i zagrożeniami płynącymi z szeroko pojętych mediów, mające implikacje w sferze wychowawczej, dydaktycznej, rodzinnej oraz rówieśniczej. Zostaną tu poruszane zagadnienia zmian, którym podlegają tradycyjne postacie zagrożeń wywołujące patologie społeczne, konsekwencje społeczno-edukacyjne, dydaktyczne, etyczne i zdrowotne, nie tylko dla dzieci i młodzieży, lecz także instytucji.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
This item is available online. Expand information to see details.
E-book
In basket
Problematyka poruszana w niniejszej publikacji będzie przybliżała zarówno problemy związane z zagrożeniami, jak również z korzyściami płynącymi z szeroko pojętych mediów, szczególnie w kontekście zderzenia z nimi zarówno ucznia, jak i nauczyciela. Poruszymy zagadnienia zmian, którym podlega zarówno młode pokolenie, jak i to starsze, a szczególnie nauczyciel związany zawodowo, moralnie i wychowawczo z uczniem.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
This item is available online. Expand information to see details.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again