92180
Book
In basket
W pracy omówiono zagadnienia teoretyczne dotyczące ADHD wśród dzieci i młodzieży (polski system diagnostyczny ADHD, neurofizjologia mózgu, zespół nadpobudliwości psychoruchowej i dysleksja w aspekcie edukacyjnym, ADHD i inne zaburzenia kliniczne-etiologia). W części praktycznej autorzy przedstawili zasady postępowania z osobami z ADHD, zasady terapii pedagogicznej i metody wspomagania rozwoju dziecka z ADHD w polskim systemie edukacyjnym. Publikacja zawiera 7 scenariuszy zajęć edukacyjnych prowadzonych w klasie masowej na etapie kształcenia zintegrowanego oraz w gimnazjum, opartych na stosowanych powszechnie metodach pracy dydaktycznej.
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 39914 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia przy rozdziałach i na stronie 168.
Summary, etc.
W pracy omówiono zagadnienia teoretyczne dotyczące ADHD wśród dzieci i młodzieży (polski system diagnostyczny ADHD, neurofizjologia mózgu, zespół nadpobudliwości psychoruchowej i dysleksja w aspekcie edukacyjnym, ADHD i inne zaburzenia kliniczne-etiologia). W części praktycznej autorzy przedstawili zasady postępowania z osobami z ADHD, zasady terapii pedagogicznej i metody wspomagania rozwoju dziecka z ADHD w polskim systemie edukacyjnym. Publikacja zawiera 7 scenariuszy zajęć edukacyjnych prowadzonych w klasie masowej na etapie kształcenia zintegrowanego oraz w gimnazjum, opartych na stosowanych powszechnie metodach pracy dydaktycznej.
Language note
Streszczenie angielskie.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again