92180
Książka
W koszyku
W pracy omówiono zagadnienia teoretyczne dotyczące ADHD wśród dzieci i młodzieży (polski system diagnostyczny ADHD, neurofizjologia mózgu, zespół nadpobudliwości psychoruchowej i dysleksja w aspekcie edukacyjnym, ADHD i inne zaburzenia kliniczne-etiologia). W części praktycznej autorzy przedstawili zasady postępowania z osobami z ADHD, zasady terapii pedagogicznej i metody wspomagania rozwoju dziecka z ADHD w polskim systemie edukacyjnym. Publikacja zawiera 7 scenariuszy zajęć edukacyjnych prowadzonych w klasie masowej na etapie kształcenia zintegrowanego oraz w gimnazjum, opartych na stosowanych powszechnie metodach pracy dydaktycznej.
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 39914 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia przy rozdziałach i na stronie 168.
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
W pracy omówiono zagadnienia teoretyczne dotyczące ADHD wśród dzieci i młodzieży (polski system diagnostyczny ADHD, neurofizjologia mózgu, zespół nadpobudliwości psychoruchowej i dysleksja w aspekcie edukacyjnym, ADHD i inne zaburzenia kliniczne-etiologia). W części praktycznej autorzy przedstawili zasady postępowania z osobami z ADHD, zasady terapii pedagogicznej i metody wspomagania rozwoju dziecka z ADHD w polskim systemie edukacyjnym. Publikacja zawiera 7 scenariuszy zajęć edukacyjnych prowadzonych w klasie masowej na etapie kształcenia zintegrowanego oraz w gimnazjum, opartych na stosowanych powszechnie metodach pracy dydaktycznej.
Uwaga dotycząca języka
Streszczenie angielskie.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej