92160
Book
In basket
(Zindywidualizowana Ocena i Terapia Dzieci Autystycznych oraz Dzieci z Zaburzeniami Rozwoju ; t. 1)
Poprawiony Profil Psychoedukacyjny (PEP-R) jest środkiem służącym do oceny możliwości dziecka z zaburzeniami rozwoju - głównie z autyzmem. PEP-R został stworzony w ramach programu Terapii i Edukacji Dzieci Autystycznych i Dzieci z Zaburzeniami Komunikacji (TEACCH) w Instytucie Psychiatrii Akademii Medycznej Uniwersytetu Północnej Karoliny w Chapel Hill w USA pod kier. prof. E. Schoplera. PEP-R to narzędzie diagnozy, którym mogą posługiwać się profesjonaliści i rodzice dziecka przygotowując indywidualny program nauczania dziecka. Test dot. poziomu rozwoju psychoruchowego (Skala Rozwoju) i zachowania dziecka (Skala Zachowań). Przeznaczony jest przede wszystkim dla dzieci funkcjonujących na poziomie przedszkolnym lub niższym, a więc w wieku od 6 miesięcy do 7 lat.
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 34223, 35017 (2 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia na stronach 213-[215].
Summary, etc.
Poprawiony Profil Psychoedukacyjny (PEP-R) jest środkiem służącym do oceny możliwości dziecka z zaburzeniami rozwoju - głównie z autyzmem. PEP-R został stworzony w ramach programu Terapii i Edukacji Dzieci Autystycznych i Dzieci z Zaburzeniami Komunikacji (TEACCH) w Instytucie Psychiatrii Akademii Medycznej Uniwersytetu Północnej Karoliny w Chapel Hill w USA pod kier. prof. E. Schoplera. PEP-R to narzędzie diagnozy, którym mogą posługiwać się profesjonaliści i rodzice dziecka przygotowując indywidualny program nauczania dziecka. Test dot. poziomu rozwoju psychoruchowego (Skala Rozwoju) i zachowania dziecka (Skala Zachowań). Przeznaczony jest przede wszystkim dla dzieci funkcjonujących na poziomie przedszkolnym lub niższym, a więc w wieku od 6 miesięcy do 7 lat.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again