92180
Book
In basket
(Zindywidualizowana Ocena i Terapia Dzieci Autystycznych oraz Dzieci z Zaburzeniami Rozwoju ; t. 2)
Tłumaczenie amerykańskiego opracowania adresowanego do rodziców i nauczycieli dzieci dotkniętych autyzmem. Zgodnie z tym programem każde dziecko ma mieć indywidualnie dobrane ćwiczenia, aby umożliwić mu uczęszczanie w USA do szkoły. Podano więc: na jakie zachowania należy zwrócić uwagę dokonując oceny dziecka autystycznego, kryteria doboru celów programu i zmian zachowania dziecka, propozycje ćwiczeń do wykonywania z dzieckiem (w domu lub w specjalistycznym ośrodku) wspomagających jego rozwój indywidualny i społeczny. Do ćwiczeń używa się prostych i dostępnych pomocy. Ilustrację metody stanowi opis indywidualnego przypadku Tomka, a poszczególnych ćwiczeń - także opisy przypadków innych dzieci.
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 33627, 33964 (2 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia na stronach 207-209.
Summary, etc.
Tłumaczenie amerykańskiego opracowania adresowanego do rodziców i nauczycieli dzieci dotkniętych autyzmem. Zgodnie z tym programem każde dziecko ma mieć indywidualnie dobrane ćwiczenia, aby umożliwić mu uczęszczanie w USA do szkoły. Podano więc: na jakie zachowania należy zwrócić uwagę dokonując oceny dziecka autystycznego, kryteria doboru celów programu i zmian zachowania dziecka, propozycje ćwiczeń do wykonywania z dzieckiem (w domu lub w specjalistycznym ośrodku) wspomagających jego rozwój indywidualny i społeczny. Do ćwiczeń używa się prostych i dostępnych pomocy. Ilustrację metody stanowi opis indywidualnego przypadku Tomka, a poszczególnych ćwiczeń - także opisy przypadków innych dzieci.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again