Sorting
Source
Katalog księgozbioru
(6)
Form of Work
Książki
(6)
Publikacje fachowe
(2)
Poradniki i przewodniki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Status
available
(6)
Branch
Wypożyczalnia
(6)
Author
Lansing Margaret
(3)
Schopler Eric (1927-2006)
(3)
Bogdanowicz Marta (1943- )
(2)
Gawecka Małgorzata
(2)
Reichler Robert Jay (1937- )
(2)
Rybicka Magdalena
(2)
Azrin Nathan H (1930- )
(1)
Bashford Ann
(1)
Besalel Victoria A
(1)
Bobkowicz-Lewartowska Lucyna
(1)
Davis Judith H
(1)
Hall Marylin L
(1)
Hall R. Vance (1928- )
(1)
Kubińska Aleksandra
(1)
Marcus Lee M
(1)
Mil Sławomir
(1)
Striefel Sebastian (1941- )
(1)
Troszczyńska Beata
(1)
Waters Leslie
(1)
Zienkiewicz Agata
(1)
Year
2000 - 2009
(3)
1990 - 1999
(3)
Time Period of Creation
1901-2000
(3)
1945-1989
(2)
1989-2000
(1)
Country
Poland
(6)
Language
Polish
(6)
Audience Group
Nauczyciele
(2)
Rodzice
(2)
Pedagodzy specjalni
(1)
Subject
Psychoterapia
(3)
Wychowanie
(3)
Autyzm
(2)
Dziecko autystyczne
(2)
Dziecko z niepełnosprawnością intelektualną
(2)
Gry i zabawy
(2)
Poradniki
(2)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(2)
Terapia zajęciowa
(2)
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
(2)
Wychowanie w rodzinie
(2)
Chorzy w rodzinie
(1)
Metody nauczania
(1)
Testy psychologiczne
(1)
Genre/Form
Poradnik
(2)
Podręcznik
(1)
Domain
Edukacja i pedagogika
(3)
Medycyna i zdrowie
(2)
Psychologia
(1)
6 results Filter
No cover
Book
In basket
(Jak kierować zachowaniem)
Bibliografia s.71-75
Pierwsze wydanie serii "Jak kierować ..." wydano na potrzebę pomocy dydaktycznych, które mogłyby zostać wykorzystane przez nauczycieli i terapeutów. Książki te napisane prostym językiem, krok po kroku dostarczają instrukcji opisujących procedury.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 36986 (1 egz.)
No cover
Book
In basket
(Jak kierować zachowaniem)
Bibliografia s.39
Pierwsze wydanie serii "Jak kierować ..." wydano na potrzebę pomocy dydaktycznych, które mogłyby zostać wykorzystane przez nauczycieli i terapeutów. Książki te napisane prostym językiem, krok po kroku dostarczają instrukcji opisujących procedury.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 36985 (1 egz.)
Book
In basket
(Zindywidualizowana Ocena i Terapia Dzieci Autystycznych oraz Dzieci z Zaburzeniami Rozwoju ; t. 1)
Bibliografia na stronach 213-[215].
Poprawiony Profil Psychoedukacyjny (PEP-R) jest środkiem służącym do oceny możliwości dziecka z zaburzeniami rozwoju - głównie z autyzmem. PEP-R został stworzony w ramach programu Terapii i Edukacji Dzieci Autystycznych i Dzieci z Zaburzeniami Komunikacji (TEACCH) w Instytucie Psychiatrii Akademii Medycznej Uniwersytetu Północnej Karoliny w Chapel Hill w USA pod kier. prof. E. Schoplera. PEP-R to narzędzie diagnozy, którym mogą posługiwać się profesjonaliści i rodzice dziecka przygotowując indywidualny program nauczania dziecka. Test dot. poziomu rozwoju psychoruchowego (Skala Rozwoju) i zachowania dziecka (Skala Zachowań). Przeznaczony jest przede wszystkim dla dzieci funkcjonujących na poziomie przedszkolnym lub niższym, a więc w wieku od 6 miesięcy do 7 lat.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 35017, 34223 (2 egz.)
Book
In basket
(Zindywidualizowana Ocena i Terapia Dzieci Autystycznych oraz Dzieci z Zaburzeniami Rozwoju ; t. 2)
Bibliografia na stronach 207-209.
Tłumaczenie amerykańskiego opracowania adresowanego do rodziców i nauczycieli dzieci dotkniętych autyzmem. Zgodnie z tym programem każde dziecko ma mieć indywidualnie dobrane ćwiczenia, aby umożliwić mu uczęszczanie w USA do szkoły. Podano więc: na jakie zachowania należy zwrócić uwagę dokonując oceny dziecka autystycznego, kryteria doboru celów programu i zmian zachowania dziecka, propozycje ćwiczeń do wykonywania z dzieckiem (w domu lub w specjalistycznym ośrodku) wspomagających jego rozwój indywidualny i społeczny. Do ćwiczeń używa się prostych i dostępnych pomocy. Ilustrację metody stanowi opis indywidualnego przypadku Tomka, a poszczególnych ćwiczeń - także opisy przypadków innych dzieci.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 33627, 33964 (2 egz.)
No cover
Book
In basket
(Jak kierować zachowaniem)
Bibliografia s. 57-58
Pierwsze wydanie serii "Jak kierować ..." wydano na potrzebę pomocy dydaktycznych, które mogłyby zostać wykorzystane przez nauczycieli i terapeutów. Książki te napisane prostym językiem, krok po kroku dostarczają instrukcji opisujących procedury.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 36984 (1 egz.)
Book
In basket
(Zindywidualizowana Ocena i Terapia Dzieci Autystycznych oraz Dzieci z Zaburzeniami Rozwoju ; t. 3)
Bibliografia na stronie 12, 273-277. Indeksy.
Tłumaczenie amerykańskiego opracowania adresowanego do rodziców i nauczycieli dzieci dotkniętych autyzmem. Przedstawiono 296 ćwiczeń w dziesięciu dziedzinach np. motoryka, koordynacja wzrokowo-ruchowa, działania poznawcze, samodzielność, uspołecznienie. Są to ćwiczenia dla dzieci w wieku 0-6 lat lub na tym poziomie rozwoju. Dorosły musi odpowiednio dobrać ćwiczenia do specyficznych potrzeb dziecka. Każde ćwiczenie opisano wg struktury: nazwa ćwiczenia i wiek dziecka, cel, zadanie, pomoce, procedura, niektóre uzupełniono rys. W ostatniej grupie "Zachowanie" podano przykł. zaburzonych zachowań dzieci w starszym wieku pozostających na poziomie wcześniejszych okresów rozwoju wraz ze sposobem interwencji. Ćwiczenia mogą być wykorzystywane przez rodziców małych, zdrowych dzieci.
This item is available in one branch. Expand information to see details.
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 33230 (1 egz.)
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again