79917
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronach 135-139.
Publikacja zawiera psychologiczną charakterystykę dziecka z ADHD oraz formy jego terapii (farmakoterapię, psychoterapię, terapię logopedyczną, kinezjologię edukacyjną, Metodę Dobrego Startu, program korekcji zachowań). Autor określił cel i założenia programu profilaktycznego oraz przedstawił 15 propozycji dla zajęć grupowych i 8 propozycji dla zajęć indywidualnych. W aneksie znajdują się klasyfikacje DSM-IV i ICD-10 określające kryteria, jakie muszą zostać spełnione, aby stwierdzić u dziecka ADHD.
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 43835 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronach 135-139.
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Publikacja zawiera psychologiczną charakterystykę dziecka z ADHD oraz formy jego terapii (farmakoterapię, psychoterapię, terapię logopedyczną, kinezjologię edukacyjną, Metodę Dobrego Startu, program korekcji zachowań). Autor określił cel i założenia programu profilaktycznego oraz przedstawił 15 propozycji dla zajęć grupowych i 8 propozycji dla zajęć indywidualnych. W aneksie znajdują się klasyfikacje DSM-IV i ICD-10 określające kryteria, jakie muszą zostać spełnione, aby stwierdzić u dziecka ADHD.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej