80163
Książka
W koszyku
Nazwy aut. na s. 553-556
Streszczenie: Publikacja zawiera opracowania na temat: dyskursywności dydaktyki i jej uwikłań w źródła teoretyczne, ideologiczne i polityczne (m.in. paradygmaty dydaktyki, rzeczywistość dydaktyczna w Polsce, współczesna dydaktyka religii, socjalizacja, feminizm, obiektywizm, konstruktywizm, dydaktyka biologii, edukacja osób niepełnosprawnych, tożsamość dydaktyki, J.A.Komeński), powiązań uczeń-wiedza-szkoła (stereotypy w edukacji elementarnej, koncepcja uczenia się, konstruowanie wiedzy, refleksyjność ucznia, dydaktyka literatury, dydaktyka geografii, edukacja matematyczna, przygotowanie dzieci 6-letnich do nauki szkolnej, sztuka w dydaktyce, edukacja w Zambii, przedszkole w Danii), edukacji dorosłych (nauczyciel akademicki, andragogika, technologie informacyjne, szkolnictwo zawodowe, dialog edukacyjny)
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41170 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Nazwy aut. na s. 553-556
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Streszczenie: Publikacja zawiera opracowania na temat: dyskursywności dydaktyki i jej uwikłań w źródła teoretyczne, ideologiczne i polityczne (m.in. paradygmaty dydaktyki, rzeczywistość dydaktyczna w Polsce, współczesna dydaktyka religii, socjalizacja, feminizm, obiektywizm, konstruktywizm, dydaktyka biologii, edukacja osób niepełnosprawnych, tożsamość dydaktyki, J.A.Komeński), powiązań uczeń-wiedza-szkoła (stereotypy w edukacji elementarnej, koncepcja uczenia się, konstruowanie wiedzy, refleksyjność ucznia, dydaktyka literatury, dydaktyka geografii, edukacja matematyczna, przygotowanie dzieci 6-letnich do nauki szkolnej, sztuka w dydaktyce, edukacja w Zambii, przedszkole w Danii), edukacji dorosłych (nauczyciel akademicki, andragogika, technologie informacyjne, szkolnictwo zawodowe, dialog edukacyjny)
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej