80183
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. 101-108
Streszczenie: Streszczenie: Książka dotyczy jakości szkolnego procesu kształcenia, a w szczególności wzorcom - standardom wyznaczającym poziom przebiegu tego procesu. Zawiera autorską koncepcję standardów, wyprowadzonych ze wskazań współczesnej dydaktyki. Standardy te odnoszą się do następujących elementów procesu kształcenia: celów, treści, metod, środków, form i zasad kształcenia. Przybliża procedury badań w wybranych szkołach, w których diagnozuje przebieg procesu uczenia uwzględniając wskaźniki wyznaczonych standardów. Książka godna polecenia nauczycielom do samooceny oraz korekty własnej pracy, a także dyrektorom szkół jako narzędzie nadzoru pedagogicznego.
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41179 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. 101-108
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Streszczenie: Streszczenie: Książka dotyczy jakości szkolnego procesu kształcenia, a w szczególności wzorcom - standardom wyznaczającym poziom przebiegu tego procesu. Zawiera autorską koncepcję standardów, wyprowadzonych ze wskazań współczesnej dydaktyki. Standardy te odnoszą się do następujących elementów procesu kształcenia: celów, treści, metod, środków, form i zasad kształcenia. Przybliża procedury badań w wybranych szkołach, w których diagnozuje przebieg procesu uczenia uwzględniając wskaźniki wyznaczonych standardów. Książka godna polecenia nauczycielom do samooceny oraz korekty własnej pracy, a także dyrektorom szkół jako narzędzie nadzoru pedagogicznego.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej