79210
Książka
W koszyku
Streszcz. ang. - Bibliogr. s. 225-232
Streszczenie: Książka omawia zagadnienie integracji osób niepełnosprawnych w szkolnictwie, problematykę ukrytego programu (rozbieżności występujące pomiędzy oficjalnym programem integracji w szkolnictwie a praktyczną jego realizacją), przyczyny istnienia ukrytego programu (zachowania nauczycieli, ocenianie, codzienność szkolna, działanie instytucji-szkoły), obraz siebie osoby niepełnosprawnej. Autor podaje wyniki przeprowadzonych badań na temat zjawiska ukrytego programu na podstawie narracji pracowników szkoły oraz niepełnosprawnych uczniów.
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 41921 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Streszcz. ang. - Bibliogr. s. 225-232
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Streszczenie: Książka omawia zagadnienie integracji osób niepełnosprawnych w szkolnictwie, problematykę ukrytego programu (rozbieżności występujące pomiędzy oficjalnym programem integracji w szkolnictwie a praktyczną jego realizacją), przyczyny istnienia ukrytego programu (zachowania nauczycieli, ocenianie, codzienność szkolna, działanie instytucji-szkoły), obraz siebie osoby niepełnosprawnej. Autor podaje wyniki przeprowadzonych badań na temat zjawiska ukrytego programu na podstawie narracji pracowników szkoły oraz niepełnosprawnych uczniów.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej