79872
Książka
W koszyku
(Edukacja Nauczycielska Polonisty)
Artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami, są dostępne po tytułem pracy zbiorowej.
Streszczenie: Książka podejmuje kwestie wykluczenia i obojętności: Edukacja literacka wobec dylematów wielokulturowości i inności: Kompetencje międzykulturowe w edukacji polonistycznej; Dziecko wyobcowane. Edukacja polonistyczna wobec Romów; KL Auschwitz jako miejsce wykluczenia; Polonistyczna edukacja ponadgimnazjalna wobec problemu starości; Oswoić, poznać przyjąć. Film jako przestrzeń polonistycznych spotkań z Innym i innością (film "Fanatyk" H. Beana); Ryzyko spotkania z Innym - niepełnosprawny we współczesnej literaturze dla dzieci; Oswoić inność. Inny w lekturze uczniów szkoły podstawowej; Bohater odrzucany. Czy można zrozumieć decyzje doktora Judyma? (S. Żeromski "Ludzie bezdomni"); Literatura dawna a uczeń współczesny - przyczyny i sposoby pokonywania obcości czytelniczej (wieś Kochanowskiego); Inny w klasie szkolnej - Nasz uczeń jako Inny; Wykluczenie na żądanie, czyli wątpliwości wokół nauczania indywidualnego; Inny, czyli niedostosowany społecznie; Wobec innej płci - Ona - to znaczy inna. Kobieta i odmienność kobiecego pisarstwa w literaturze najnowszej; Czy płeć ma znaczenie? Gender w polonistycznej edukacji ponadgimnazjalnej ("Absolutna amnezja" Izabeli Filipiak); Inżynier i polonistka w szkole, czyli jak edukacja utrwala .

W publikacji zawarto artykuły:
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 43376 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Artykuły tej książki skatalogowano pod własnymi tytułami, są dostępne po tytułem pracy zbiorowej.
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Streszczenie: Książka podejmuje kwestie wykluczenia i obojętności: Edukacja literacka wobec dylematów wielokulturowości i inności: Kompetencje międzykulturowe w edukacji polonistycznej; Dziecko wyobcowane. Edukacja polonistyczna wobec Romów; KL Auschwitz jako miejsce wykluczenia; Polonistyczna edukacja ponadgimnazjalna wobec problemu starości; Oswoić, poznać przyjąć. Film jako przestrzeń polonistycznych spotkań z Innym i innością (film "Fanatyk" H. Beana); Ryzyko spotkania z Innym - niepełnosprawny we współczesnej literaturze dla dzieci; Oswoić inność. Inny w lekturze uczniów szkoły podstawowej; Bohater odrzucany. Czy można zrozumieć decyzje doktora Judyma? (S. Żeromski "Ludzie bezdomni"); Literatura dawna a uczeń współczesny - przyczyny i sposoby pokonywania obcości czytelniczej (wieś Kochanowskiego); Inny w klasie szkolnej - Nasz uczeń jako Inny; Wykluczenie na żądanie, czyli wątpliwości wokół nauczania indywidualnego; Inny, czyli niedostosowany społecznie; Wobec innej płci - Ona - to znaczy inna. Kobieta i odmienność kobiecego pisarstwa w literaturze najnowszej; Czy płeć ma znaczenie? Gender w polonistycznej edukacji ponadgimnazjalnej ("Absolutna amnezja" Izabeli Filipiak); Inżynier i polonistka w szkole, czyli jak edukacja utrwala .
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej