79210
Książka
W koszyku
(Psychologia i Pedagogika / Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, ISSN 0083-4254 ; nr 134)
Materiały z konferencji naukowej, która odbyła się w dniach 23-24 maja 2005 r. z okazji 30-lecia poznańskiej pedagogiki specjalnej.
Bibliografia przy referatach.
Artykuły dot. zarówno rozwoju pedagogiki specjalnej w Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu (w tym o działalności prof. I. Obuchowskiej), jak i zagadnień z zakresu pedagogiki specjalnej, np.: wielowymiarowość zjawiska niepełnosprawności, stereotypy w myśleniu o seksualności osób z niepełnosprawnością intelektualną, podmiotowa rola rodziców w rehabilitacji dziecka z zaburzeniami rozwoju, karanie dzieci o zaburzonym rozwoju, dziecko z cukrzycą, pedagogiczne aspekty kształtowania zachowań żywieniowych dzieci, osiągnięcia Ośrodka Szkolno-Wychowawczego dla Dzieci Niewidomych w Owińskach, przeżycia matki dziecka z autyzmem.
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 42418, 39871 (2 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga ogólna
Materiały z konferencji naukowej, która odbyła się w dniach 23-24 maja 2005 r. z okazji 30-lecia poznańskiej pedagogiki specjalnej.
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia przy referatach.
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Artykuły dot. zarówno rozwoju pedagogiki specjalnej w Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu (w tym o działalności prof. I. Obuchowskiej), jak i zagadnień z zakresu pedagogiki specjalnej, np.: wielowymiarowość zjawiska niepełnosprawności, stereotypy w myśleniu o seksualności osób z niepełnosprawnością intelektualną, podmiotowa rola rodziców w rehabilitacji dziecka z zaburzeniami rozwoju, karanie dzieci o zaburzonym rozwoju, dziecko z cukrzycą, pedagogiczne aspekty kształtowania zachowań żywieniowych dzieci, osiągnięcia Ośrodka Szkolno-Wychowawczego dla Dzieci Niewidomych w Owińskach, przeżycia matki dziecka z autyzmem.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej