80163
Książka
W koszyku
Bibliografia na stronie 85.
Książeczka o charakterze podsumowania wiedzy i badań autorki (przeprowadzonych w różnych klasach szkół warszawskich) dot. podmiotowego traktowania uczniów przez nauczyciela. Przedstawiono: teoretyczne podstawy interakcyjnej perspektywy w badaniach nad klasą szkolną; na przykł. badanych klas sposoby traktowania uczniów w czasie lekcji różnych przedmiotów przez nauczycieli i reakcje uczniów. Podano wskazówki do nauczania szacunku i akceptacji - rozmowa wychowawcy z klasą oraz materiały do wykorzystania na lekcjach wychowawczych - teksty i psychotesty (dot. nieśmiałości, samotności, prezentowania siebie w celu odniesienia sukcesu, przyjaźni) oraz propozycje do zajęć o stosunkach interpersonalnych.
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 34232 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronie 85.
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Książeczka o charakterze podsumowania wiedzy i badań autorki (przeprowadzonych w różnych klasach szkół warszawskich) dot. podmiotowego traktowania uczniów przez nauczyciela. Przedstawiono: teoretyczne podstawy interakcyjnej perspektywy w badaniach nad klasą szkolną; na przykł. badanych klas sposoby traktowania uczniów w czasie lekcji różnych przedmiotów przez nauczycieli i reakcje uczniów. Podano wskazówki do nauczania szacunku i akceptacji - rozmowa wychowawcy z klasą oraz materiały do wykorzystania na lekcjach wychowawczych - teksty i psychotesty (dot. nieśmiałości, samotności, prezentowania siebie w celu odniesienia sukcesu, przyjaźni) oraz propozycje do zajęć o stosunkach interpersonalnych.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej