79394
Książka
W koszyku
(Biblioteczka Nauczycielskiego Kolegium Rewalidacji i Resocjalizacji)
Bibliografia na stronach 203-230.
Przedmiotem analiz podjętych przez autorkę są wyniki badań nad kompetencją narracyjną uczniów upośledzonych umysłowo w stopniu lekkim i pełnosprawnych umysłowo. Autorka dokonała próby określenia poziomu sprawności dzieci umysłowo upośledzonych w tym zakresie na etapie kształcenia językowego w kl. VI i porównała z umiejętnościami dzieci w kl. IV w szkole masowej. Także określiła dynamikę zmian w rozwoju językowym w zależności od formy organizacyjnej kształcenia, wieku, płci oraz dodatkowych dysfunkcji. Wprowadzenie przedstawia teorie i koncepcje dot. genezy języka, zachowań werbalnych oraz istoty i struktury narracji.
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 34342 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia na stronach 203-230.
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Przedmiotem analiz podjętych przez autorkę są wyniki badań nad kompetencją narracyjną uczniów upośledzonych umysłowo w stopniu lekkim i pełnosprawnych umysłowo. Autorka dokonała próby określenia poziomu sprawności dzieci umysłowo upośledzonych w tym zakresie na etapie kształcenia językowego w kl. VI i porównała z umiejętnościami dzieci w kl. IV w szkole masowej. Także określiła dynamikę zmian w rozwoju językowym w zależności od formy organizacyjnej kształcenia, wieku, płci oraz dodatkowych dysfunkcji. Wprowadzenie przedstawia teorie i koncepcje dot. genezy języka, zachowań werbalnych oraz istoty i struktury narracji.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej