79394
Książka
W koszyku
Bibliografia przy rozdziałach.
W zbiorze prac o charakterze teoretyczno-dydaktycznym zaprezentowano aktualny stan nauczania języka ojczystego i stopnia jego opanowania przez uczniów klas I-III. Spośród omówionych zagadnień najistotniejsze dotyczą nowoczesnej edukacji polonistycznej w młodszym wieku szkolnym z jej podstawowymi problemami: nauką czytania i pisania, kształceniem językowym i kształceniem literackim. Zwrócono uwagę na przesłanki metodologiczne badań nad kształceniem języka dziecka, rozwojem mowy i myślenia. Przedstawiono uwarunkowania i czynniki sprawcze tego rozwoju na poziomie nauczania klas I-III.
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 34897 (1 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliografia przy rozdziałach.
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
W zbiorze prac o charakterze teoretyczno-dydaktycznym zaprezentowano aktualny stan nauczania języka ojczystego i stopnia jego opanowania przez uczniów klas I-III. Spośród omówionych zagadnień najistotniejsze dotyczą nowoczesnej edukacji polonistycznej w młodszym wieku szkolnym z jej podstawowymi problemami: nauką czytania i pisania, kształceniem językowym i kształceniem literackim. Zwrócono uwagę na przesłanki metodologiczne badań nad kształceniem języka dziecka, rozwojem mowy i myślenia. Przedstawiono uwarunkowania i czynniki sprawcze tego rozwoju na poziomie nauczania klas I-III.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej