71750
Book
In basket
(Dissertationes Inaugurales Selectae ; vol. 36)
Bibliogr. s. 329-360.
Autorka w swoich badaniach analizuje możliwości nauczania języka obcego w polskim systemie kształcenia wczesnoszkolnego oraz czynniki wpływające na uświadomienie dziecka w kontekście wielokulturowym. Zwraca uwagę na procesy przyswajania i uczenia się języka pierwszego i następnego u dzieci w wieku wczesnoszkolnym. Część teoretyczna zawiera rys historyczny kształcenia językowego dzieci od starożytności do XX wieku oraz porównuje nauczanie języka obcego za granicą z systemem nauczania w Polsce. Publikacja przedstawia zagadnienia dotyczące celów nauczania w powiązaniu z wytycznymi zawartymi w polskiej podstawie programowej kształcenia ogólnego dla klas I-III szkoły podstawowej (załączniki do rozporządzenia MENiS z dnia 6 listopada 2003 roku) oraz wybrane programy nauczania i założenia metodyczne.
Availability:
Wypożyczalnia
All copies are currently on loan: sygn. 41639 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. 329-360.
Summary, etc.
Autorka w swoich badaniach analizuje możliwości nauczania języka obcego w polskim systemie kształcenia wczesnoszkolnego oraz czynniki wpływające na uświadomienie dziecka w kontekście wielokulturowym. Zwraca uwagę na procesy przyswajania i uczenia się języka pierwszego i następnego u dzieci w wieku wczesnoszkolnym. Część teoretyczna zawiera rys historyczny kształcenia językowego dzieci od starożytności do XX wieku oraz porównuje nauczanie języka obcego za granicą z systemem nauczania w Polsce. Publikacja przedstawia zagadnienia dotyczące celów nauczania w powiązaniu z wytycznymi zawartymi w polskiej podstawie programowej kształcenia ogólnego dla klas I-III szkoły podstawowej (załączniki do rozporządzenia MENiS z dnia 6 listopada 2003 roku) oraz wybrane programy nauczania i założenia metodyczne.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again