70654
No cover
Book
In basket
Bibliogr. s. [127].
Streszczenie: Publikacja ma na celu właściwe przygotowanie dzieci do podjęcia nauki w szkole i może służyć jako pomoc przy wykrywaniu i korygowaniu nierównomierności w ich rozwoju. Przedstawia charakterystyczne objawy zaburzeń występujące u dzieci sześcioletnich, ogólne założenia pracy stymulacyjno-wyrównawczej oraz podaje wskazówki do jej realizacji. W części zasadniczej znalazły się ćwiczenia usprawniające zaburzoną sprawność manualną oraz funkcje wzrokowe i słuchowe. Zamieszczono także 3 przykładowe konspekty i materiały pomocnicze.
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 34244 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. [127].
Summary, etc.
Publikacja ma na celu właściwe przygotowanie dzieci do podjęcia nauki w szkole i może służyć jako pomoc przy wykrywaniu i korygowaniu nierównomierności w ich rozwoju. Przedstawia charakterystyczne objawy zaburzeń występujące u dzieci sześcioletnich, ogólne założenia pracy stymulacyjno-wyrównawczej oraz podaje wskazówki do jej realizacji. W części zasadniczej znalazły się ćwiczenia usprawniające zaburzoną sprawność manualną oraz funkcje wzrokowe i słuchowe. Zamieszczono także 3 przykładowe konspekty i materiały pomocnicze.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again