77887
Książka
W koszyku
Bibliogr. s. [127].
Streszczenie: Publikacja ma na celu właściwe przygotowanie dzieci do podjęcia nauki w szkole i może służyć jako pomoc przy wykrywaniu i korygowaniu nierównomierności w ich rozwoju. Przedstawia charakterystyczne objawy zaburzeń występujące u dzieci sześcioletnich, ogólne założenia pracy stymulacyjno-wyrównawczej oraz podaje wskazówki do jej realizacji. W części zasadniczej znalazły się ćwiczenia usprawniające zaburzoną sprawność manualną oraz funkcje wzrokowe i słuchowe. Zamieszczono także 3 przykładowe konspekty i materiały pomocnicze.
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 40631, 34244 (2 egz.)
Strefa uwag:
Uwaga dotycząca bibliografii
Bibliogr. s. [127].
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Streszczenie: Publikacja ma na celu właściwe przygotowanie dzieci do podjęcia nauki w szkole i może służyć jako pomoc przy wykrywaniu i korygowaniu nierównomierności w ich rozwoju. Przedstawia charakterystyczne objawy zaburzeń występujące u dzieci sześcioletnich, ogólne założenia pracy stymulacyjno-wyrównawczej oraz podaje wskazówki do jej realizacji. W części zasadniczej znalazły się ćwiczenia usprawniające zaburzoną sprawność manualną oraz funkcje wzrokowe i słuchowe. Zamieszczono także 3 przykładowe konspekty i materiały pomocnicze.
Recenzje:
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej