70518
Book
CD
In basket
Bibliogr. s. 71-[72]
Streszczenie: Autorki definiują pojęcie gotowości edukacyjnej. Opisują najważniejsze obszary rozwoju dziecka: dojrzałość fizyczną i motoryczną, dojrzałość umysłową (poznawczą), emocjonalną i społeczną. Publikacja zawiera arkusz niezbędny do diagnozy gotowości edukacyjnej dziecka. Powstał on na podstawie koncepcji badań dojrzałości szkolnej Aliny Szemińskiej (opublikowany 40 lat temu w pracy "Zapisy do klasy pierwszej szkoły podstawowej"). Autorki zaproponowały również ciekawe scenariusze zajęć, wskazówki dotyczące sposobu obserwacji pedagogicznej dzieci podczas ich diagnozowania oraz zasady informowania rodziców o poziomie gotowości szkolnej dziecka. Uzupełnieniem przewodnika są karty pracy używane podczas diagnozowania dziecka.
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 42267 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. 71-[72]
Summary, etc.
Autorki definiują pojęcie gotowości edukacyjnej. Opisują najważniejsze obszary rozwoju dziecka: dojrzałość fizyczną i motoryczną, dojrzałość umysłową (poznawczą), emocjonalną i społeczną. Publikacja zawiera arkusz niezbędny do diagnozy gotowości edukacyjnej dziecka. Powstał on na podstawie koncepcji badań dojrzałości szkolnej Aliny Szemińskiej (opublikowany 40 lat temu w pracy "Zapisy do klasy pierwszej szkoły podstawowej"). Autorki zaproponowały również ciekawe scenariusze zajęć, wskazówki dotyczące sposobu obserwacji pedagogicznej dzieci podczas ich diagnozowania oraz zasady informowania rodziców o poziomie gotowości szkolnej dziecka. Uzupełnieniem przewodnika są karty pracy używane podczas diagnozowania dziecka.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again