78940
Book
In basket
Bibliogr. s. 265-281, netogr. s. 282-283
Streszczenie: Z okładki: W procesie uczenia się i nauczania ocenianie odgrywa kluczową rolę oraz jest istotnym regulatorem działań pedagogicznych. Każdy model tego procesu, niezależnie od podstaw teoretycznych, na których został zbudowany, wymaga uzasadnionych decyzji opartych na wynikach oceniania, dotyczących wszystkich uczestników procesu edukacji, począwszy od uczniów i nauczycieli, przez władze oświatowe, na politykach skończywszy. Ocenianie standaryzowane i powszednie są centralnymi elementami procesów dydaktycznych, ponieważ podkreślają to, co ważne w edukacji, i wyznaczają cele nauczania.
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 43473 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliogr. s. 265-281, netogr. s. 282-283
Summary, etc.
Streszczenie: Z okładki: W procesie uczenia się i nauczania ocenianie odgrywa kluczową rolę oraz jest istotnym regulatorem działań pedagogicznych. Każdy model tego procesu, niezależnie od podstaw teoretycznych, na których został zbudowany, wymaga uzasadnionych decyzji opartych na wynikach oceniania, dotyczących wszystkich uczestników procesu edukacji, począwszy od uczniów i nauczycieli, przez władze oświatowe, na politykach skończywszy. Ocenianie standaryzowane i powszednie są centralnymi elementami procesów dydaktycznych, ponieważ podkreślają to, co ważne w edukacji, i wyznaczają cele nauczania.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again