79762
Book
In basket
(Engram)
Bibliografia 151-152 oraz przy rozdziałach
Streszczenie: Spis treści: 1. Stosować sprawdzone reguły wywierania wpływu na uczniów. 2. Uczyć niekonwencjonalnie i łamać dydaktyczne schematy. 3. Inspirować i rozwijać racjonalne myślenie uczniów. 4. Zrozumieć i wykorzystać zasady neurodydaktyki. 5. Organizować uczenie się i edukację służącą człowiekowi. 6. Pracować nad rozwojem motywacji uczniów. 7. Traktować wszystkich uczniów równo i podmiotowo. 8. Stawiać na samodzielność i odpowiedzialność ucznia. 9. Postawić na wykorzystywanie technologii TIK. 10. Aktywizować i zachęcać do nauki według temperamentu. 11. Ze szkoły uczynić akademię umiejętności. 12. Wymagać wysiłku, rzetelnej pracy i konsekwencji. 13. Priorytetem szkoły uczynić rozwój poznawczych zainteresowań.
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 43695 (1 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia 151-152 oraz przy rozdziałach
Summary, etc.
Streszczenie: Spis treści: 1. Stosować sprawdzone reguły wywierania wpływu na uczniów. 2. Uczyć niekonwencjonalnie i łamać dydaktyczne schematy. 3. Inspirować i rozwijać racjonalne myślenie uczniów. 4. Zrozumieć i wykorzystać zasady neurodydaktyki. 5. Organizować uczenie się i edukację służącą człowiekowi. 6. Pracować nad rozwojem motywacji uczniów. 7. Traktować wszystkich uczniów równo i podmiotowo. 8. Stawiać na samodzielność i odpowiedzialność ucznia. 9. Postawić na wykorzystywanie technologii TIK. 10. Aktywizować i zachęcać do nauki według temperamentu. 11. Ze szkoły uczynić akademię umiejętności. 12. Wymagać wysiłku, rzetelnej pracy i konsekwencji. 13. Priorytetem szkoły uczynić rozwój poznawczych zainteresowań.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again