77924
Book
In basket
Bibliografia na stronie [280].
Proponowany sposób reedukacji polega na praktycznym poznawaniu przez dzieci różnorodnych wyrazów uporządkowanych w 18 zestawach ćwiczeń, które podano (wraz ze wskazówkami dla reedukatora) w cz. 2. W cz. 1 omówiono metodę przeznaczoną do stosowania w pracy z dziećmi, które w ogóle nie czytają lub które opanowały technikę czytania i pisania na niezadowalającym poziomie. Metoda opiera się na analizie sylabowo-głoskowej wyrazów w powiązaniu z ich budową literową. Uczeń poznaje wyrazy stopniowo wg trudności. Czytanie i pisanie ćwiczone są jednocześnie na tym samym materiale słownym przy jednoczesnym uaktywnieniu trzech analizatorów. Metoda oprac. na podst. dośw. w Sanatorium Neuropsychiatrii Dziecięcej w Józefowie k. Otwocka może być przydatna dla reedukatorów, nauczycieli, rodziców i psychologów.
Availability:
Wypożyczalnia
There are copies available to loan: sygn. 33342, 33198, 33197, 33012 (4 egz.)
Notes:
Bibliography, etc. note
Bibliografia na stronie [280].
Summary, etc.
Proponowany sposób reedukacji polega na praktycznym poznawaniu przez dzieci różnorodnych wyrazów uporządkowanych w 18 zestawach ćwiczeń, które podano (wraz ze wskazówkami dla reedukatora) w cz. 2. W cz. 1 omówiono metodę przeznaczoną do stosowania w pracy z dziećmi, które w ogóle nie czytają lub które opanowały technikę czytania i pisania na niezadowalającym poziomie. Metoda opiera się na analizie sylabowo-głoskowej wyrazów w powiązaniu z ich budową literową. Uczeń poznaje wyrazy stopniowo wg trudności. Czytanie i pisanie ćwiczone są jednocześnie na tym samym materiale słownym przy jednoczesnym uaktywnieniu trzech analizatorów. Metoda oprac. na podst. dośw. w Sanatorium Neuropsychiatrii Dziecięcej w Józefowie k. Otwocka może być przydatna dla reedukatorów, nauczycieli, rodziców i psychologów.
Reviews:
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again