Forma i typ
Artykuły
(32)
Publikacje naukowe
(12)
E-booki
(11)
IBUK Libra
(11)
Publikacje fachowe
(2)
Książki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Autor
Pawlak Mirosław
(7)
Myczko Kazimiera
(3)
Waniek-Klimczak Ewa
(3)
Blandzi Seweryn
(1)
Fryszkiewicz Marzena
(1)
Glinka Marta
(1)
Grabowska Monika
(1)
Hanuszkiewicz Wojciech
(1)
Jańczyk Grażyna
(1)
Kabzińska Anna
(1)
Kalbarczyk Agnieszka (1964- )
(1)
Klimczak Joanna
(1)
Kotuła Krzysztof
(1)
Król-Gierat Werona
(1)
Madalińska-Michalak Joanna
(1)
Majer Halina
(1)
Mystkowska-Wiertelak Anna
(1)
Penczek Mateusz
(1)
Przanowska Małgorzata
(1)
Rola Beata (pedagog)
(1)
Sikorska Iwona (psycholog)
(1)
Wiśniewska Danuta
(1)
zbiorowa Praca
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(4)
2010 - 2019
(40)
Okres powstania dzieła
2001-
(14)
Kraj wydania
Polska
(44)
Język
polski
(41)
angielski
(2)
niemiecki
(1)
Temat
Autonomia (pedagogika)
(12)
Szkoła
(12)
Nauczanie języków obcych
(7)
Autonomia
(6)
Nauczyciele
(5)
Języki obce
(4)
Metody nauczania
(3)
Szkoła samorządowa
(3)
Uczniowie
(3)
Kierowanie szkołą
(2)
Multimedia
(2)
Nauczanie
(2)
Nauczyciele języków
(2)
Absolwenci szkół podstawowych
(1)
Autonomia (filozofia)
(1)
Badania jakościowe
(1)
Glottodydaktyka
(1)
Integracja społeczna
(1)
Inteligencja
(1)
Język francuski (przedmiot szkolny)
(1)
Język polski
(1)
Kompetencje społeczne
(1)
Komunikacja
(1)
Komunikacja językowa
(1)
Kształcenie integracyjne
(1)
Nastolatki
(1)
Natorp, Paul (1854-1924)
(1)
Nauczanie on-line
(1)
Nauczanie zintegrowane
(1)
Neurolingwistyka
(1)
Niepełnosprawni intelektualnie
(1)
Opieka społeczna
(1)
Osoby korzystające z opieki społecznej
(1)
Osoby z autyzmem
(1)
Osoby z niepełnosprawnością intelektualną
(1)
Oświata
(1)
Pedagogika
(1)
Podmiotowość
(1)
Potrzeba autonomii
(1)
Prezentacje multimedialne
(1)
Psychologia dziecka
(1)
Psychologia młodzieży
(1)
Rola społeczna
(1)
Rozwój psychofizyczny dziecka
(1)
Rozwój społeczny
(1)
Samodzielność
(1)
Socjalizacja
(1)
Szkoła niepubliczna
(1)
Szkoły ponadgimnazjalne
(1)
Uczenie się
(1)
Uczniowie szkół ponadgimnazjalnych
(1)
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
(1)
Współdziałnie
(1)
Zaangażowanie interpersonalne
(1)
Zmysły
(1)
Temat: czas
2001-
(11)
1901-2000
(4)
1801-1900
(2)
1989-2000
(2)
1901-1914
(1)
1914-1918
(1)
1918-1939
(1)
Temat: miejsce
Polska
(8)
Niemcy
(1)
Gatunek
Artykuł problemowy
(10)
Artykuł z pracy zbiorowej
(10)
Artykuł z czasopisma naukowego
(2)
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(2)
Artykuł przeglądowy
(1)
Artykuł z czasopisma poradnikowego
(1)
Artykuł z czasopisma psychologicznego
(1)
E-podręcznik
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(12)
Filozofia i etyka
(1)
Historia
(1)
Językoznawstwo
(1)
Psychologia
(1)
Socjologia i społeczeństwo
(1)
44 wyniki Filtruj
E-book
W koszyku
Celem i misją czasopisma Konińskie Studia Językowe jest stworzenie platformy do dyskusji na temat osiągnięć oraz wyzwań stojących przed naukowcami zajmującymi się językami w ujęciu stosowanym. Adresatem czasopisma są zarówno doświadczeni, jak i początkujący badacze języków, językoznawcy stosowani, dydaktycy, tłumacze, kulturoznawcy i wszyscy ci, którzy traktują język jako podstawowy przedmiot swoich badań. Motywem przewodnim i osią spajającą pracę redakcji jest refleksja nad językiem. W tej szerokiej formule mieści się zarówno podejście ściśle językoznawcze, jak również pedagogiczne czy kulturowe. Mamy nadzieję, że tak zarysowana wizja czasopisma pozwoli nam wypełnić znaczącą lukę na polskim rynku czasopism naukowym. Przyjmując jednoznacznie językoznawczy punkt odniesienia, zakładamy jednocześnie, że szeroki wachlarz odniesień do badań językowych, od praktyki edukacyjno-translatorskiej po kulturowo uwarunkowane użycie języka w mediach, jest niezbędny dla całościowego podejścia do badań językowych.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
E-book
W koszyku
Celem i misją czasopisma Konińskie Studia Językowe jest stworzenie platformy do dyskusji na temat osiągnięć oraz wyzwań stojących przed naukowcami zajmującymi się językami w ujęciu stosowanym. Adresatem czasopisma są zarówno doświadczeni, jak i początkujący badacze języków, językoznawcy stosowani, dydaktycy, tłumacze, kulturoznawcy i wszyscy ci, którzy traktują język jako podstawowy przedmiot swoich badań. Motywem przewodnim i osią spajającą pracę redakcji jest refleksja nad językiem. W tej szerokiej formule mieści się zarówno podejście ściśle językoznawcze, jak również pedagogiczne czy kulturowe. Mamy nadzieję, że tak zarysowana wizja czasopisma pozwoli nam wypełnić znaczącą lukę na polskim rynku czasopism naukowym. Przyjmując jednoznacznie językoznawczy punkt odniesienia, zakładamy jednocześnie, że szeroki wachlarz odniesień do badań językowych, od praktyki edukacyjno-translatorskiej po kulturowo uwarunkowane użycie języka w mediach, jest niezbędny dla całościowego podejścia do badań językowych.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
E-book
W koszyku
Ogólnopolski kwartalnik ukazujący się od roku 1956. Prezentowane są w nim artykuły teoretyczne z zakresu szeroko pojętej pedagogiki oraz omówienia wyników badań obejmujących funkcjonowanie jednostki w społeczeństwie. Publikowane materiały dotyczą różnych subdyscyplin pedagogiki, m. in. pedeutologii, andragogiki, historii wychowania, pedagogiki społecznej, dydaktyki, psychologii edukacji, filozofii edukacji, a także wychowania estetycznego. Autorami tekstów pisanych w języku polskim lub angielskim są wybitni polscy i zagraniczni specjaliści.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
E-book
W koszyku
Inspiracją dla przedstawionych w tym tomie tekstów stała się sesja naukowa pt. Profesor Antonina Kłoskowska i socjologia kultury zorganizowana w grudniu 2011 przez Katedrę Socjologii Kultury UŁ oraz Łódzki Odział Polskiego Towarzystwa Socjologicznego z racji 10 rocznicy śmierci profesor Antoniny Kłoskowskiej, wybitnej uczonej, która dużą część swojego życia naukowego związała z Instytutem Socjologii Uniwersytetu Łódzkiego. W tomie znalazły się zatem teksty łódzkich uczniów i współpracowników Antoniny Kłoskowskiej (wyjątek stanowi tekst Elżbiety Tarkowskiej) zaś struktura tomu odzwierciedla przebieg samej sesji, której początek poświęcony był refleksji na temat biografii i pracy naukowej profesor Kłoskowskiej, drugą jej część stanowił panel Socjologia kultury a miejsce kultury we współczesnych naukach społecznych.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej