Forma i typ
Artykuły
(10)
E-booki
(2)
IBUK Libra
(2)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Książki
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Autor
Głowacz Arkadiusz
(2)
Luberda Michał
(1)
Mizerski Witold
(1)
Szkurłat Elżbieta
(1)
Żukowska Jadwiga
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(12)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(13)
Język
polski
(13)
Temat
Edukacja geograficzna
(8)
Geografia
(4)
Drzewo decyzyjne
(1)
Edukacja ekologiczna w środowisku lokalnym
(1)
Edukacja europejska
(1)
Edukacja medialna
(1)
Edukacja polonistyczna
(1)
Europa
(1)
Historia (przedmiot szkolny)
(1)
Integracja nauczania
(1)
Internet w dydaktyce
(1)
Konkurs
(1)
Konkurs geograficzny
(1)
Nauczanie
(1)
Odkrycia geograficzne
(1)
Oświata
(1)
Temat: czas
1501-1600
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Artykuł z czasopisma bibliotekarskiego
(1)
Materiały pomocnicze
(1)
Scenariusz zajęć
(1)
Tablice geograficzne
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(2)
Geografia i nauki o Ziemi
(1)
Historia
(1)
13 wyników Filtruj
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Geografia edukacji / Przemysław Śleszyński // GEOGRAFIA W SZKOLE. - 2003, 3, s. 131-144.
Brak okładki
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Książka
W koszyku
Na okł.: Nowe wydanie.
Bibliografia na stronach 440-441. Indeks.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 44863 P (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Wielkie odkrycia geograficzne - projekt odwróconej klasy : scenariusz lekcji z historii / Michał Luberda. W: Biblioteka w Szkole. 2019, nr 2, Biblioteka Centrum Informacji. 2019, nr 4, s. 21-25. - 2019.
Bibliografia, netografia na stronach 24-25.
E-book
W koszyku
Ideą przewodnią trzeciego tomu Prac Komisji Edukacji Geograficznej Polskiego Towarzystwa Geograficznego, który oddajemy do rąk Czytelników, jest prezentacja wyników badań dotyczących aktualnych problemów edukacji geograficznej w wybranych krajach na świecie oraz w Polsce. Problemy te dotyczą zarówno teoretycznych założeń i koncepcji programów kształcenia geograficznego, przyjmowanych celów i metod tego kształcenia, miejsca geografii w systemach edukacyjnych innych krajów, wyników analiz porównawczych, jak również niektórych praktycznych rozwiązań funkcjonujących w ramach edukacji geograficznej.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
E-book
W koszyku
W ostatnich latach szkolnictwo w krajach europejskich przechodzi bardzo intensywną ewolucję. Zmiany obejmują organizację oświaty, ale sięgają także głębiej – do koncepcji, założeń i celów procesu kształcenia. W tym kontekście istotny okazuje się problem pozycji, jaką zajmuje, ale przede wszystkim roli, jaką odgrywa szkolna geografia. Pozytywny wkład tego przedmiotu w kształcenie młodego człowieka jest bezsprzeczny. Niestety, obserwuje się coraz częstsze przypadki kontestowania statusu geografii jako obowiązkowego, niezależnego i wartościowego przedmiotu nauczania. Niniejsza książka stanowi wielowymiarowe studium porównawcze pozycji i zadań stawianych szkolnej geografii w Polsce, Anglii, we Francji i w Niemczech. Pojawienie się opracowań osadzonych w szerszym, międzynarodowym kontekście z pewnością przyczyni się do wymiany doświadczeń i skorzystania z istniejących wzorców dobrej praktyki edukacyjnej, co przyniesie pozytywne skutki przede wszystkim w przypadku młodych ludzi opuszczających mury szkolne.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej