Forma i typ
Artykuły
(6)
Książki
(2)
E-booki
(1)
IBUK Libra
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(2)
Autor
Biała Księga Kształcenia I Doskonalenia
(1)
Christoph Monika
(1)
Cypryańska Marzena
(1)
Nauczanie
(1)
Odmiany
(1)
Pachniak Katarzyna
(1)
Piotrowski Robert
(1)
Rutkowiak Joanna red
(1)
Szkudlarek Tomasz
(1)
Wawrzyniak Sonia
(1)
Śniegulska Magdalena
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(5)
1990 - 1999
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(9)
Język
polski
(9)
Temat
Edukacja przyszłości
(5)
Edukacja
(4)
"Szkoły przyszłości"
(2)
Dzieci
(1)
Edukacja alternatywna
(1)
Europa
(1)
Globalne ocieplenie
(1)
Lęk przed przyszłością
(1)
Młodzież
(1)
Nauczanie
(1)
Nauczyciele
(1)
Oświata
(1)
Pedagogika humanistyczna
(1)
Pomoc psychologiczna
(1)
Szkoła przyszłości
(1)
Uczenie się
(1)
Unia Europejska
(1)
Wychowanie
(1)
Zmiany klimatyczne
(1)
Gatunek
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(1)
Ochrona środowiska
(1)
Psychologia
(1)
9 wyników Filtruj
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Tendencje, fantazje i scenariusze / Tomasz Szkudlarek // EDUKACJA I DIALOG. - 2010, nr 5-6, s.28-29.
Streszczenie: Polska szkoła 2030
Brak okładki
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37440 (1 egz.)
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 37163, 33468 (2 egz.)
E-book
W koszyku
Monografia pt. Społeczno-edukacyjny potencjał szkoły a rynek pracy, pod redakcją naukową Moniki Christoph i Sonii Wawrzyniak, jest publikacją, której problematyka skupia się przede wszystkim wokół dwóch kategorii pojęciowych, niezwykle istotnych współcześnie, jakimi są potencjał szkoły i rynek pracy. Układ i struktura pracy wynikają z założonej i ujętej w tytule zależności między społeczno-edukacyjnym potencjałem szkoły a rynkiem pracy. Zostały wyodrębnione dwie duże części, z których pierwsza dotyczy przestrzeni współczesnej szkoły, kształtującej jej społeczno-edukacyjny potencjał, druga natomiast edukacyjnego wymiaru rynku pracy. Część pierwsza opracowania składa się z 16 rozdziałów, a część druga obejmuje 15 tekstów. W holistycznym ujęciu poszczególne rozdziały przedstawiają obszerne ujęcie problematyki wraz z uwzględnieniem indywidualnego podejścia każdego z autorów zarówno w wymiarze teoretycznym, praktycznym, jak i badawczym. Teksty przygotowane zostały przez łącznie 34 Autorki i Autorów w roku 2019 oraz na początku 2020.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej