Forma i typ
Artykuły
(2)
Książki
(2)
Publikacje dydaktyczne
(2)
E-booki
(1)
IBUK Libra
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(2)
Placówka
Wypożyczalnia
(2)
Autor
Banach Agnieszka
(1)
Biernacka Michalina
(1)
Kaźmierczak Paulina
(1)
Kozłowska Ewa aut
(1)
Kołaczek Ewa
(1)
Kumór Natalia
(1)
Małogowska Sandra
(1)
Zawada Anna
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(2)
2010 - 2019
(2)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(2)
Kraj wydania
Polska
(5)
Język
polski
(5)
Odbiorca
A1 (poziom biegłości językowej)
(1)
Cudzoziemcy
(1)
Nauczyciele nauczania początkowego
(1)
Temat
Gry językowe (pedagogika)
(2)
Drama (pedagogika)
(1)
Dziecko
(1)
Edukacja językowa
(1)
Gotowość szkolna
(1)
Gry i zabawy
(1)
Język polski jako obcy
(1)
Komunikacja językowa
(1)
Metody aktywizujące (pedagogika)
(1)
Metody nauczania
(1)
Nauczanie początkowe
(1)
Skala Gotowości Szkolnej
(1)
Sójka, Anna
(1)
Umiejętności językowe
(1)
Wychowanie przedszkolne
(1)
Temat: dzieło
Maska
(1)
Gatunek
Artykuł z czasopisma fachowego
(1)
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(1)
Scenariusz zajęć
(1)
Ćwiczenia i zadania
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(2)
Językoznawstwo
(1)
5 wyników Filtruj
Książka
W koszyku
Gry i zabawy językowe : język polski jako obcy / Ewa Kołaczek. - Kraków : Prolog Szkoła Języków Obcych, 2019. - Teka (24 strony, 66 kart tablic) : ilustracje kolorowe ; 30 cm.
(Testuj Swój Polski)
Na okładce: 60 gier i zabaw z językiem polskim: do wycięcia lub zalaminowania, do wykorzystania na zajęciach indywidualnych i grupowych.
Poziom 1 (A0/A1).
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46684 (1 egz.)
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 39722, 39715 (2 egz.)
E-book
W koszyku
Publikacja dotyczy różnych perspektyw postrzegania ludyczności. Znajdują si w niej teksty zarówno o aspektach teoretycznych pojęć gra, zabawa, ludyczność, jak i na temat konkretnych technik wykorzystywanych podczas zajęć z uczniami na odmiennych poziomach zaawansowania oraz w różnym wieku. Autorzy prezentują szerokie spektrum nie tylko zastosowania strategii ludycznych oraz istniejących w jej obrębie technik, lecz także analizy semantycznej czy społecznej głównych zagadnień, które zostały poruszone w książce. Redaktorki Monografia jest cenną pozycją budującą dyskurs glottodydaktyczny zarówno w kontekście teoretycznym, Jak i praktycznym. Otwiera nowe przestrzenie poszukiwań badawczych – związanych z analizą procesów nabywania języka oraz praktycznych – wiążących się z odkrywaniem efektywnych i atrakcyjnych metod nauczania języków obcych. Mimo iż nie wyczerpuje wszystkich zagadnień z zakresu nauczania ludycznego, stanowi swoiste kompendium dydaktyczne z perspektywy tej metodologii. Autorzy zachęcają nauczycieli do kreatywności i odwagi w przełamywaniu schematów, pokazują, że uczenie przy zastosowaniu metod ludycznych świetnie się sprawdza w nauczaniu języków obcych we wszystkich grupach wiekowych oraz podpowiadają sposoby wykorzystania różnych technik ludycznych na zajęciach. Z recenzji prof. dr hab. Anny Dunin-Dudkowskiej
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej