Forma i typ
Artykuły
(25)
Publikacje fachowe
(9)
Publikacje naukowe
(9)
Książki
(6)
E-booki
(2)
IBUK Libra
(2)
Publikacje dydaktyczne
(2)
Literatura faktu, eseje, publicystyka
(1)
Poradniki i przewodniki
(1)
Dostępność
dostępne
(5)
wypożyczone
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(6)
Autor
Kubala-Kulpińska Aleksandra
(3)
Antoszewska Beata
(1)
Baranowska Aneta Sylwia
(1)
Bartoszewski Artur
(1)
Dobrołowicz Justyna
(1)
Dończyk-Hnat Zofia
(1)
Gajdzica Zenon (1970- )
(1)
Kaliszewska Małgorzata
(1)
Konarzewska Anna
(1)
Kostrzewa Joanna
(1)
Kowal Stanisław
(1)
Kuligowska Krystyna
(1)
Kustosz Sylwia
(1)
Kuźmińska-Sołśnia Beata
(1)
Lewandowska-Muller Anna
(1)
Makowska Katarzyna (nauczycielka)
(1)
Marzec Magdalena
(1)
Olechowska Agnieszka
(1)
Palka Ewa
(1)
Tokarz Tomasz (1976- )
(1)
Tylman Jakub (nauczyciel)
(1)
Więckowski Ryszard
(1)
Woj Olga
(1)
Wolanin Anita
(1)
Zakrzewska-Okrojek Agata
(1)
zbiorowa Praca
(1)
Łoskot Małgorzata
(1)
Świątkiewicz-Mośny Maria
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(12)
2010 - 2019
(18)
2000 - 2009
(1)
1970 - 1979
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(22)
Kraj wydania
Polska
(33)
Język
polski
(33)
Odbiorca
Nauczyciele
(4)
Nauczyciele języka polskiego
(3)
Szkoły średnie
(3)
Biblioterapeuci
(1)
Nauczyciele szkół średnich
(1)
Pedagodzy
(1)
Rodzice
(1)
Wychowawcy klas
(1)
Temat
Indywidualizacja (pedagogika)
(22)
Indywidualizacja nauczania
(5)
Nauczanie
(5)
Nauczyciele
(5)
Uczenie się
(5)
Uczniowie
(5)
Metody nauczania
(4)
Język polski (przedmiot szkolny)
(3)
Podmiotowość
(3)
Dziecko zdolne
(2)
Indywidualizacja nauczanie
(2)
Język polski
(2)
Kultura szkoły
(2)
Metody wychowawcze
(2)
Motywacja uczenia się
(2)
Programy nauczania
(2)
Relacje międzyludzkie
(2)
Szkoły
(2)
Uczniowie ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi
(2)
Wychowanie przedszkolne
(2)
Zmiana społeczna
(2)
Adaptacja kulturowa
(1)
Badania naukowe
(1)
Czas
(1)
Dzieci trzeciej kultury
(1)
Dziecko chore
(1)
Dziecko w wieku przedszkolnym
(1)
Dziecko z niepełnosprawnością
(1)
Dziecko z trudnościami w uczeniu się
(1)
Edukacja medialna
(1)
Edukacja wczesnoszkolna
(1)
Edukacja włączająca
(1)
Efektywność nauczania
(1)
Fröbel, Friedrich (1782-1852)
(1)
Godzina wychowawcza
(1)
Google
(1)
Innowacje pedagogiczne
(1)
Integracja społeczna
(1)
Klasa szkolna (socjologia)
(1)
Klimat szkoły
(1)
Kreatywność
(1)
Kształcenie
(1)
Literatura polska
(1)
Matematyka (przedmiot szkolny)
(1)
Niepowodzenia szkolne
(1)
Odmienność kulturowa
(1)
Osobowość
(1)
Otwarte zasoby edukacyjne
(1)
Pedagodzy
(1)
Pedagogika krytyczna
(1)
Pedagogika specjalna
(1)
Pedagogika zabawy
(1)
Personalizm
(1)
Placówki opiekuńczo-lecznicze
(1)
Powieść
(1)
Praca zespołowa
(1)
Projektowanie
(1)
Rodzina
(1)
Rozwój osobowości
(1)
Rozwój poznawczy
(1)
Rzeczywistość rozszerzona
(1)
Różnice indywidualne
(1)
Scenariusz zajęć
(1)
Socjologia edukacji
(1)
Specjalne potrzeby edukacyjne
(1)
Społeczeństwo konsumpcyjne
(1)
Szkolnictwo
(1)
Szkoły podstawowe
(1)
Technologie informacyjno-komunikacyjne (ICT)
(1)
Teoria nauczania
(1)
Tutoring szkolny
(1)
Uczniowie o specjalnych potrzebach edukacyjnych
(1)
Uczniowie szkół ponadgimnazjalnych
(1)
Witryna internetowa
(1)
Wsparcie edukacyjne
(1)
Wychowawstwo
(1)
Temat: czas
2001-
(14)
1901-2000
(2)
1801-1900
(1)
Temat: miejsce
Polska
(8)
Niemcy
(1)
Gatunek
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(11)
Artykuł problemowy
(7)
Artykuł z pracy zbiorowej
(6)
Artykuł z czasopisma naukowego
(4)
Poradnik
(3)
Scenariusz zajęć
(2)
Artykuł przeglądowy
(1)
Artykuł z czasopisma fachowego
(1)
Artykuł z czasopisma filologicznego
(1)
Case study (studium przypadku)
(1)
Esej
(1)
Raport z badań
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(21)
Literaturoznawstwo
(3)
Socjologia i społeczeństwo
(3)
Informatyka i technologie informacyjne
(1)
Media i komunikacja społeczna
(1)
Medycyna i zdrowie
(1)
33 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 45902 (1 egz.)
Książka
W koszyku
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 46548 (1 egz.)
E-book
W koszyku
e-ISBN: 978-83-233-8373-4 Opisywanie rodziny wydaje się nie mieć końca, dlatego że rodzina się zmienia pod wpływem warunków zewnętrznych i wewnętrznych. Próżno szukać praprzyczyny, ale warto zastanowić na przykład nad tym jak procesy indywidualizacji wpływają na rodzinę, jej strukturę, formę, realizację ról wewnątrzrodzinnych. Warto spróbować odpowiedzieć na pytania dlaczego dorosłe dzieci mieszkają z rodzicami albo co się dzieje gdy w domu pojawia się zmywarka? Po wejściu do UE istotne jest pytanie jakie konsekwencje mają zarobkowe migracje rodziców? Bezdyskusyjny jest fakt, ze ważną rolę we współczesnym świecie odgrywają media, które biorą udział w konstruowaniu społecznego świata. W książce przedstawiamy wizerunki kobiet , mężczyzn i mężczyzn-ojców w mediach. Różnie zaprojektowane badania i analizy prowadzone na zupełnie innych materiałach dają zaskakująco podobne rezultaty.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
E-book
W koszyku
Od Redakcji Niniejszy tom zawiera teksty dotyczące szerokiego spectrum zjawisk i procesów związanych z funkcjonowaniem systemu edukacji w nowym typie społeczeństwa i gospodarki opartej na wiedzy. Większość artykułów dotyczy szkolnictwa wyższego, które zarówno w Strategii Lizbońskiej, jak i w Procesie Bolońskim, zostało uznane za główny motor rozwoju społeczno-ekonomicznego. W nurcie tych rozważań mieszczą się teksty następujących Autorów: M. Wójcickiej, J. Kochanowskiego, K. Karczmarczuka, A. Boczkowskiego. Z kolei K. Musiał i A. Dziedziczak-Foltyn opisują próby wprowadzenia zmian w różnych systemach szkolnictwa wyższego. Tym niemniej jakość szkolnictwa wyższego i jego rola w modernizacji społecznej zależy od wcześniejszych etapów kształcenia, stąd też reformy dotyczą także innych elementów systemu edukacji. Dobitnie pokazuje to artykuł M. Zahorskiej omawiający przebieg i rezultaty reformy oświatowej w Polsce. W tym kontekście interesujący wydaje się tekst E. Wejbert-Wąsiewicz i E. Pęczkowskiej opisujący wydawałoby się uboczny problem (z punktu widzenia modernizacji społecznej), ale faktycznie dość kluczowy, gdyż pokazujący społeczno-kulturowe bariery wprowadzania zmian w systemie edukacji.
Dostęp do treści elektronicznej wymaga posiadania kodu PIN. Po odbiór kodu PIN zapraszamy do biblioteki.
Ta pozycja jest dostępna przez Internet. Rozwiń informację by zobaczyć szczegóły.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej