Forma i typ
Artykuły
(17)
Książki
(1)
Publikacje dydaktyczne
(1)
Publikacje fachowe
(1)
Dostępność
dostępne
(1)
Placówka
Wypożyczalnia
(1)
Autor
Burdzińska-Mika Joanna
(1)
Dahlmann Hans-Christian
(1)
Grzelczak Małgorzata
(1)
Kucharz Ewelina
(1)
Legucka-Stawska Bożena
(1)
Leniart Elżbieta
(1)
Markowska Agnieszka
(1)
Pstrokońska Dorota
(1)
Szeląg Małgorzata (filolog)
(1)
Szerszeń Paweł
(1)
Szybilska Emilia
(1)
Tokarek Aleksandra
(1)
Woźniak Regina
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(1)
2010 - 2019
(16)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(18)
Język
polski
(18)
Odbiorca
Nauczanie początkowe
(1)
Nauczyciele nauczania początkowego
(1)
Temat
Język niemiecki
(17)
Zintegrowane nauczanie języka i przedmiotu
(4)
Dwujęzyczność
(3)
Scenariusze zajęć dla szkół ponadgimnazjalnych
(3)
Biologia
(2)
Scenariusze zajęć
(2)
Scenariusze zajęć dla gimnazjów
(2)
Fizyka
(1)
Informatyka
(1)
Internet
(1)
Język angielski
(1)
Język francuski
(1)
Język niemiecki (przedmiot szkolny)
(1)
Język polski
(1)
Literatura polska
(1)
Matematyka
(1)
Metoda projektów
(1)
Nauczanie zintegrowane
(1)
Ogrody zoologiczne
(1)
Poezja okcytańska
(1)
Scenariusz lekcji
(1)
Scenariusz zajęć
(1)
Tuwim, Julian (1894-1953)
(1)
Wielkanoc
(1)
Wielkopolska
(1)
Wychowanie fizyczne
(1)
Zwierzęta
(1)
Temat: czas
1901-1914
(1)
2001-
(1)
Gatunek
Artykuł z czasopisma bibliotekarskiego
(1)
Artykuł z czasopisma fachowego
(1)
Artykuł z czasopisma pedagogicznego
(1)
Scenariusz zajęć
(1)
Dziedzina i ujęcie
Edukacja i pedagogika
(1)
18 wyników Filtruj
Brak okładki
Brak okładki
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Streszczenie: Uwagi do realizacji zajęć metodą stacji dydaktycznych na lekcji języka niemieckiego.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Brak okładki
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Streszczenie: Hipertekst i jego właściwości dydaktyczne. Skrótowe przedstawienie niektórych wyników analizy glottodydaktycznej stu tekstów internetowych, przydatnych w procesie (nauczania) uczenia się języka niemieckiego ucznia 10-16 letniego w polskim systemie szkolnym. Analiza objęła takie elementy jak: ogólna charakterystyka tekstu, reprezentatywność gatunkowa, ocena poprawności i kompleksowości językowej tekstu, jego budowę i strukturę, formy pomocy wykorzystywane przy recepcji tekstu, odpowiedniość glottodydaktyczną oraz ocenę końcową. Przykład scenariusza lekcji prezentujący sterowane przez nauczyciela wyszukiwanie tekstów niemieckojęzycznych w internecie.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Streszczenie: Propozycja lekcji języka niemieckiego, WOS lub lekcji wychowawczej w postaci symulacji zajęć terenowych (podchody w centrum miasta), której celem jest przybliżenie uczniom problematyki wspólnych korzeni polsko-niemieckich i wpływu języka niemieckiego na powstanie i kształtowanie się gwary poznańskiej - scenariusz zajęć.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Bracia Grim w internecie / Małgorzata Bernat // JĘZYKI OBCE W SZKOLE. - 2010, nr 1, s.119-120.
Streszczenie: Scenariusz lekcji języka niemieckiego. Wykorzystanie encyklopedii internetowej www.Wikipedia.de, quizu internetowego w jezyku niemieckim, tłumaczenie bajek braci Grimm na język polski.
Brak okładki
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Streszczenie: Lekcja poświęcona słownictwu na temat przygotowań do podróży.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Rola języka na lekcji matematyki / Hans-Christian Dahlmann // JĘZYKI OBCE W SZKOLE. - 2010, nr 6, s.133-137.
Streszczenie: Lekcja matematyki prowadzona w języku niemieckim. Realizacja postulatów dotyczących rozwijania u uczniów autonomii w uczeniu się poprzez samodzielne poszukiwanie, dostrzeganie i ustalanie związków, reguł matematycznych. Rola i zadania nauczyciela jezyka obcego (na przykładzie języka niemieckiego) na lekcji matematyki. Stopień wykorzystania języka niemieckiego podczas lekcji matematyki.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Wychowanie fizyczne i język niemiecki : zgrany duet / Agnieszka Markowska // JĘZYKI OBCE W SZKOLE. - 2010, nr 6, s.122-125.
Streszczenie: Poszerzanie słownictwa na lekcjach wf poprzez wykonywanie poleceń nauczyciela wypowiadanych w języku niemieckim. Doskonalenie warsztatu nauczycela - źródła w języku niemieckim do nauczania przedmiotu wf.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Streszczenie: Przykład lekcji przeprowadzonej z udziałem młodzieży niemieckojęzycznej w czasie pobytu w Polsce w ramach wymiany międzynarodowej. Opis zajęć - cele, metody i srodki dydaktyczne wykorzystane na lekcji powtórzeniowej z biologii. Temat zajęć: powtórzenie wiadomości o budowie i funkcjach układu krążenia. Przebieg i ocena efektywności lekcji.
Brak okładki
Artykuł
W koszyku
Streszczenie: Opis projektu edukacyjnego, którego uczestnikami byli uczniowie Gimnazjum nr 2 im. Jana Kochanowskiego z Zgierzu - główna idea, cele, czas trwania i organizacja projektu. Wybór obszaru tematycznego z zakresu fizyki. Treści i metody kształcenia, działania podejmowane w ramach projektu. Przebieg i efekty pracy projektowej, ewaluacja.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej